/spanien/atletico/forum/635.aspx/spanien/atletico/forum/635.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético el niño para siempre!
2013-05-18 00:58
haha mycket som ville ut där..
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2013-05-18 00:55
@HORUNGAR:

Arets inlägg, utan tvekan, Tycker redaktionen skall rama in detta i guld och spara för evigt, för det visar sa jävla pricksäkert pa teorin som hela världen tror gällande pubisglesa Realfans i 13-ars aldern.
Atlético Garra
2013-05-18 00:52
Bästa dagen på länge! Umgåtts med en söt tjej hela dagen sen umgicks jag med en 5 st colchoneros (Göteborgs Peña?) och firat segern hemma hos en maräng (sjysst sådan). Tvär weistad på vodka är man också! Haha! "Vamos hacer campeones!"
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Aupa Aupa!
2013-05-18 00:51
Hahahahah "grattis till er seger" var bra, touché för avslutning. Nästa porr-klass.
HORUNGAR
2013-05-18 00:49
ERA SMUTSIGA HOR-FANS.!!!! DOMAREN GAV ER ALLT NI KAN GÅ OCH KNULLA DOMAREN I RÖVEN OCH GE EN 50-LAPP TILL ASSISTERADE !!! FATTAR NI INTE HUR SMUTISGA NI ÄR ERA HORUNGAR!!

HORUNGAR ALLIHOP! GÅ KNULLA DOMARENS MAMMA I RÖVEN OCH STOPPA EN DILDO I HAN SON RÖVHÅL OCH JAG HOPPAS ATT HANS DOTTER BLIR GANG-BANGAD AV HELA HENNES KLASS NÅGON DAG!!

GRATTIS TILL ER SEGER..
Atlético Aupa Aupa!
2013-05-18 00:49
En bild säger mer än tusen jävla ord.
Atlético Gaboro
2013-05-18 00:48
Varane Y kahpe Härlig särskrivning gubben, du är väl 13år och klippte dig nyligen som C.ronaldo? Med strecken i bakhuvudet för det är coolt? Real spelarna ville spela av matchen? Ahh de syntes ju, dom kämpade som horor på hela plan, har aldrig sett xabi alonso så långt nere i plan för att snabbt få igång spelet, era spelare dog inombords, dom ville såååå gärna vinna för att "rädda" säsongen med åtminstonde en titel, men de bästa laget i Madrid gjorde de som krävdes
Real Madrid 32 y 9!
2013-05-18 00:47
Grattis, vi är födda som förlorare.
2013-05-18 00:45
Vi satte vara lägen - ni gjorde det ej. Ibland är det sa enkelt ;)

38 jävla grader i Cancun och nu bär det av till fontänen för "lite" bira, bad, skrik och vackra Rojiblancos :)
Valencia Villamaravilla7
2013-05-18 00:44
är valencia fans och fast jag torskade 100 kr på den här matchen så är det här min bästa natt sen spanien vann över italien med 4-0 i em finalen. det ni gjorde idag var helt sjukt. grattis till er och ha det mycket gött
Real Madrid [R.Varane Y Jesé ]
2013-05-18 00:40
Rawkus

Kom igen. Vi gjorde bort oss för ni vann inget på plan. Mou med sin fega taktik som vanligt. Lägena nämner jag aldrig för så är det i fotbollen. Man kan inte gråta över missade lägen. Men var glad att det inte var en smartare tränare. För bra är ni inte. Sprang gjorde ni, men särskilt bra match gjorde ni inte.

Man måste skoja lite med lille bror bara. Grattis till er, välförtjänt. Ni ville vinna medans våra spelare ville spela av matchen. Därför förtjänar ni vinna. Utöver det hade ni inget.
Atlético El Rojiblanco
2013-05-18 00:39
Fyfan har aldrig varit såhär glad i mitt liv. Glädjetårar på vägen hem från baren. Så jävla välförtjänt!

ATLEEETI ATLEEEETI ATLEETICO DE MADRIIIIID
@[R.Varane Y Jesé:

Klart ni skall köpa vidare. Bevisligen funkar det galant.

Tror du Mou stannar eller brände han sina broar? Lyssnade till presskonferensen. Även fast ni är vara värsta hatrivaler, by far, sa maste jag säga att jag saknar den "gamla tidens" Real da ALLA uppvisade klass, fran spelare till tränare. Mou är värre än en grupp kickers i 13-ars aldern i Tensta som av misstag luktat pa en tom ölburk - helt pa egen hand.
Zizou :)
Grattis Atleti. Bygg vidare på detta nu och utmana om ligan nästa säsong för hela La Ligas skull så vi slipper denna hemska tvåmannaligan.
2013-05-18 00:36
@[R.Varane Y Jesé:

Vad har era gamla pokaler med detta att göra? :)

Vet ej vad som är skönast: Segern pa Bernabeu, ackompanjerat av varan hymn eller faktumet att ni trots storebroderskomplexekt känner er tvugna att tjura vidare :)

Dessertern? CR och Mou, ut pa gatan :)

Fridens.
Barcelonistas
2013-05-18 00:35
ATLETICO DE MADRIIIIIIIIIIDDDDDD :)
2013-05-18 00:32
Rawkus hahahahaha.. JA gör det. Så kan jag skicka trasan(orna) som jag putsar alla pokaler med.;) Andeel Jag skulle köra Ferrari om jag vore ekonomisk oberoende. SÅ varför ska inte Real köpa? Ska dom skita i att köpa bara för ni inte har råd? Och du får det att låta som om era spelare växte på träd . Dineros för dom med väl?
Atlético AndeeI
2013-05-18 00:31
R Varane Y Jesé, Är du lite smått besviken kanske? Dags att lägga plånboken på bordet igen? Real Madrid spenderade tydligen för lite dineros denna säsongen.
Barcelona KristoferDelija
Hjärta vann över pengar. Tack för att fotbollen vann. Magisk dag i Atleticos historia
@[R.Varane Y Jesé:

Vi kan iaf fira iar :)

Puss och här *skickar en svettig servett som rört vid pokalen ;)
2013-05-18 00:30
Denne besten har infórt nagt riktigt speciellt. Först som spelare, nu som tränare.

Tack Cholo Simeone!
2013-05-18 00:29
Grattis. Fira den som om den vore den första, för det är absolut er sista.
Atlético José Antonio Reyes
2013-05-18 00:28
Jag är kär i Atletico
Atlético Atletieddo
2013-05-18 00:22
Mycket bra spelat, fan kung simeone, kung courtois, vilken jävla match! Aupa Atleti!
Atlético AndeeI
2013-05-18 00:22
Jag kommer garanterat att ha problem med rösten i morgon och det är så jävla värt det. Gud så vackert!
Nicname
2013-05-18 00:21
Fyran, så sjukt jävla underbart!!!!
Nicname
Helt fantastiskt!! Kommer somna med glädjetårar inatt!!
Atlético el niño para siempre!
HELT GALET GÖTT!!

stream för efterspel?!?
Barcelona erkano
2013-05-18 00:18
Vi blir bara bättre och bättre
Valencia Chiquitín
2013-05-18 00:18
Grattis!

Även om jag ogillar er pga det logiska att ni är konkurenter, så är det alltid kul när något lag slår Real eller Barca.

Hoppas det kan bli ett titelrace mellan oss i en närliggande framtid!
Annons: