/spanien/atletico/forum/618.aspx/spanien/atletico/forum/618.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Svennebanan
2013-05-19 18:44
någon som vet när de nya matchtröjorna släpps??
Atlético Zvensson
2013-05-19 18:40
@Varane

du måste verkligen ligga på en IQ-nivå i höjd med en guldfisk.
Atlético Kakan_Atletico
2013-05-19 18:19
@Varane

När Idioter som du öppnar truten, då blir man förbannad.
Real Madrid [R.Varane Y Jesé ]
2013-05-19 17:51
Newcastle

Tiger du pengar eller vad? Ni köper för vad ni har. Ni har inte mer pengar punkt slut sen att vi har råd och inte ni skiter väl jag i. Vi köper för 1 miljard därför spelar vi Semi final i CL i 3 år i rad. Tävlar om ligan in i det sista och spelar finaler i cupen. NI köper för 2 miljoner pund men därför höll ni på att åka ut. Man får vad man betalar för.

Jag trodde att även en idiot kunde se att man får vad man betalar för. Men fortfarande så köper ni hur många spelare som helst punkt slut.

När sopklubbar som ni pratar, då blir man förbannad.
Atlético Aupa Aupa!
2013-05-19 16:31
Donde esta los spelarbetygos?
Nicname
2013-05-19 16:03
Kom precis hem från Madrid............. längtar man tillbaka eller?
Atlético Chewie
2013-05-19 14:43
Fan jag började ju gilla robinsondeltagaren Arda, nu ser han mer ut som Andre 3000 från Outcast, men det är OK. Fan va man älskar den snubben!
Newcastlew
2013-05-19 14:25
@[R.Varane Y Jesé:

Har du bara otur när du tänker eller är det så att du är för dum för att räkna? Men eftersom jag är så snäll, och man ska ju vara snäll på sådana som inte vet bättre, så ska jag hjälpa dig förstå skillnaden på att prata om pengar.

Debuchy 5 miljoner pund
Mbiwa 6,7 miljoner pund
Gouffran 2 miljoner pund
Sissoko 2 miljoner pund
Haidara 2,5 miljoner pund

Där har du värvningarna i januari. Vi kan kasta in Ben Arfa också, fan, Cabaye för att verkligen slå på stort om den franska erövringen av England. Ben Arfa 5,75 miljoner pund, Cabaye 5 miljoner pund.

Det blir cirka 29 miljoner pund (vi avrundar uppåt så det ska se lite mer ut än vad det är) för 7 spelare.

Men SEN - å andra sidan, så har vi klubben som verkligen håller hårt i pengarna. Klubben som gör de ekonomiska klippen när det kommer till att använda pengarna - nämligen din klubb.

Kaka 65 miljoner euro.
Ronaldo 80 miljoner pund (eller 93,9 miljoner euro)

Det ger 158,9 miljoner euro för 2 spelare. (Men vi kan avrunda neråt i erat fall till 158 miljoner)

Och 2 spelare än väl ändå mindre än 7?

Och nog för att pundet är värt mer än Euron, men även en idiot inser - tror jag i alla fall, nu för tiden så vet man ju inte - att 29 miljoner pund är mycket, mycket mindre än 158 miljoner euro. Så då ställer jag frågan tillbaka - ska verkligen du snacka om pengar...?
Barcelona Shanghai - SHOOT ME $12
2013-05-19 13:03
Vill bara skriva att jag älskar Diego Costa!
Atlético Aupa Aupa!
2013-05-19 12:51
Är det bara jag som inte har sett ett enda tecken på trötthet på spelarna fram till minut 113-114? Mycket av vår framgång bygger på El Profe. Grande!
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Elnacho
2013-05-19 11:34
Var den bästa kvällen på väldigt länge i fredags alltså, är det någon som vet om och isåfall var man kan ladda hem matchen?
Postat via SvenskaFans-appen
2013-05-19 10:49
ADCS

Klart jag hellre hade vunnit. Men jag är inte bitter mot att ni vann,snarare bitter mot hur vi spelade.

Klart era fans va kvar när ni förlora finalen för ni gav er allt. Så kände inte vi riktigt att våra spelare gjorde. Det är en besvikelse, inget annat. Och ingenstans i min mening står det att mitt supporterskap baseras på titlar. Jag vill bara se dom ge 100%. Vilket jag inte tycker dom gjorde.
Atlético Bobban (red)
2013-05-19 07:55
Hur många Real Madridfans tror ni fanns kvar på arenan fem minuter efter att slutsignalen ljudit på Bernabeu? Typ några hundra utspridda på den södra delen av arenan. Det om något personifierar deras supporterskap, stöder bara laget i medgång. Hade det sett likadant ut om Marängern vunnit? Hell no, minns Camp Nou 2010 då Atléticofansen hyllade laget medan Sevilla lyfte bucklan!
Atlético ADCS (red)
2013-05-19 00:00
[R.Varane Y Jesé ] //

Du verkar ganska påtagligt bitter efter igår, det var därför jag frågade om allt var lite jobbigt just nu.
Atlético ADCS (red)
2013-05-18 23:58
R.Varane Y Jesé//

När ens supporterskap samt kärlek till sin klubb inte definieras av vad man vinner, så mår man riktigt bra. Jag kommer vara kvar minst 14 år till även om vi inte vinner nåt, och fortfarande må utmärkt. Själv då?
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2013-05-18 23:46
@[R.Varane Y Jesé:

Vi har kännt en enorm tyng di 14 ar, men, ochb det är ett ENORMT jävla men: Kan du ens föreställa dig kännslan av att vinna efter dessa 14 ar, med alla bonusar(pa Bernabeu, när ni tar 0 titlar detta aret, Mou och CR utvisade osv.)?

Väntan har varit enormt jobbig, iaf för min del, men den glädjen segern igar gav, helt klart värt att vänta pa, utan tvekan. Denna väntan har gjort det hela till nagot sa enormt mycket skönare.
2013-05-18 22:40
ADCS

Absolut inte. Som jag skrev tidigare välförtjänt för ni ville vinna matchen medans våra killar bara försökte spela av finalen. Men han ska inte leka "smart" när dom precis köpt upp halva Frankrike. Kom igen 14 år utan förlust någon gång skulle det ge sig. Om du tror att jag har det jobbigt med 1 förlust så kan jag inte föreställa mig hur du har känt i 14 år.
Atlético ADCS (red)
2013-05-18 22:34
[R.Varane Y Jesé ]//

Tycker du att allt bara är jobbigt just nu?
Isse Ahmed
2013-05-18 21:38
Edit Visste inte att jag skulle få Athletico-symbolen (är Malaga-fan) när jag skrev detta.....
Isse Ahmed
2013-05-18 21:36
Grattis till cupvinsten!
Ni förtjänar verkligen detta!
Barcelona ElRaval
2013-05-18 20:58
Hej hej. Alltid gillat Atletico Madrid och hoppas verkligen ni får behålla stommen i ert lag. Vill att det ska gå bra för er.

Så därför undrar jag: vilka spelare är aktuella till och från er klubb, och vilka spelare/uppställningar hade varit optimalt för er om man ska vara hyfsat rimlig? Får ni behålla diego costa och turan?
2013-05-18 20:57
Newcastle

Ska du verkligen snacka om pengar? Ni som köpte halva Frankrike och det under vinter uppehållet bara. Hade inte Cashley gillat brudar som säljer sig så mycket så hade ni köpt upp hela Frankrike.
Atlético ADCS (red)
2013-05-18 16:32
Xavi I//

Ursäkt godtagen. Förstående människor uppskattas.

Med vänlig hälsning
Newcastlew
2013-05-18 15:20
Känns alltid bra att se att motivation, vänskap och lojalitet slår pengar, girighet, pengar, mera girighet och ännu mera pengar. :) Grattis på er, riktiga Madrid. Ibland är fotboll riktigt rättvist.

MVH Newcastlesupporter.
Barcelona Xavi I
2013-05-18 15:08
Xavi I skrev följande: Grattis! Härligt att ni satte dit dom portugisiska svinen! Vi uppmanar folk att sluta upp med en gång att dra in och förnedra folkgrupper på detta sätt! Spelarnas nationalitet har inget med saken att göra. Detta är klubbfotboll. Vi har nolltolerans på sånt här på forumet// Deion RED Bockar och ber om ursäkt!!
Barcelona Ton
2013-05-18 13:57
Grattis till titeln & grattis till segern! En mycket underhållande match, med stort hjärta!
Valencia Bat
2013-05-18 13:34
Stort grattis, glad över att Real inte vann som kunde åkt ut redan mot oss men domarna stod på Reals sida...
2013-05-18 13:29
Njuter av att se Cholo ryka ihop med Pepe.

Derbyn av denna magnituden maste fa balla ur emellanat - i längden gynnar det rivaliteten.
2013-05-18 13:10
@Nicname:

Buenos Aires i Argentina. Klubben heter River Plate och är värsta konkurrenten till Boca Juniors :)
Atlético ADCS (red)
2013-05-18 13:06
@Xavi I:

Vi uppmanar folk att sluta upp med en gång att dra in och förnedra folkgrupper på detta sätt! Spelarnas nationalitet har inget med saken att göra. Detta är klubbfotboll. Vi har nolltolerans på sånt här på forumet// Deion RED
Annons: