/spanien/atletico/forum/598.aspx/spanien/atletico/forum/598.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético zoran
8/18/2013 12:33
@Kakan_Atletico

Kolla gärna Altas y Bajas. Där har du hela hans uttalande om Arda.
Atlético Alexander Ivanovski(red)
8/18/2013 10:38
Kakan: Nej, men Jorge Mendes högra hand..

Tullito: se till att nita några KFF-fans om du hittar några ;D
Atlético Tullito
8/18/2013 10:15
Idag är man ordningsvakt på Kalmar FF - Malmö FF sen blir det uppladdning inför Atletico!! Börjar känna nerverna kittla i magen, NU KÖR VI!!!!!!
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético El kulan
8/18/2013 08:43
Äntligen!
Atlético Kakan_Atletico
8/17/2013 11:27
Ardas agent har tydligen sagt att Arda troligtvis lirar i Premier League kommande säsong... Vem tror han att han är? Mino Raiola Jr? EDIT: Bra inför, Jocke!
Barcelona hamster1212
8/17/2013 10:56
Testa managerspelet PowerPlay Manager! Du kan styra ditt egna hockey, fotboll och/eller handbollslag! Spela matcher mot managers från 100 olika länder och ta ditt lag till toppen.
Atlético Aupa Aupa!
8/17/2013 00:52
Ryktas som att Monaco har samma regler som alla andra franska lag har angående skatt. Läste på bosnisk website att Falcao kan bli transferlistad pga. att ryssen ej kan betala så hög skatt.
Atlético Blyger
8/16/2013 23:31
Han den där blyger är en snurrig en fan, schizig iaf..
Atlético Blyger
8/16/2013 23:28
Nicklas, Järvens förslag är så bra! Du behöver vara själv, du behöver vara vara med - hör av dig!
Atlético Örebro Atleti;)
8/16/2013 23:11
Är det nån som reflekterat att varje år atleti köpt spelare så har någon blivit grym och världsstjärna ? Tex aguero , forlan , samt Falcao :) . När Falcao var i Porto var det inte mkt snack om honom ? När han kom till oss så blev han älskad av alla :). Man var stolt över att ha honom i just laget i vårat hjärta :). Så är det Leo baptistaos tur nu ;)? Skulle vara hur grymt som helst iaf :)
Atlético Blyger
8/16/2013 23:06
Tack Alexander! Atleti, ole!!
Vattenpipitaa
8/16/2013 20:36
Oj förlåt haha menade självklart Gabi.
Barcelona hamster1212
8/16/2013 14:35
Testa managerspelet PowerPlay Manager! Du kan styra ditt egna hockey, fotboll och/eller handbollslag! Spela matcher mot managers från 100 olika länder och ta ditt lag till toppen.

Atlético Karl Pilkington (red)
8/16/2013 14:27
På grund av olidlig värme är Sevilla nästan en spökstad på sommaren och 20.00 är det ibland uppåt 40 grader varmt, så en sen avsparkstid är faktiskt helt nödvändig. Sen kanske man hade föredragit 22.00 men som vi vet har de en annan syn på dygnets tidsrunda där nere..... :)
Atlético olleulv
8/16/2013 14:27
ÄNTLIGEN drar det igång!!
8/16/2013 13:04
Blyger: Heja Ivo! Sevilla kommer inte att kunna använda sig av Cirstóforo mot Atlético. Han skulle vara avstängd i nästa match i Peñarol, istället missar han Sevillas första match.
Atlético zinko zinko
8/16/2013 11:58
Re: olleulv Tycker faktiskt inte att löken visat sig vara någon startspelare alls, för lite slutprodukt till energin han lägger ner. Det går i 180 knyck tills avgörande passet, skottet eller inlägget rinner ut i sanden. Helt ok som inhoppare dock.
Atlético el niño para siempre!
8/16/2013 10:55
Jag har tänkt som dig och varit missnöjd men nu går tankarna istället "jag tror ledningen vet va de gör". Magkänslan säger att de får ihop sista pusselbitarna innan fönstret stänger. De flesta värvningar arbetas ju i väldigt tysta. Tror och hoppas att vi kan få så mycket för Adrian och få in Diego och Lajic.
Atlético Anderss0n
8/16/2013 10:32
Jisses. Matchen spelas 23.00 på en söndag? När jag såg starttiden på cmore så trodde jag det var en repris...
Atlético olleulv
8/16/2013 10:19
Om vi nu jagar Ljajic för att få in en högerlöpare.. och vill ha ner Koke på centrala mittfältet, borde vi då inte starta säsongen lite tydligare med Cebolla från star på kanten och ta ner Koke med en gång?
Atlético Blyger
8/16/2013 10:09
Sorry, mitt andra lag skulle nedanstående ha hamnat på. Sorry!!
Atlético Blyger
8/16/2013 10:08
Läserboll, Sanningen kommer väl fram när bubblan spricker, vilket borde vara ganska snart om bubblan nu är som störst? Eller så drar den ihop sig, bubblan, strax före kaoset. Och så får sanningen ligga där och dra. Undrar vad Ivo hänvisar orden till. Om man tänker på vad han har yttrat konkret tidigare..
Atlético Kakan_Atletico
8/16/2013 10:02
Alex: Låter grymt. Och av Adrian-pengarna borde väl samtliga gå till nuförvärv, eller?

Både Ljajics och Diego påväg?
Atlético Blyger
8/16/2013 09:49
Tack Tullito! :-)
8/16/2013 09:45
HOST-Ryktas om att Roma vill ge €18 miljoner för Adrián-HOST Atlético kan sälja Demichelis till City, för €5 miljoner.
Atlético Tullito
8/16/2013 09:26
Här har du en tröja, jag va inne där och köpte i förra veckan och fick beställningen dagen efter..
Atlético Tullito
8/16/2013 09:23
Fruktansvärt besviken på försäsongens transferfönster. :(
Jag hade höga förhoppningar om A.Gomez och Capoue.
Nu känns allt bara dött, så jag får hoppas att jag har fel helt enkelt.
Vårt mittfält håller inte hög klass, skadar sig Koke så har vi super-Mario kvar och som alla vet så är han väldigt ojämn i sitt spel.
Vi får helt enkelt hoppas att Villa hittar krysset från 35m fler gånger denna säsong.
Bara kör!!!
Atlético Blyger
8/16/2013 09:01
Känner någon av er till hur man kan få tag på bortatröjan 2012-13 för barn så här lite i efterhand? Skulle vara mkt tacksam för info eller tips!
Atlético Kakan_Atletico
8/16/2013 07:35
Koke startmaterial !?!!!?!? Skojar du? Han lirade ju precisi i det Spanska landslaget. Har tagit enorma kliv under Cholo. Klarar han sig undan skador så är han Spaniens nya spelfördelare tillsammans med Thiago.
Atlético Antonio López
8/16/2013 01:08
Vattenpipitaa/

Väldigt obehagligt inlägg haha!
Annons: