/spanien/atletico/forum/590.aspx/spanien/atletico/forum/590.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Alexander (red)
2013-08-01 03:46
Spelet tycker jag ser jättebra ut, men Costa missar som sagt.. kommer han i det så blir vi riktigt farliga i andra!
Atlético Aupa Aupa!
2013-08-01 03:44
Vi missar i princip allt när vi kommer till läge. Costa set väldigt frustruerad ut men vi skapar och det är något iaf..
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Kakan_Atletico
2013-07-31 23:58
Gargano är väl mer en dammsugare? Som bara sopar bort allt i sin väg i princip.
Atlético Garra
2013-07-31 23:17
Känns inte Gargano som en defensiv version av Koke?
Atlético olleulv
2013-07-31 22:40
Det inställda mötet kan ju va ett gott tecken.. Innebär ju inget förnyat kontrakt iaf.
Atlético zoran
2013-07-31 22:27
@Nahro Av någon okänd anledning blev mötet mellan hans agent och Fiorentina inställt. Inget svar ännu. Det händer ingenting just nu. Därav icke uppdateringen av Altas y Bajas.
Atlético Nahro
2013-07-31 19:56
Blev det nånting av Ljaljic (stavning) idag?
Atlético AndeeI
2013-07-30 15:07
Och Taarabt nej tack. Alldeles alldeles för ojämn.
Atlético AndeeI
2013-07-30 15:06
Demichelis, Villa, Baptistao plus Gargano och Ljajic. Om vi får över de två sistnämnda så har vi enligt mig haft ett riktigt bra fönster. Jag skulle åtminstone vara mer än nöjd.
Atlético Nicklas Fahlén
2013-07-30 11:45
Skulle man inte kunna lösa Adel Taarabt ganska billigt i och med att QPR åkte ur Premier League? Har för mig att han i tidigare intervjuer också varit öppen för en flytt till Spanien.

Var bara en tanke när det verkar på Zorans tidigare inlägg som att Papu Gómez inte längre känns aktuell och Taarabt har jag för mig kan florera både som ytter och centralt på plan.

Hur det än blir med resterande värvningar så får man hoppas innerligt att Adrián hittar tillbaka till rätt spår då han 11/12 såg fruktansvärt vass och lovande ut. Det känns som att det kommer behövas.

Aupa Atleti! Corazon Colchonero!
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2013-07-30 05:12
Raul:

Innan Mous intag = jävligt kul allt som ofast.

Under Mous tid = real tappade allt vad klass hette och blev ett tjaffsande gäng som gnällde allt pa domarna.

Efter Mou = även om jag ogillar din klubb enormt, sa hoppas jag självklart, för Realfansens kull, at ni far tillbaka den värdighet ni hade innan han drog in som en grinig kärring.

Real skall vara som Real var innan Mou, vilket ni säkert lär bli igen nu när gode Carletto anlänt.
Atlético Antonio López
2013-07-30 02:07
El Clasico är inget mer än en källa för underhållning för alla som kollar där man inte håller på någon av lagen. Inte pga den "fina" fotbollen men för den patetiska uppvisningen av hur man förstör en sport.
Atlético Aupa Aupa!
2013-07-29 23:36
Raul: Stundtals underhållande när respektive Messi och Ronaldo har sina minuter i matchen men överlag patetiskt beteende som säkerligen kommer att ändras iochmed Mous uttåg ur Madrid.
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2013-07-29 23:27
@Linus: Handelsvara haha!

@Raul Gonzales Blanco 7: Sitter mest och skrattar :) tycker det är patetiskt, från båda håll.
Atlético linus larsson
2013-07-29 22:34
Pizzi tydligen tillbaka till Spanien och Espanyol. Satan vad den killen får hålla på att resa..
Real Madrid Raul Gonzales Blanco 7
2013-07-29 22:05
Hej kära Atletico supportrar.
Menar inte att störa erat forum och är inte här för att hetsa eller starta bråk. Jag är en Madridista, vilket mitt namn antyder. Men jag har helt enkelt bara en simpel fråga som jag undrat över länge och så gärna skulle vilja få svar på då jag inte känner några Atletico fans:

Vad är eran åsikt, eller Atleticos i allmänhet när det kommer till fejden "Real Madrid vs Barcelona"?

Måste även gratulera er till cup titeln i våras, satt (eller stod hoppande snarare) själv på plats och fick bittert beskåda nederlaget.
Men jag hyser faktiskt stor respekt för er som väljer att heja på Atletico, när dom kommer ifrån samma stad som Real. Ville bara tillägga det och hoppas nu kunna få lite förståelse i eran klubbs syn på t.ex ett vanligt El Classico.
Tack på förhand!

Atlético Garra
2013-07-29 20:14
Jobbigt att läsa, vila i frid Benitez...
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2013-07-29 18:23
Descanse en paz, Chucho Benitez.

Tung dag detta. Sjukt.
Atlético Jonneboi
2013-07-29 16:11
@anton_atleti:
Galet fruktansvärt, var ju inte länge sen har ryktades hit. Såg just detta på Eurosport: http://www.eurosport.se/fotboll/premier-league/2013-2014/tidigare-premier-league-spelare-dod_sto3862549/story.shtml
Atlético anton_atleti
2013-07-29 15:55
Chucho Benitez har avlidit enligt vad jag har hört, någon som har någon mer info ang. det?
Atlético Chewie
2013-07-29 14:56
Gargano känns som en ganska klok värvning kan jag tycka, har visserligen inte sett honom jättemycket detta året.
Atlético zoran
2013-07-29 13:51
Altas y Bajas. Uppdaterad. Hoppas det stillar abstinensen någorlunda.
Atlético zoran
2013-07-28 21:12
@Garra:

Det kommer under morgondagen. Jag har inte haft tid att uppdatera idag.
Pellem
2013-07-28 21:00
Håller med Garra, Vi måste hugga någon spelare nu. Detta mittfält behöver stärkas om vi ska kunna konkurrera i CL.
Atlético Chewie
2013-07-28 20:33
Så jävla synd, vad ska han göra i Cardiff? Och snälla kära atletico köp inte dansken.
Atlético Kjelleman
2013-07-28 20:01
Capoue klar för Cardiff , inte roligt alla tilltänkta spelare går till andra klubbar
Atlético Garra
2013-07-28 15:49
Vad har hänt med Altas y bajas? Börjar få abstinens här! :)
Atlético Bobban (red)
2013-07-27 21:02
Inte en målchans att rapportera om för de rödvitrandigas del, dags för hårblåsen i paus från Cholo!
Atlético Bobban (red)
2013-07-27 20:45
Zapata gav Estudiantes ledningen efter dryga 20 minuters spel, där Atlético inte alls har varit med i matchen. Varken tempomässigt eller via sitt passningsspel som är under all kritik.
Atlético Bobban (red)
2013-07-27 20:07
Cholo mönstrar samma startelva som mot Numancia!

Courtois
Junafran - Miranda - Demichelis - Filipe
Koke - Gabi - Mario - Arda
Costa y Adrián
Annons: