/spanien/atletico/forum/587.aspx/spanien/atletico/forum/587.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético 3-5-2 (f.d. Tigern)
2013-08-10 05:53
Gick inte så bra för Dominguez igår i Tyskland.
Atlético Antonio López
2013-08-09 23:29
Grattis till Fille Luis som blir 28 idag!
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Antonio López
2013-08-09 19:35
Kakan/ Nej då, syftade på en frisparksskytt som kan göra något farligt av de flesta frisparkar och inte bara agera hjälte.
Atlético el niño para siempre!
2013-08-09 17:45
Zoran Och kanske ta och höja hans lön när vi ändå håller på och några klausuler . #sportchefpåFM
Atlético El_pepino
2013-08-09 17:21
Pjanic skulle ju vara väldigt intressant, men som många redan pratat om, förmodligen för dyr (vilket alla verkar vara). Bottom line är ju att vi inte har några deg. Hoppet är ju det sista som överger en, så än är kanske hoppet om Capoue inte ute. Borde bekräftats vid det här laget. Arda får vi helt enkelt inte sälja.
Atlético zoran
2013-08-09 16:00
@el niño para siempre! De måste även förlänga hans kontrakt. Det går ut 2015.
2013-08-09 15:39
En sak kan vi säga då. Höj Ardas klausul genast.
Atlético zoran
2013-08-09 14:27
@ADCS (red)

Nu håller vi på Fenerbahçe mot Arsenal så att Atlético blir toppseedat när grupperna ska lottas.

@Osito

Jag tror Miralem Pjanics potentiella övergång hänger väldigt mycket ihop med en potentiell försäljning av Diego Costa, men Rudi García vill precis som du säger, inte låta honom lämna. Han känner till honom väl från Metz och Lyon.

@arman

Pjanic växte upp i Luxemburg och har dubbelt medborgarskap. Han har även representerat deras ungdomslandslag och jag minns en match mot Spanien där han gjorde lagets enda mål i turneringen i en 1-7-förlust. Det var i samma turnering som Bojan Krkic blev skyttekung som inhoppare för Spanien, nämligen U17-EM 2006.

@Forza GS

Det finns ingen logik i ett sådant bud. Atlético vill inte sälja Arda och kommer inte göra det för under hans utköpsklausul på €24 miljoner. Dessutom har Riera ingenting att göra i Atlético.

Det vore mer logiskt om Galatasaray erbjöd €17 miljoner och Didier Drogba..
Atlético Kakan_Atletico
2013-08-09 13:16
@ Lopez

Redan glömt Falcaos borta mot Sociedad i slutminuterna?

Angående Pjanic så är nog chanserna extremt små. Lär väl kosta 20+? Alla spelare som kostar över 25 miljoner kronor är uteslutet av våran ledning. Har själv redan gett upp hoppet om att en bra mittfältare kommer att ansluta detta fönster.
Atlético Mazzjo
2013-08-09 13:15
Fail, såg artikeln nu.
Atlético Mazzjo
2013-08-09 13:14
Kul, Koke är uttagen till spanska landslaget för matchen mot Ecuador.
Atlético Antonio López
2013-08-09 12:55
Skulle vara fint med en spelare som kan sätta en frispark på mål. Senaste spelaren i Atléti var väl Simao?
Spanien Osito
2013-08-09 12:45
el niño para siempre!//

Jag delar din synpunkt vad gäller folk utifrån på forumet.

Japp, Miralem har bra tillslag på bollen. Både bra passningar, frisparkar och skott. Han verkar även vara en mycket bra kille, både på och utanför planen. Han gjorde två mål i Romas senaste träningsmatch mot Toronto här om dagen. Det ena var att han vann boll högt upp på plan efter att ha satt press och det andra var just en frispark.
2013-08-09 12:33
Så länge folk beter sig normal och diskuterar tar vi mot er med öppna armar! Italien har jag ingen koll på alls. Skulle han gå in i startelvan bredvid Gabi? Bra passningsfot?
Spanien Osito
2013-08-09 12:00
arman//

För just Pjanics del så är det att han har luxemburgskt medborgarskap.

Alexander Ivanovski//

Min uppfattning är precis som din att chanserna är små vad gäller en eventuell övergång. Som romanista så kan jag säga att han har varken varit jättebra eller dålig, men han har onekligen mycket fotboll i sig. Rudi Garcia ser inte ut att vara villig att släppa sin playmaker.

P.S. Rolig att som neutral supporter kunna komma in och diskutera här:)
brazzer
2013-08-09 11:56
@arman:

Det är Luxemburgs flagga, där han också har medborgarskap.
arman
2013-08-09 11:52
En fråga om Pjanic?

Var inne i artikeln Altas y Bajas 2013 och läste om Pjanic... men fastnade vid flaggan bredvid Pjanics namn... en bosnisk och en röd,vit o blå. Vad står röd,vit och blå för? Direkt fråga till den som la dit flaggan eller någon annan som kan svara?

Jag själv är från bosninen... därför undrar jag?
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2013-08-09 11:46
Forza GS: Jag tror det kan gå, i framtiden. Men absolut inte nu. Arda känner att Spanien är sitt andra hem och trivs väldigt bra med Cholo. Det har vi sett både efter EL-finalen i Bukarest och CdR-finalen där han pussade/slog på klubbmärket..

Dock vet man aldrig med Gíl Marin och hans säljstrategier... Arda är en av de bästa spelarna vi har haft på en lång tid, så varför sälja?

Osito: Chanserna är väll inte jättestora men lite av en drömvärvning :)
Spanien Osito
2013-08-09 11:41
Hur ser ni på en eventuell värvning av Miralem Pjanic? Hur stora är chanserna att han anländer?
Atlético Sk018
2013-08-09 11:39
Pjanic känns som en väldigt intressant värvning och jag tycker det är roligt att de faktiskt överväger det alternativet. Någon som har koll på dennes potentiella prislapp? Känns som en övergång av hög klass, vilket bör innebära en stor summa pengar.
Atlético Antonio López
2013-08-09 04:34
Kakan/
Förstår hur du tänker men Leo hade mer än en "godkänd" säsongshalva, annars hade han inte spelat i Atlético idag.

Klart man kan förlita sig på Spaniens bästa målskytt genom tiderna :-).

Ser även helst att man behåller Costa men inte skulle jag gråta floder om han såldes för 25 miljoner euro.
Atlético Chewie
2013-08-09 00:34
Sorgligt, plocka in Gargano och shaquiri nu
Atlético Kakan_Atletico
2013-08-08 23:57
Att vår ledning ens bollar tanken att sälja Costa är fanemig värt ett skott i pannan. Säljer vi Costa. Hur kommer då vårt lag se ut till nästa säsong? Ska vi förlita oss på en något gammal och skadedrabbad Villa plus Leo som hittills bara gjort en halv godkänd säsong. Och att Spurs går in o kniper Capoue för 1-2 miljoner mer är ett skämt, ett stort skämt.

Hur länge orkar Cholo stå ut med dessa skåp ledning?
Barcelona Forza GS
2013-08-08 23:20
Hej!

Snackas mycket om att Arda vill återvända till Gala inom kort. Sägs att man är redo att betala 14 miljoner euro + Albert Riera. Har ni hört något om detta? TPFH.
Atlético ADCS (red)
2013-08-08 16:04
Fyck// För att katten inte ville leka soldat under plastbron. Hoppas det hjälpte.
Atlético Sk018
2013-08-08 11:55
Synd att han inte skrev "hEst", hade varit pricken över i och gjort min dag!
2013-08-08 11:28
Tror fyck att vi ska ta illa upp? Haha. Mer att man än en gång får ett bevis på Madrids dumhet.
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2013-08-08 10:20
@Fyck Madrid hala catalona:

Va?
Real Madrid Fyck Madrid hala catalona
2013-08-08 05:17
Varför sålde eran häst ?
Atlético El_pepino
2013-08-07 22:21
Sorry. Här kommer en bättre länk.
Annons: