/spanien/atletico/forum/586.aspx/spanien/atletico/forum/586.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
brazzer
2013-08-09 11:56
@arman:

Det är Luxemburgs flagga, där han också har medborgarskap.
arman
2013-08-09 11:52
En fråga om Pjanic?

Var inne i artikeln Altas y Bajas 2013 och läste om Pjanic... men fastnade vid flaggan bredvid Pjanics namn... en bosnisk och en röd,vit o blå. Vad står röd,vit och blå för? Direkt fråga till den som la dit flaggan eller någon annan som kan svara?

Jag själv är från bosninen... därför undrar jag?
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2013-08-09 11:46
Forza GS: Jag tror det kan gå, i framtiden. Men absolut inte nu. Arda känner att Spanien är sitt andra hem och trivs väldigt bra med Cholo. Det har vi sett både efter EL-finalen i Bukarest och CdR-finalen där han pussade/slog på klubbmärket..

Dock vet man aldrig med Gíl Marin och hans säljstrategier... Arda är en av de bästa spelarna vi har haft på en lång tid, så varför sälja?

Osito: Chanserna är väll inte jättestora men lite av en drömvärvning :)
Spanien Osito
2013-08-09 11:41
Hur ser ni på en eventuell värvning av Miralem Pjanic? Hur stora är chanserna att han anländer?
Atlético Sk018
2013-08-09 11:39
Pjanic känns som en väldigt intressant värvning och jag tycker det är roligt att de faktiskt överväger det alternativet. Någon som har koll på dennes potentiella prislapp? Känns som en övergång av hög klass, vilket bör innebära en stor summa pengar.
Atlético Antonio López
2013-08-09 04:34
Kakan/
Förstår hur du tänker men Leo hade mer än en "godkänd" säsongshalva, annars hade han inte spelat i Atlético idag.

Klart man kan förlita sig på Spaniens bästa målskytt genom tiderna :-).

Ser även helst att man behåller Costa men inte skulle jag gråta floder om han såldes för 25 miljoner euro.
Atlético Chewie
2013-08-09 00:34
Sorgligt, plocka in Gargano och shaquiri nu
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Kakan_Atletico
2013-08-08 23:57
Att vår ledning ens bollar tanken att sälja Costa är fanemig värt ett skott i pannan. Säljer vi Costa. Hur kommer då vårt lag se ut till nästa säsong? Ska vi förlita oss på en något gammal och skadedrabbad Villa plus Leo som hittills bara gjort en halv godkänd säsong. Och att Spurs går in o kniper Capoue för 1-2 miljoner mer är ett skämt, ett stort skämt.

Hur länge orkar Cholo stå ut med dessa skåp ledning?
Barcelona Forza GS
2013-08-08 23:20
Hej!

Snackas mycket om att Arda vill återvända till Gala inom kort. Sägs att man är redo att betala 14 miljoner euro + Albert Riera. Har ni hört något om detta? TPFH.
Atlético ADCS (red)
2013-08-08 16:04
Fyck// För att katten inte ville leka soldat under plastbron. Hoppas det hjälpte.
Atlético Sk018
2013-08-08 11:55
Synd att han inte skrev "hEst", hade varit pricken över i och gjort min dag!
Atlético el niño para siempre!
2013-08-08 11:28
Tror fyck att vi ska ta illa upp? Haha. Mer att man än en gång får ett bevis på Madrids dumhet.
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2013-08-08 10:20
@Fyck Madrid hala catalona:

Va?
Real Madrid Fyck Madrid hala catalona
2013-08-08 05:17
Varför sålde eran häst ?
Atlético El_pepino
2013-08-07 22:21
Sorry. Här kommer en bättre länk.
Atlético El_pepino
2013-08-07 22:11
Här är för övrigt en artikel angående utredningen mot Barcelona och Real Madrid som nämnts tidigare idag här på forumet: http://www.independent.co.uk/sport/football/european/exclusive-real-madrid-and-barcelona-face-removal-of-privileges-8749147.html
2013-08-07 21:48
Så stor del Falcao hade under här laget måste man ha pengar i reserv eller en backup-plan. Nu är det klart att man arbetar på att ta hand om skulderna. Men om ryktet säger att man har mellan 20-30 miljoner euro borde man kunna investera bättre, nu tror jag inte man har så mycket men vi fans borde ju fans ju få reda på va som händer. Hur mycket vi fick av Falcao, hur mycket av den summan som försvinner till skulderna, varför vi inte kan hosta upp några miljoner extra för Toulalan eller Capoue eller för Diegos lön. Hur mycket det kostar att behålla Courtois. Hur jävla lite pengar vi har. Varför vi inte klarar av att hjälpa Simeone med hand krav när han har gjort klubben till det den är idag. Jag känner mig så jävla sviken just nu MEN silly är inte över än MEN vi har inte en trupp som kan konkurrera i toppen så länge iår som i fjol samtidigt som vi lirar CL. Vi klarar inte av det om Arda, Villa, Costa, Courtois, Koke eller Filipe eller mittbackarna skulle gå sönder. Finns ingen som kan fylla någon av dessas platser. Hoppas hoppas hoppas att Adrian kan hitta formen för där har vi sparkapital och i viss mån Leo. Nu är jag sur så kanske missar i någon fakta.
Atlético El kulan
2013-08-07 21:12
Det är ju uppenbart så att det inte finns några som helst pengar att handla för. Att alla "påstådda bud" i verkligheten bara är skenbud. Capoue hade varit en perfekt värvning. Att missa honom pga att budet var en miljon för lågt är ju straffbart.
2013-08-07 20:39
Courtious på lån då.
2013-08-07 20:38
Hur fan förhandlar Caminero?! Man blir ju galen. Vi missar ju spelare på spelare. Om jag vore Simeone skulle jag bli betydligt mer än bara arg. Jag blir arg när jag sitter i min soffa och läser att han är klar för Spurs. Jag skulle bli 100 gånger mer förbannad om jag skulle varit den som krävt totalt fyra spelare och bara kunnat fixa den enkla, på lån. Diego, Toulalan och nu Capoue.
Atlético El_pepino
2013-08-07 19:43
Toulouses president har nu tydligen bekräftat affären. Capoue till Tottenham.
Atlético Sk018
2013-08-07 18:32
@Chewie
Tror det var Zoran som uttryckte den önskningen ja! Kan ju alltid hoppas den slår in med tanke på El_pepinos inlägg.... Bara att hoppas det är ett löst rykte utan substans!
Atlético El_pepino
2013-08-07 18:17
Caapoue sägs i nuläget vara påväg till Tottenham. Tottenham anhängare på twitter skriver att han är på ingång för läkarundersökning redan under morgondagen/fredag.

Inte så bra nyheter...
Atlético Chewie
2013-08-07 15:13
Det var väl Zorans önskevärvning?
Atlético Sk018
2013-08-07 13:56
Roliga nyheter! Skulle vi få Capoue, så tror jag ändå Simeone känner sig nöjd med fönstret.

Kommer ihåg att när det pratades intressanta nyförvärv inför förra säsongen, så var det någon (kommer inte exakt ihåg vem) som nämnde i en podcast att Capoue skulle kunna komplettera truppen, vilket denna person ansåg var en intressant drömvärvning för helt ok peng. Vid detta tillfälle var detta inte ens ett rykte, utan bara en önskning. Roligt hur det artat sig! Kan ju alltid hoppas!
Atlético zoran
2013-08-07 13:51
Rätt mycket saker idag med tanke på hur det har sett ut de senaste veckorna..
Atlético Kakan_Atletico
2013-08-07 11:43
Alex: Säger man A så måste man säga B! ADCS: Låter bra!
Atlético El_pepino
2013-08-07 11:35
@ADCS

Vart kan vi läsa om detta?
Atlético Aupa Aupa!
2013-08-07 10:29
ALEX!! Snabbt..
Atlético zinko zinko
2013-08-07 10:28
Högre bud på capoue...