/spanien/atletico/forum/573.aspx/spanien/atletico/forum/573.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Antonio López
2013-08-26 17:26
Inte ens i närheten av samma sak Aupa.. Tror du missade min poäng. Kan man inte sälja Raul Garcia nu efter matchen mot Rayo, någon kanske är intresserad :)?
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Bobban (red)
2013-08-26 17:01
@ Garra

Roberto Verino är Atléticos nya klädsponsor! För några år sedan var man sponsrade av bland annat den mer välkända Hugo Boss... Det gäller alltså kostymer och inte match- och träningskläder som fortfarande tillverkas av Nike...
Atlético Aupa Aupa!
2013-08-26 16:36
Inte samma sak. Samma exempel.
Atlético Antonio López
2013-08-26 16:29
Inte ens i närheten av samma sak Aupa.. Tror du missade min poäng. Kan man inte sälja Raul Garcia nu efter matchen mot Rayo, någon kanske är intresserad :)?
Atlético Aupa Aupa!
2013-08-26 15:49
Kristoffer@ Ingen borde ha något emot 3prsta för det är något ni har haft som religiös symbol sedan tiden efter turkarna (vilket är jävligt långt bak i tiden) så det förstår jag inte. Men cetnik är ju precis som Lopez säger Gestapo så det var lite konstigt för mig när jag hörde det.
Barcelona KristoferDelija
2013-08-26 15:29
Aupa Aupa/

Ber om ursäkt om någon tog illa upp. Ville inte skapa någon debatt. Kan hålla med om att man använder inte det ordet för ofta bland bosnier i serbien som jag är ofta i så kan det ibland användas.

Det är lite typiskt svenskt att ta upp sådana saker. Tex när Serbien vann Eurovisonen så höll hon upp och visade tre fingrar tecknet hon som vann.
Och i sverige gjorde man fan artiklar om det medans nere på Balkan så var det ingen som brydde sig. Helt vanlig gest
Men va fan vi lägger ner detta.
Atlético Garra
2013-08-26 15:11
Med risk för att framstå som en idiot men vem är Roberto Verino och vad är hans roll i Atletico?
Atlético Aupa Aupa!
2013-08-26 15:11
Kristoffer@

För att jag skulle vara säker angående mitt förra inlägg så frågade jag runt ett par serber om man kan använda ordet på skoj och det enda de svarade var att de har hört folk "skoja" sådär och sen avslutade med "men du vet vilka som skojar så". Blew my mind.

Antonio Lopez@

Sure, det var dumt av mig att säga så.
Atlético Antonio López
2013-08-26 14:36
Aupa/ Bara pga av språkskillnad behöver det inte betyda att svenskar inte vet vad det är. T.ex. Behöver du inte vara tysk för att veta vad Gestapo var. Historia är ett internationellt språk ;-)
2013-08-26 14:06
Aupa Aupa/

Ok men jag skämtade bara. Hos oss är det inte farligt att använda det ordet. Det är vanligt att det sjungs på matcherna också och det är ingen som tar illa vid med det.
Atlético Örebro Atleti;)
2013-08-26 14:00
Är dem i London för att värva mata tkr jag att dem tar med sig Torres med ;) . Stackarn får ju inte spela äns :( .
Atlético Fernando84
2013-08-26 10:29
Skön derby seger . och full pott i ligan känns riktigt bra denna säsong kommer bli ännu bättre än förra.
Atlético Kakan_Atletico
2013-08-26 09:34
Han vädrar bara truppen. De som är "påväg" bort är öl Adrian, Demichelis och Juanfran som hade fått ett bud på sig. En kreativ spelare samt en lite mer defensiv innermittfältare hade suttit fint. Och såklart en ersättare till Demi om han sticker. Likaså med Juanfran.
Atlético Tullito
2013-08-26 08:59
Ska man med lite ironi skapa en transferförfrågan? Oliver på väg till Barca, därför han satt på läktaren? Cebolla på väg bort och Mata in? Eller vädrar han truppen lite bara? :P
Atlético Aupa Aupa!
2013-08-26 08:32
Kristoffer@ Passa väldigt noga hur du väljer en personbeskrivning. Du har tur att svenskar inte vet vad cetnik innebär.
2013-08-26 00:52
Gött med Kung Zoran i Euro Talk imorn! Det behövs verkligen nån som kan ordna upp grejerna kring La Liga. Ti si zvezdin cetnik zorane;)
Leifson91
2013-08-25 23:46
Oli på läktaren idag.... antar att simeone insett det alla andra bör inse, oli är överskattad och håller helt enkelt inte för våran klubb :(
Leifson91
2013-08-25 23:46
Oli på läktaren idag.... antar att simeone insett det alla andra bör inse, oli är överskattad och håller helt enkelt inte för våran klubb :(
Atlético El_pepino
2013-08-25 22:57
Ryktas om att Zoran är klar för morgondagens Eurotalk. Grymt. Det behövs. Varit för lite surr om Atleti där.

Sen säger jag som Cholo. En match i taget. Börjat bra, men vi är trots allt endast i vecka två (TVÅ) av ligan.....
Atlético Aupa Aupa!
2013-08-25 22:51
Men det gjorde vi förvisso också i varje bortavinst förra året..
Barcelona erkano
2013-08-25 22:50
Fyfan vad det skulle sitta fint om Barcelona tappade poäng ikväll.
Atlético Olí Torres ( F.d.José Antonio Reyes)
2013-08-25 22:46
Stör mig något fruktansvärt på att Barcelona spelar pissdåligt och ändå får med sig 3 poäng!
Barcelona erkano
2013-08-25 22:41
Att Barcelona vinner med 0-1 i Malaga är så himla irriterande !!!!!
Atlético anton_atleti
2013-08-25 22:15
erkano: men då måste arda hålla sig skadefri i sådana fall..
Barcelona erkano
2013-08-25 22:04
Varför satt löken och Olle på läktaren ?? @karl Vi vinner La Liga garanterat !
Atlético Karl Pilkington (red)
2013-08-25 21:11
@Antonio López

Haha jo, precis. Är det någon mina man har gått på vad det gäller den här klubben är det väl ändå grusade förväntningar....
Nu vet jag att det inte direkt gör någon skillnad för någon vad vi i Sverige sitter och förväntar oss och hoppas på men tror det kan vara ganska skadligt för klubben om man plötsligt tror att man har kapacitet att faktiskt vinna ligan, börjar panikvärva och höja insatserna och bara landar i en jävla sörja som så många gånger tidigare. Skynda långsamt och realistiskt säger jag, självutnämnd tråkmåns de luxe!
Atlético Antonio López
2013-08-25 21:05
Ähh, jag har trott Atleti kommer vinna ligan varje säsong sedan 2006/2007 ;O
Atlético Karl Pilkington (red)
2013-08-25 21:00
Man kan inte säga annat än att det här ser jävligt bra ut. Förutom att vi har en start startelva så har vi en bänk där alla spelare utmanar om positioner. Att dessutom ha spelare som Olí och Cebolla på LÄKTAREN säger en del om vår klass. Är inte ett dugg orolig för topp tre i år med den hr truppen såvida vi inte åker på nåt slags skadehelvete. Kanske kan vi utmana där uppe på ett ännu bättre sätt än förra året? Att som erkano tro att Atlético kan vinna ligan är däremot inget annat än trams.
Atlético Olí Torres ( F.d.José Antonio Reyes)
2013-08-25 20:54
Hade kunnat offra min högra hand för att tabellen skulle se ut såhär 36 omgångar senare!

Nu håller vi tummar och tår för Malaga
Atlético Antonio López
2013-08-25 20:47
Inte mig emot om Adrian skulle stanna. Helt okej inhopp, han förtjänar en chans till. Heter chansen inte 15 miljoner euro kan han likt väl stanna :).
Annons: