/spanien/atletico/forum/569.aspx/spanien/atletico/forum/569.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Antonio López
2013-08-29 11:55
Barca show/ Svårt att ta dig seriöst för 5 öre när du påstår att Filipes röda är rätt beslut. Antar att du utgår från gårdagens reprisbilder, det är omöjligt för dig att se om det var en träff eller inte. Linjemannen som stod några meter ifrån blinkade inte ens vid situationen. Sen att Alves är en utpräglad filmare gör inte det hela bättre.
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Sk018
2013-08-29 11:49
@barca show
Tack för ett försök till seriös post, men svårt att ta en supporter som är emot filmningar, när denna själv föredrar det lag som troligtvis utför det mest. Hemmablind?.. (Förlåt för provocerande post, men är bra trött på dessa inlägg!)
Atlético Limpowitch
2013-08-29 11:29
Hur stor är chansen att vi får hem Torres? Vad tror ni? Ledningen måste ju för fan se till att ta hem honom nu om han är besviken i Chelsea, han får fan inte hamna i Barca!!!
Atlético Örebro Atleti;)
2013-08-29 11:24
Torres vill bort från Chelsea !!! Nu får ledningen agera så inte han hamnar i Hollywood laget från Katalonien !!! Aupa
Atlético Kakan_Atletico
2013-08-29 11:12
@Leifson Gå och gräv ner dig under en stor sten... Angående Filipes utvisning så är den tveksam. Får han ens upp armen i ansiktet på Alves? Och i första läget är dem ju lika goda. Såg att det var nån som hyllade Gabi. Han är bra så länge han inte får bollen, tappar nästan alltid bollen och sen river han ner motståndaren helt onödigt. Är alltid samma sak, drar ju på sig nästan tio frisparkar per match för fasen. In med en lite bättre passningsfot i Toulalan där. Men vad var det för hörnor/frisparkar igår? Usla ju. Skapade inte ett skit, något som måste förbättras inför säsongen. Men jag är nöjd med helheten även om vi inte vann. Men vi förlorade ju inte heller!
Barcelona barca show
2013-08-29 11:00
Hejsan!
Ville bara ge er lite cred över hur bra ni spelade igår lite fult emellan åt men tyckte det var en bra match från er och jag ser fram emot att se er med och slåss om liga titeln och ute i CL. Angående röda korten ville jag bara säga att filipe förtjänar det röda men vet ingenting angående arda. Ni har många spelare jag gillar i ert lag bland annat koke. Fast minns inte exakt vem som trampade på alves i ryggen men det såg med meningen ut och det är det fulaste jag varit med om och borde verkligen skämmas som supporter om jag hade sett det i mitt egna lag. Jag själv är emot filmning och skit saker. Men alves filmade inte igår utan fick verkligen sparkar som inte var roliga att få alls.

Men annars tyckte jag det var en bra match och rolig att kolla på med lite stämning. Men spanska fotbollsförbundet borde ändra finalen till endast en match där man spelar på en annan plan varken er eller vår hemma arena.

Lycka till i framtiden
Visca Barca
Atlético Hampus Forsman
2013-08-29 10:12
Aupa Aupa/
Jag tror att i den situationen där Filipe fick rött såg 4:e domaren bäst. Man kan tycka att linjedomaren är närmast men med tanke på att det är en spelvändning följer han backlinjen och situationen sker bakom honom. Även domaren följer spelet (bollen) och har ryggen mot Felipe och Alves. Jag tror att 4:e domaren såg att det var något på gång när Alves gick i backen första gången och sen när Alves för en armbåge i ansiktet(?) så är nog han den som ser den situationen bäst.
Atlético Aupa Aupa!
2013-08-29 09:43
Det jag stör mig mest på är att huvuddomaren ALLTID ska konsultera med 4e domaren som inte alla har någon koll på något förutom byten. Why?
Atlético Örebro Atleti;)
2013-08-29 09:14
Stolt att vara atleti supporter !! Vi var bättre laget över 2 matcher :). Musse pigg rädda Barca igår med två kanon räddningar :). Sjukaste med felipes utvisning är att linjedomaren som är längst från situationen ser en Barca spelare ligga ner och åma sig och bedömer rött för felipe !!! Domaren snackar ju inte ens med linjemannen som står närmast !!!
jose mourinho
2013-08-29 04:00
hahaha arda säger åt domaren att han inte har stake, så jävla rätt!
Leifson91
2013-08-29 01:54
Ingen Oliver idag heller, antar att vi äntligen kanske kommer skeppa iväg honom och ersätta han med en talang som håller lite högre än division 3 klass!
Barcelona erkano
2013-08-29 01:30
Yarraksiz !! eller Yarrak yok sende !!
Atlético zoran
2013-08-29 01:28
Yarrak..Arda är ju kung. Hur säger man "du saknar yarrak!" på turkiska Erkano?
Barcelona KristoferDelija
2013-08-29 01:26
Antonio Lopez/
Hahahaha vilken kung asså. Skulle betala för att se Costa träffa domaren efter matchen utanför arenan.
Barcelona erkano
2013-08-29 01:26
Moratientes - Tjugoett (Real Madrid) 2013-08-29 01:03 Jag är en turk och tolkade Ardas gest som något komiskt hehe. Han försökte klargöra att domaren saknade yarrak (k*k/bollar) !! :D
Barcelona erkano
2013-08-29 01:22
HAHAHAHAHAHA lägg a
Atlético zoran
2013-08-29 01:19
@erkano

Eftersom du kallade "Simone" en "idiot" så kommer ingen svara dig i det här forumet..
Barcelona erkano
2013-08-29 01:18
Är felipe och Arda avstängda nu ? Hur många matcher ?
Atlético Antonio López
2013-08-29 01:18
Kristofer/
2013-08-29 01:17
Finns det nån förresten som har ett klipp med Costas blick mot domaren?

Costa är fan i ordets rätta bemärkelse ett GENI
2013-08-29 01:14
Antonio Lopez/

Haha kanske det men jag menade bara att jag älskar Simeones inställning som smittar av sig till alla Atletico spelarna, med inställningen vinna till VARJE pris.
Cholo e riktigt kunglig allstå
Atlético A.K.
2013-08-29 01:13
Låt mig presentera Neymar
Atlético Antonio López
2013-08-29 01:11
Kristofer/
Du ger Atlético för mycket cred för ett "grisigt och osnyggt" spelsätt när man möter självaste mästarna i kategorin.
Atlético belgaren
2013-08-29 01:10
Får ända försöka se det positiva i det här, Barca lyckas inte slå oss på 2 matcher, dessutom viss tid med en man mer och med helt olika förutsättningar. Det känns bra.

Skulle gärna se situationen med Filipe's utvisning igen, hur det verkligen såg ut. Reprisbilderna på teven var ju inget att hänga i granen.
Atlético Antonio López
2013-08-29 01:09
Bortsett från Filipe som måste vara matchens spelare så tycker jag Gabi håller sig nära samma nivå. Kaptenen var överallt i dagens match och visade ett hjärta för laget jag inte skådat sedan en viss Antonio.
Barcelona zick9
2013-08-29 01:08
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1002173_737533636286855_2043569722_n.jpg
2013-08-29 01:07
Fantastiskt att se Diego Simeones utveckling med Atletico.

Älskar också sättet han försöker vinna matchen på alla sätt. Stör mig på alla som säger att det är grisigt och osnyggt.

Fotboll går inte på nån skönhetstävling utan man ska vinna på alla sätt och utnyttja alla sätt och även psyka, efterslängar och sånt.
Gillar faktiskt det jäkligt mycket.

Även när pengarna i La Liga delas ut så ojämnt och domarna är så katastrof så får man fan tåla lite stryk.

Luras inte av tröjan jag har, håller inte på Barca. Hoppas innerligt på att Atletico gör succe i Champions League och alla lag blir jävligt lacka på Atletico.
Skulle nog säga att Atletico är skönaste laget i Europa med Simeone och Costa:)
Atlético olleulv
2013-08-29 01:03
David Villa kommer va nyttig när han får ta avslut.
Men jag tror vi behöver en bolltrygg DM.
Atlético Blyger
2013-08-29 01:01
Jamen det är ju barcamönstret de senaste åren - de förstörde/ignorerade dyra och heroiska spetsegenskaper hos Zlatan, Villa, Fabregas, och kanske nu även Neymar. Skitsamma. Vi behöver ytterligare en vass och distinkt anfallare. Spelfördelare nämnde någon - vet inte, ska inte alla vara det?
Atlético Antonio López
2013-08-29 00:56
Det trista är att man knappt är förvånad. Man hör supporter klaga konstant över domarinsatsen när de möter Real & Barca, det är så pass vanligt att man räknar med en inkompetent fjant med en vissla i mun. Skulle vara intressant att se alla lag spela på samma villkor för en gångs skull.
Annons: