/spanien/atletico/forum/566.aspx/spanien/atletico/forum/566.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético zoran
2013-08-31 02:07
Det har hänt väldigt mycket under fredagskvällen och natten, så jag har summerat allt i Altas y Bajas.
Atlético Antonio López
2013-08-31 00:00
PUNGEN!

Haha podden är fin den!
Atlético Kakan_Atletico
2013-08-30 23:02
Inte omöjligt att Alderweireld petar Juanfran till höger om nån månad dock. Hoppas han blir klar snart! Eriksen kan vi glömma, klar för Spurs.
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético belgaren
2013-08-30 22:52
@Nicname Nej, Miranda och Godin är som gjutna i startelvan. Krävs att någon av dem går ner sig ordentligt om de ska vara hotade.
Nicname
2013-08-30 21:59
Kommer Alderweireld ta en plats i er elva tror ni?
Atlético belgaren
2013-08-30 20:59
Synd om Insúa, han lär få vänta till nästa års supercup innan han får chansen, med tanke på Filipe ;) Alderweireld i det närmsta klar nu.
Atlético Antonio López
2013-08-30 20:17
Aupa/
Ja då, Humle & Dumle är rena rama gudar när det kommer till att förhandla om spelare. Därför de släppt en bok värt av spelare som Zoran skrivit om i Altas y Bajas. Klubben har inga pengar och andra klubbar vägrar helt enkelt gå med på deras skambud. Hade det varit upp till ledningen så hade man värvat Negredo för 25 miljoner euro.

Vad var det man erbjöd för Toulalan? 1-2 miljoner?
Atlético Aupa Aupa!
2013-08-30 19:58
Till viss mån gillar jag att ledningen är så sega i dessa övergångar. De är på väg att bli storförhandlare bara om de fokuserar lite mer.

Anledningen till det är ett bra exempel som innefattar Arsenal&Wenger. Deras ledning är så inkompetenta till att förhandla om spelare så att de måste ta desperata åtgärder till att köpa spelare (se di Maria).

Vår ledning tar det långsamt försiktigt (även om det kan skada kortsiktigt) med förhandlingar och får därför respekt av motförhandlare då de vet att dessa inte är att jävlas med.
Atlético Antonio López
2013-08-30 19:56
Kondogbia klar för Monaco, utöver det faktum att det ska bli jävligt skönt att slippa hans psykbrott så är det väl goda nyheter för Atleti nu i Silly season?
Atlético Antonio López
2013-08-30 18:42
Läst lite olika, det mesta pekar dock på att Filipe & Arda är avstängda kommande 2 supercupmatcher de kommer spela i framtiden. Därmed bör de kunna vara spela mot La Real. Skulle dock som belgaren säger vara kul med Insua, kanske låta evighetsmaskinen Filipe vila lite.
Atlético Örebro Atleti;)
2013-08-30 18:18
Adrian ut. Då måste vi ta in anfallare till och Torres är perfekt exempel på att ta in :). Han kommer hitta sitt rätta ja i sin älskade moderklubb;)!!! Kan inte spela ligan , Champions , copa med tre anfallare totalt i truppen tänk om Villa skadar sig , eller Costa ? Vad ska dem göra då ? Leo utan erfarenhet ?
Atlético Blyger
2013-08-30 18:12
By the way, Jo Torres är inte lyckad i Chealski. Varför skulle han vara det? De spelar minst sagt varandras fotboll! Torres håller på att slarvas bort! Det är för jävligt hur storklubbar värvar bort talanger och profiler. Torres är ett typexempel.
Atlético belgaren
2013-08-30 17:52
Tråkigt med avstängningarna men jag ser fram emot att få se Insua. Man har ju inte fått se allt för mycket av honom sen han kom.

Alderweireld inte med i Ajax trupp för Söndagens match.
Atlético Antonio López
2013-08-30 17:42
2 matchers avstängning för Arda & Filipe.
Atlético Blyger
2013-08-30 17:31
Nänä, inte Torres på bekostnad av Costa och Villa. Torres också. De inbytta anfallarna var svaga. Ja, jo - mitt inlägg var otydligt på den punkten. Tror att Simeone kan göra massor med C, V - och T.
Atlético el niño para siempre!
2013-08-30 16:37
Jag som missade det! Hoppas ni kan förlåta mig ;)
Atlético Antonio López
2013-08-30 16:09
Villa och Koke även uttagna om jag inte förstod det fel.
Atlético Antonio López
2013-08-30 16:06
Är Arda avstängd mot Sociedad?
Atlético Antonio López
2013-08-30 16:06
Är Arda avstängd mot Sociedad?
2013-08-30 16:05
Och supermario i landslaget mot Finland och Chile! :) kul för han! :)
Atlético Nahro
2013-08-30 16:03
Sista dagen att byta spelare i era lag idag, ni som har ett lag i vår Fantasy-liga. Såg det nyss och tänkte att ni också bör veta om det!
2013-08-30 16:01
Oliver Torres med i U-21 :)
Nicname
2013-08-30 14:32
@Kakan_Atletico:

Kan bli kul att ta den relativt billiga färjan till St Petersburg också från Stockholm med bilen. Dricka vodka, äta borsht och se matchen mot Zenit.
Atlético Kakan_Atletico
2013-08-30 14:24
Bara jag som är sugen på att dra till Wien i Oktober för att supporta våra mannar?
Atlético Kakan_Atletico
2013-08-30 13:24
Att få in Torres på lån eller på något annat billigt sätt hade nog blivit ett jäkla lyft på alla plan. Även om han inte är bättre än Villa så ska vi spela många matcher under säsongen. Och Villa är lite skadedrabbad också. Men Torres bör ju inte prioriteras framför en mittfältare eller en mittback.

In med Alderweireld, Diego och Toulalan nu! Samt Torres på lån.

Sigurdsson i Spurs är tydligen tillgänglig på lån, hade kunnat vara nåt!
Atlético Chewie
2013-08-30 12:57
Att vi inte knep Borja Valero innan Fiorentina är riktigt uselt.. Eller Benat.
Sk018@mobile
2013-08-30 12:54
@Blyger
I vilken värld är Torres bättre än Villa och Costa? Sett killen i Chelsea? Knappast densamma. De är knappast ynglingar, så väntar du på att de blir klara, då väntar du nog i onödan. Vet dessutom inte vilken match du såg, men Costa var fasen inte dålig..
Atlético belgaren
2013-08-30 12:53
Torres i all ära men det är ju mittfältet vi behöver förstärka.
Atlético Blyger
2013-08-30 12:44
Torres! Vi behöver en giftig anfallare till; särskilt Torres! För att vi har två anfallare som inte är färdiga än - långt ifrån. Det såg vi inte minst senast i dubbelmötet mot Barca.
Atlético Gaboro
2013-08-30 10:27
Som jag har förstått det så vekar det vara belgiske mittbacken Alderweireld och den franske def mittfältaren som är de två sista värvningarna?

Om detta är fallet så känns ändå detta transfer fönster som ett lite misslyckande, David Villa var en bra värvning till en liten peng, men eftersom vi fick CL och sålde Falcao så trodde man ändå att vi skulle ta in lite större namn, typ Eriksen och Mata (på lån) hade jag inte sagt nej till
Annons: