/spanien/atletico/forum/546.aspx/spanien/atletico/forum/546.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético belgaren
2013-09-28 17:36
Haha, sitter ironiskt nog också fast i Götet o kommer missa matchen. Får hoppas det är ett gott tecken.
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético acerci
2013-09-28 16:17
Antonio, Sitter i EXAKT samma sits, men annan lokal, samma stad. Har tänkt att ta till mobilen, klä mig varmt och kedjeröka. Är absolut på ev. fanträff i Gbg nästa större match. Är ny i staden. Aupa!
Atlético Kawar Garmawi
2013-09-28 15:59
@Antonio Lopéz! Haha, du menar regniga Göteborg?! Jag jobbar bredvid Lounge's (Yaki-Da) dock inte idag (har tagit ledigt pga El derbi) du kan, om du har möjlighet bara gå över andra sidan gatan, till Joe Farellis, där sänder dom garanterat matchen i en ultra stor duk! Värt och besöka! Förstår dock att du inte kommer och ha tid! Någora fler från gbg? Matchträff? :)
Wellmurt
2013-09-28 13:59
Lägg ner asså va inte så säkra på vinst det kommer straffa sig då..
Tror vi spelar 3-3 Ronaldo och Costa gör mål.
KennyMcorny
2013-09-28 13:55
@nicname:

Håller med dig att vi kommer vinna idag det låter bra, men ävven om vi inte gör det har vi en bra chans att ta trippeln även iår.
nicname
2013-09-28 13:27
Jag vet att vi vinner idag, annars är de ingen ide att spela mer matcher i ligan iår för då kommer vi inte kunna vinna.
Atlético Kakan_Atletico
2013-09-28 13:14
Sjukt bra krönika av Niva, riktigt kul att Costa blir uppmärksammad på detta sätt. Verkligen på tiden!
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2013-09-28 12:23
"Alla säger att Atlético Madrid inte kan vinna ligan, men... Konstigare saker har hänt. Sommaren 2004 satt jag hemma och såg Cristiano Ronaldo spela EM-final på hemmaplan med Portugal. Då ­hade jag inte ens gjort en ordentlig fotbollsträning. Nu står vi mot varandra på samma plan."
Atlético Karl Pilkington (red)
2013-09-28 12:22
Fantastiskt, som alltid, av Niva om Diego Costa.
Atlético Garra
2013-09-28 12:20
Är taggad till Max, Göteborgs legendariska Atletico peña samlas än en gång för att bevittna en seger. Hemma hos samma maräng som när vi möttes sist. Aupa Atleti! :)
Atlético Olí Torres ( F.d.José Antonio Reyes)
2013-09-28 11:43
Ikväll smäller det! Vi skyndar på dagen med ytterligare premier-league och la liga matcher + x antal öl för att sedan bevittna "finalen" om drygt 10 timmar
Atlético Antonio López
2013-09-28 11:38
Är i sketna Göteborg och kan inte se matchen öht på grund av ett dumt otajmat födelsedagsfirande :(. Är det någon här med en minitv får de gärna komma förbi lounge(?) med den :-)!
Atlético Conserva la Calderón!
2013-09-28 11:27
Sägs att man höjt priset för våra fans på Bernabeu. Någon sanning i detta?
Atlético Luff
2013-09-28 10:14
HEJ! Nån som tänkt se derbyt ute i huvudstaden ikväll?
Barcelona KristoferDelija
2013-09-27 16:29
Tänkte bara fråga om en helt annan sak. Ber om ursäkt att det inte gäller Atletico.

Men är det nån som vet något om Real Oviedos projekt. Är detta det nya miljardlaget i fotbollsvärlden?
De verkar ha ett enormt projekt på gång med Carlos Slim.
Kan ingen spanska men är det nån som vet något mer om det som händer där?
Atlético Chewie
2013-09-27 15:41
En liten seger för den spanska fotbollen!
Atlético Elnacho
2013-09-27 13:41
Alexander, kan du länka till Fnac där man bara kan beställa spelet?
Atlético Kakan_Atletico
2013-09-27 13:01
FAN VAD GÖTT ATT MUNIZ BLIR AVSTÄNGD! Äntligen händer det något för de usla domarinsatserna!

De kan ju lika gärna kolla hans konton osv också.. Inte omöjligt att både Perez och Barcas president satt in ett par hundratusen där..
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2013-09-27 12:42
@ElNacho och ni andra som vill beställa klubbversionen. Beställde mitt Fifa på Fnac natten tills torsdag och fick det idag. Endast €8 i frakt :) väldigt snabbt
Atlético Karl Pilkington (red)
2013-09-27 11:22
*sprättar champagne*
Atlético Tullito
2013-09-27 10:32
Denna länken är en länk till den bästa sidan jag någonsin köpt från, dom har bra service och sjukt billiga prisen fraktfritt.. Jag ger dom en stark 5/5, blev nästan lite kär i dom. Jag köpte GTA & FIFA för 390kr st och då är det fri frakt. Det är dock en leverans på 3-10 dagar men jag fick mitt GTA på 3 dagar och väntar just nu på FIFA. Återkommer med frakt tiden på den.

Dom drar pengarna från ditt kort i samband med att orden skickas så man har chans att ändra orden hur du vill fram till att dom skickat varan.

Fyfan ni kommer älska mig efter ni köpt här, kom gärna med referenser efter ert köp så jag får veta om jag gjort något bra! :)

VIVA ATLETI!!!!
Atlético Antonio López
2013-09-27 01:39
ADCS/ Tyckte jag läste någon artikel om Costa på AS eller Marca för några dagar sedan där han tydligen ska ha gett sitt okej för spel i det spanska landslaget. Han spelade 5 minuter i en träningsmatch för Brasilien så la Selección skickade en ansökan till FEF för att få något godkännande. Förhoppningsvis har jag inte missförstått artikeln.
2013-09-26 23:32
daniel77@ Awkward.. Datorn på lagning kan ej ändra..
Atlético ADCS (red)
2013-09-26 23:26
@Kakan_Atletico:

Spelare som Costa och Filipe behöver just nu i sina karriärer internationellt erkännande för att växa ännu mer och bli större profiler. Så länge Simeone rattar laget så kommer ingen bli större än laget.

Då är det bra att ha så många stora profiler som möjligt för att bli en riktigt toppklubb. Att vara med Brasiliens landslag eller ha med "internationals" från andra stora fotbollsnationer i Atlético skrämmer också motståndare i ligan på ett helt ny nivå redan före matchstart.

Jag tror stenhårt på att 75% av lagen i ligan "lägger sig ner" mentalt en bit innan matcherna när de ska möta Barcelona och Real. De har redan förlorat i huvudet. Tyvärr så behöver man det mentala övertaget för att vinna toppligor i flesta fall.

Jag hoppas att så många som möjligt i Atlético får internationellt erkännande. Med erkännandet kommer också nya prislappar och värde på spelarna, samtidigt som det ökade värdet medför större förväntningar och mer stabilitet i deras spel.

Om tex Koke inte fick resa med landslaget och spela så tror jag han skulle han fastna i sin utvecklingen mer än vad han borde göra. Alla fotbollsspelare som älskar att spela har som ett av huvudmålen i sin karriär att spela för sitt landslag, ännu mer om det är toppnation internationellt.
Atlético Kakan_Atletico
2013-09-26 23:04
Det är ju positivt för oss om Filipe och Costa slipper resa en massa till olika träningslandskamper. Bättre att de stannar i Madrid och vilar upp sig.
Atlético ADCS (red)
2013-09-26 22:52
Scolari är en ärkeknöl. Han tar ut Jo till landslaget istället för Costa som nu leder målskyttet om Europeiska Golden Boot tillsammans med Messi. Hoppas Brasilien failar totalt. Har alltid avskytt Scolari, den mest överskattade medelmåttan som sinns i tränarvärlden. Om Brasilien hade fått kvala så hade de inte nått VM 2014.
Atlético daniel77
2013-09-26 22:44
Conserva la Calderón, Conserva el Calderón :D
2013-09-26 22:26
Tack så mycket! :D
Atlético Antonio López
2013-09-26 22:18
För att vara säker så är det självklart bäst att beställa dem på förhand där A.K föreslog. Brukar oftast finnas biljett att köpa svart utanför i värsta fall till ett överpris men vem vill ta risken liksom, beställ på förhand så slipper du oroa dig :)
2013-09-26 21:38
A.K @ Även om det är Real vi möter på Calderon?
Annons: