/spanien/atletico/forum/542.aspx/spanien/atletico/forum/542.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2013-09-29 05:32
LOL det är jag som är nicname, glömmer logga in ibland... Falcao på Twitter Radamel Falcao ?@FALCAO 4h Felicitaciones @Atleti A todo el plantel, cuerpo técnico y flia colchonera por la victoria, fruto del esfuerzo y el gran trabajo de todos! (Grattis Atlético till hela truppen. Tränarstaben och alla i ledningen till vinsten. Ett bra jobb av allihopa!) Que grande.. en riktig señor. Inte som El rato..
Nicname
2013-09-29 05:06
Kakan: rättstavat! :D.. Jag har kollat på målet nu typ 30x, gråter hela tiden :(..

Chewie: Var är efterfesten? klockan är 05:12 och natten har bara börjat!!
Atlético Chewie
2013-09-29 04:38
Jag satt hemma med tjejen och kollade på matchen och skulle sova efter matchen tänkte jag men nu sitter jag på en efterfest och skryter om vinsten istället. Fan va nöjd man är ikväll!
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Kakan_Atletico
2013-09-29 02:57
Bara jag som fällde en tår efter slutsignalen? Finner knappt ord för att beskriva detta. Magnifico!! (Rätt stavning? Skitsamma, jag bryr mig inte idag)
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2013-09-29 01:53
Bad facts: Courtois skadad efter Bales attack i slutet av matchen. Det återstår att se om han ska spela på söndag. EDIT: Även Godín skadad. Vet ej hur allvarligt det är.
Valencia Bat
2013-09-29 01:11
Har aldrig sett ett lag som är så effektivt offensivt och defensivt som Atletico. En riktig mardrömsmotståndare och det känns hela tiden som era spelare är ett steg före på nåt sätt.

Sen har jag respekt för Simeone som verkar leva för fotbollen, när Pellegrino blev utvisad på läktaren för att ha gnällt på domaren förra säsongen och Atletico låg under på Mestalla så reagerade Simeone på domarteamet. Fast jag kan inte påstå att jag gillar klubben men kul för ligan.
Atlético Conserva la Calderón!
2013-09-29 01:03
Karl@ Fun fact: Min första match med Atléti var mot Barca 6-0 borta. Gissa om jag slutade kolla på det laget? Som du säger är det alltid bra med nya supportar. Så länge det är någorlunda äkta mellan de och laget går det bra.
Atlético Karl Pilkington (red)
2013-09-29 00:59
@Conserva

Nej, åtminstone inte på samma sätt. Men ett lag är alltid öppet för supportskap och de som charmats av Atlético det senaste året är såklart välkomna till familjen. Det man ska vetskap om är dock att den nuvarande eran i klubben inte är någonting som lär bestå under lång tid - vi är trots allt inga Real eller Barca. Jag blev förälskad i ett lag med hopplös förlorarkultur, snygga tröjor och sköna fans för drygt åtta år sedan och jag tror just den aspekten lär vara annorlunda för de som fått upp ögonen för laget nyligen.
Barcelona erkano
2013-09-29 00:47
Hahah
Barcelona Júnior ´
2013-09-29 00:47
Vill först och främst ta och gratulera er till vinsten. Det man ser hos Atletico de Madrid i dagsläget är ett kollektiv som arbetar för varandra och för klubbmärket på bröstet. Vilka insatser ni har stått för denna säsongen. Topp klubbarna i Europa har verkligen fått en ny stark konkurrent och ni kommer med all sannolikhet att bjuda världens fotbollssupportrar på fotbollsgodis denna säsong. Matchens highlight för mig idag var Simeone utan tvekan. När Filipe Luis låg ner efter en kollusion och kamerorna riktades mot Simeone fick man se honom gestikulera mot brassen om att resa sig upp och inte dra på tiden. Då visste man att Atletico endast var ute efter de viktiga tre pinnarna. Gav mig gåshud om jag ska vara ärlig. Återigen grattis till vinsten och lycka till i framtiden, kommer bli en underhållande säsong detta.
Atlético ADCS (red)
2013-09-29 00:44
Precis efter slutsignalen försvann Simone. Ingen vet varför. Efter några minuter så gick spelarna ner till omklädningsrummet och såg vad Simeone höll på med...
2013-09-29 00:42
Karl@ Absolut, de förstår dock inte glädjen just nu!
Atlético gurra1993
2013-09-29 00:41
Livstids kontrakt på Simeone nu tack !!!
Atlético gurra1993
2013-09-29 00:40
Livstids kontrakt på Simeone nu tack !!!
Real Madrid Zinedine #10
2013-09-29 00:37
Gratulerar till vinsten,
Ni var värdiga vinnare idag. Jag hoppas ni har kvar "Cholo" Simeone så länge som möjligt. Ni har verkligen en spännande och väloljad maskin till trupp.
Mannii
2013-09-29 00:35
Såg min andra hela Atlético-match idag. Läste Nivas krönika om Diego Costa och var jävligt taggad inför ikväll. Grattis till vinsten och lycka till! Kommer se fler matcher helt klart. Spansk fotboll blev intressant precis!
2013-09-29 00:33
@Conserva la Calderón

Mjo, ett vinnande lag får ofta nya följare. Vi som har varit med från "grunden" och sett när den här klubben dragits i skiten de senaste 5-10 åren uppfattar nog den här perioden lite annorlunda än de nyss tillkomna.....
2013-09-29 00:22
Många nya ansikten man ser här som firar vinsten.
T.R
2013-09-29 00:20
Jag mår så jäkla bra just nu. Mina två favorit lag ligger i toppen av sina serier. Arsenal och Atletico ... kan inte bli bättre.
Real Madrid Valdebebas
2013-09-29 00:17
Jag gratulerar till de colchoneros som funnits med i de goda men framförallt de mindre goda stunderna. Ni har all anledning att vara väldigt stolta över de som för närvarande representerar eran klubb.
Atlético Atletieddo
2013-09-29 00:17
FAAAAAN VAD MÄKTIGT!
Atlético Futboll e livet
2013-09-29 00:12
Herregud va sköööööööön, bästa som har hänt!!! Att vinna mot smuts laget på SB är inte vilken seger som helst. Inatt sover man som är kung, milan vinner och atletico vinner Madridderbyt... Älska fotboll, älska milan&atletico.. Mot liga guld:)
The_Boas
2013-09-29 00:04
Wow, jag är verkligen imponerad över er insats. Real ska vara glada att de bara förlorade med 1-0.
@zoran

Det sjuka är att det verkligen kan ligga en hel del sanning i det där. Vi supportrar kan suga på det här ett tag men Cholo kommer inte sväva iväg någonstans.
T.R
som jag sa tidigare tror jag att vi kan utmana Barca. Men det återstår mycket jobb och sen måste vi rotera spelare på ett bra sätt. Tror även vi kan bli farliga i CL.
Atlético zoran
2013-09-29 00:03
I detta nu går Diego Simeone ned i omklädningsrummet på Bernabéu och säger:

"Ni får tio minuter på er att duscha, vid 10:00 är det Porto som gäller."

Partido a partido. Inget annat.
Barcelona erkano
2013-09-28 23:58
FINNS INGET BÄTTRE ÄN KVÄLLENS SEGER !!!! Sååå SKÖNT OCH STOLT MAN ÄR JUST NU !!!! VI VINNER BORTA MOT REAL OCH KUNDE UTKLASSA DOM OM VI HADE MER FLYT !! LIGA GULD !??!
Atlético mecus
2013-09-28 23:55
oj oj j oj
Barcelona KristoferDelija
Atletico de Madrid fansens banderoll till nästa derby lyder:

VI SÖKER VÄRDIGT DERBY MOTSTÅND?
Barcelona Barcelonistas
Säger inte detta bara för att jag är Barca supporter, utan spansk fotboll behöver det här. Ett nytt superlag, Atletico de madrid!
Annons: