/spanien/atletico/forum/541.aspx/spanien/atletico/forum/541.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético ADCS (red)
2013-09-30 18:13
Stängde av kommentarsfunktionen för att jag jobbade och hade inte tid att övervaka alla grottmänniskor-kommentarer.

Läste här att någon tog upp om vårat eget förflutet. Att ens dra en jämförelse är absurd.

Alla lag i Europa har mer eller mindre har/haft kopplingar till fascismen efter andra världskriget. Det finns heller inga klubbpresidenter i Europa som har rent mjöl i påsen.

Det är en sak att ha haft en suspekt klubbpresident som förskingrat pengar i fastighetsbranchen för eget bruk och haft någon ledare på 60-talet med fascistiska sympatier.

Det är en annan sak att ha haft en diktatorisk massmördare till fadder som fängslade andra klubbars presidenter och hotade andra lags spelare till livet och styrde över hela ligans utgång varje år.

En person som hade tillgång till statliga pengar för att bygga upp Real Madrid efter kriget och bestämma hänsynslöst över folks liv och över alla spanska klubbar.

Att jämföra Atléticos politiska historia med General Francos fadderskap i Real Madrid är som att jämföra Luciano Moggi med Mussolini.
Atlético paniagua
2013-09-30 18:02
Hahahah. Höll på att spruta apelsinjuice över hela datorn när jag såg spelarbetygsartikeln. Oslagbar bild! Fullkomligt lysande. Det är humor. :-D
T.R
2013-09-30 17:26
Hej alla. hur tror ni det går imorgon för vårat lag. jag både tror och hoppas på seger, men är även nöjd med kryss på borta plan. kryss borta är helt OK mot Porto, fast dem kanske inte är lika bra som dom var förut.
Atlético Fernando84
2013-09-30 17:06
Underbar seger mot real nu visar atletico att de kan spela bra på hög nivå.
nu har man besegrat real och på deras borg vilket visar att det är möjligt,
Atlético paniagua
2013-09-30 15:58
Tack Antonio Lopez. Ditt namn är saknat i Atleticos spelartrupp. ;-) Han skulle förmodligen inte platsa nu, men han glöms aldrig bort.
Atlético Antonio López
2013-09-30 15:54
Paniagua/ Saknat nick på forumet, kul att se dig skriva igen :-)!
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético paniagua
2013-09-30 15:49
@ Madridstaa Men vad är det du skriver???: "... men med tanke på hur mycket ni klagar på våra nedlåtande kommentar när vi vunnit så vill jag bara påpeka att ni inte är bättre själva. " Hur länge har ni madridistas fått ta emot nedlåtande kommentarer från Atletico-fans? 2 dagar? Vi har stått ut med er skit i 14 år!!! Och för somliga av oss längre, som t.ex. jag som är av madridistafamilj och, med undantag för ett eller annat år, fått stå ut med nedlåtande kommentarer i 31 år! Jag tror nog ni överlever 2 dagars trashtalk och också förtjänar att få tillbaka en skopa av den container skit ni hällt över oss i åratal. Som sagt; It's payback time. If you can't do the time, don't do the crime. Förresten säger du att du håller på Atletico också (!) efter Barcelona och Real. Men herregud, vad är du för supporter??? Ska du inte hålla på de andra 17 klubbarna också så är du helgarderad. Jag är vegetarian men jag äter kött, lixom.
Atlético Conserva la Calderón!
2013-09-30 15:22
Snackas friskt? Det var 3 inlägg om krönikan varav 1 handlade om vad Cholo sa och inte sa. BS
Besviken
2013-09-30 14:54
@Kakan_Atletico:

Vanligtvis så skriver Deion träffande krönikor som är lite tillspetsade med humor. Ingen snack om saken att han är väldigt bra skribent.

Men den artikeln var väldigt snedvriden och utelämnade korrekt fakta...

Tråkigt att kommentarsfunktionen stängdes av bara för att den artikeln snackades friskt i Puertan...
Atlético Antonio López
2013-09-30 14:38
Varför stänga av kommentarfunktionen på artikeln. De hjärndöda kommentarerna som skrivs där är hälften av nöjet med Deions artiklar :-)!
Atlético Antonio López
2013-09-30 14:36
Besviken/ Skeva lilla typ, låtsas inte att du är en Colchonero.
Athletic Notrica
2013-09-30 14:03
Hej, jag vill bara tacka den som skrev "White house down" krönikan för ett passionerat, kaxigt och välskrivet inlägg!
Hoppas ni vinner hela ligan!!
Atlético Sportuga (Portugal-Red)
2013-09-30 13:43
Nu får vi säkert många nya fans hehe

Helt sjukt.....tror knappt det är sant nu 2 dagar senare, nu får vi inte "flyga iväg" bara svårt bortamatch Imorgon igen
Atlético Kakan_Atletico
2013-09-30 13:19
Skämmer ut? Jag tyckte krönikan var klockren!
Besviken
2013-09-30 12:59
Det tar emot att säga, men Deion skämmer ut Atletico-fans på SF. Ska man vara väldigt objektiv så är vi inte mycket bättre själva under historiens gång....
2013-09-30 12:55
Deion 10/10
Alexander.I
2013-09-30 01:11
Grabbar!

Hela historien är fel. Vi har blivit lurade. Vi vann dubbeln 96/97 inte 95/96
Atlético Karl Pilkington (red)
2013-09-29 23:37
@Madridista

Aldrig hört något dummare i hela mitt liv.
2013-09-29 23:20
Btw: mitt CSN åkte hehe...
2013-09-29 23:16
HUVUDVÄRK... 96/97 fyfan vad dåligt
Alexander Ivanovski red
2013-09-29 23:01
C.l.C:

FRAM MED POPCORNEN. I TRAILEN SA DE "VI SKA DISKUTERA VARFÖR ATLÉTICO ÄR VINNARE IGEN.

NU ÅKER PUMPAKÄRNORNA FRAM!
2013-09-29 22:59
Satsar mitt CSN på att matchsnacket på FK kommer att handla om Reals individuella misstag och inte vårt storspel.
Madridstaaa
2013-09-29 22:30
Atletico är faktiskt mitt favoritlag efter Barcelona och Real så jag hejar på er också om ni undrar
Madridstaa
2013-09-29 22:28
Har inte tagit bort min användare. Vad jag menade med mitt inlägg var att jag tvivlar på att bredden i eran truppen räcker säsongen ut speciellt nu när ni är i CL, jag vill inte ta ifrån er segern igår för vi blev totalt utspelade men med tanke på hur mycket ni klagar på våra nedlåtande kommentar när vi vunnit så vill jag bara påpeka att ni inte är bättre själva.
Barcafan 4
2013-09-29 21:26
Grattis!
Tror ni att ni kommer att vinna och ta alla tre poängen även mot oss i vår borta match i Madrid. Var i Barcelona och såg live på hur bra ni spelade som ett lag där på Camp Nou. Ni hade kunnat vinna Supercupen, om vi inte hade en formstark Valdes i den matchen. .
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2013-09-29 20:41
Paniagua: Med tanke på att profilen är borttagen är det nog någon verkligen hatar oss. Att skapa ett account. Skriva detta och sen radera det... vilken snubbe
Atlético Garra
2013-09-29 20:41
Fallet? Vi har precis börjat resa oss...
Atlético Kakan_Atletico
2013-09-29 20:05
ÄLSKAR ATT REAL FANSEN BÖRJAR BÖLA!!!
Atlético paniagua
2013-09-29 19:20
Och signaturen "Madridsstaa" ( de kan inte ens stava till vad de kallas) visar med all önskvärd tydlighet min poäng i mitt tidigare inlägg. Någonsin hört talas om att vara stor i nederlagets stund??
Atlético olleulv
2013-09-29 19:16
Madridsstaa

Om vi formulerar det BÄST i Madrid då? Svårt med krångliga metaforer för vissa...
Annons: