/spanien/atletico/forum/539.aspx/spanien/atletico/forum/539.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
addinho
2013-10-01 18:21
erkan/

Diego Costa är avstängd på grund av skallningen i Europa League från förra säsongen. Brassen var inte med i premiären mot Zenit heller.
Barcelona erkano
2013-10-01 17:46
Varför får inte Diego Costa spela ?
Postat via SvenskaFans-appen
sk018@mobile
2013-10-01 16:13
Låt de vitklädda ha sitt roliga, då vi väntar viktigare motståndare ikväll! Ska bli otroligt spännande match, kanske en av de mest efterlängtade på hela året. Otroligt viktig!
Atlético zoran
2013-10-01 16:12
@Sportuga (Portugal-Red) Finns det någon som är aktiv på Porto-redaktionen? De skriver väldigt sällan.. ..och stort LOL på Antonio López. Ni ska nästan alltid ha höga krav på oss, då blir vi bättre. See what I did there..
Atlético Kakan_Atletico
2013-10-01 13:59
Viaplay 3!
Atlético Sportuga (Portugal-Red)
2013-10-01 13:56
Klart att Viasat tycker det är viktigare med Steua Buk.& Celtic....merda !
Atlético Sportuga (Portugal-Red)
2013-10-01 13:21
tycker nog man ska ta bort alla politiska inlägg....

och sen finns det en
portosida här på sv.fans....just sayin
Atlético Booken
2013-10-01 07:32
Tack för historia lektionen allihopa. ;)
Atlético paniagua
2013-10-01 01:13
Mhmm...verkligen skitdålig och icke utförlig införrapport där Zoran. Jag tycker mig skymta Antonio Lopez anknäbbsfjortis. ;-)
Spanien Osito
2013-10-01 01:11
Som vanligt roligt att se dig i ET Zoran! Keep it up.
Real Madrid Steven
2013-09-30 23:58
Hahahaha årets kommentar där Lopez
Alex (red)
2013-09-30 23:48
HAHAHHA LOPEZ
Atlético Antonio López
2013-09-30 23:24
När Zoran publicerar något som alltid är bra hur det än kommit ut och sedan skriver en ödmjuk kommentar efteråt om att tiden var knapp så ser jag direkt en f-14 facebookbild framför mig. Med en översminkad brud putandes med läpparna och tuttarna ute med undertexten "vaknade precis, därför bilden blev ful".

Atlético zoran
2013-09-30 22:53
Införrapporten ligger ute. Det blev ingen sån där monsterrapport som jag önskade, men tiden var för knapp. Hoppas den är ok åtminstone.
Alexander Ivanovski.(red)
2013-09-30 22:10
Al Jazeera Sport +2
beIN Sport Max 7
C+ Family (Polen) / HD
ESPN Dos
ESPN Dos México
Sky Calcio 6 / HD
Sky Sports *RED button
Sports Union (Ryssland)
SuperSport MaXimo 1
TVE La 1
TVi (Portugal)
Viasat Xtra 2

Som gäller imorgon för matchen gubbs!
Atlético Conserva la Calderón!
2013-09-30 22:09
Angående sista kommentaren i krönikan; det är JUST det som är konsten i dessa inlägg. Att kunna hetsa upp läsaren olika känslosamt. Det är just det som Deion lyckats med så det får gärna vara hur provocerande som helst så länge provokation och personliga tycken ingår i en sådan texttyp.
Atlético Antonio López
2013-09-30 21:46
Får väl ta tillbaka mitt inlägg nu då...

Lugna dig Booken, det var ett sarkastiskt inlägg, läs Ivanovskis (eller nicname som han älskar att kalla sig för han är så pass lat lol) inlägg lite längre upp.
Atlético Conserva la Calderón!
2013-09-30 21:45
Varför tar ni ens åt er dessa kommentarer?
Atlético Booken
2013-09-30 21:27
@Tomás Roncerdo:

Är du dum i huvudet? Atletico var det bättre laget och de förtjänade att vinna.
Och du säger att Cristiano Ronaldo är bäst i världen, Han är största fjollan som filmar för mycket. Det enda han är världsbäst på är att filma och att suga kuk.
Atlético Booken
2013-09-30 21:11
@paniagua:

Bästa kommentaren nånsin. Paniagua, jag älskar dig! AUPA ATLETI!
T.R
2013-09-30 21:03
snart är det match igen skönt. ska försöka följa två matcher samtidigt imorgon, ska bli intressant.. :))
Atlético acerci
2013-09-30 20:34
Vill flika in med att krönikan var personlig, fint skriven och relarterbar - gillade den mycket - så även ditt svar här nu. Men sista meningen uppfattar jag som ren provokation. Att "citera" Cholo, eller vem som helst, med en påhittad provokation kanske hör hemma i sms, dm eller annat privat sammanhang. Ovärdiga stormar skapas från någon liten mening som ingen av sidorna vill läsa.
Atlético paniagua
2013-09-30 20:17
Ännu skummare blir det när de nya profilerna direkt tas bort efter kommentarerna. Jag anar en begraven hund. eller är det en begraven maräng?
Atlético Antonio López
2013-09-30 20:03
Suttit på tåget från 16:00 på väg till Kalmar så haft tid att läsa igenom samtliga kommentarer. Personligen anser jag inte att någon rödvit i detta forum agerat omoget/barnsligt. Jag är väldigt skeptisk till samtliga nya nicks som skriver här och hävdar sig vara atleticosupportrar bara för att klanka ner på laget eller dess supportrar. En derbyseger ska firas som en derbyseger! P.S. I Reals och deras supporters överkörda ansikten. Där har du något du kan skriva upp i din torra lista.
Bertil hult
2013-09-30 19:50
Vinsten igår glädjer mig verkligen men tycker det är sorligt med dagens supportar som vid vinst mest njuter av skadeglädjen och som är så färgade att tar in allt negativt om motståndarna utan att ha förståndet att kritiskt granska informationen man får. Hoppas vi i framtiden vid eventuella framgångar kan visa mogenhet för annars är vi inte bättre än alla real/barcelona fans.
Atlético ADCS (red)
2013-09-30 18:13
Stängde av kommentarsfunktionen för att jag jobbade och hade inte tid att övervaka alla grottmänniskor-kommentarer.

Läste här att någon tog upp om vårat eget förflutet. Att ens dra en jämförelse är absurd.

Alla lag i Europa har mer eller mindre har/haft kopplingar till fascismen efter andra världskriget. Det finns heller inga klubbpresidenter i Europa som har rent mjöl i påsen.

Det är en sak att ha haft en suspekt klubbpresident som förskingrat pengar i fastighetsbranchen för eget bruk och haft någon ledare på 60-talet med fascistiska sympatier.

Det är en annan sak att ha haft en diktatorisk massmördare till fadder som fängslade andra klubbars presidenter och hotade andra lags spelare till livet och styrde över hela ligans utgång varje år.

En person som hade tillgång till statliga pengar för att bygga upp Real Madrid efter kriget och bestämma hänsynslöst över folks liv och över alla spanska klubbar.

Att jämföra Atléticos politiska historia med General Francos fadderskap i Real Madrid är som att jämföra Luciano Moggi med Mussolini.
Atlético paniagua
2013-09-30 18:02
Hahahah. Höll på att spruta apelsinjuice över hela datorn när jag såg spelarbetygsartikeln. Oslagbar bild! Fullkomligt lysande. Det är humor. :-D
T.R
2013-09-30 17:26
Hej alla. hur tror ni det går imorgon för vårat lag. jag både tror och hoppas på seger, men är även nöjd med kryss på borta plan. kryss borta är helt OK mot Porto, fast dem kanske inte är lika bra som dom var förut.
Atlético Fernando84
2013-09-30 17:06
Underbar seger mot real nu visar atletico att de kan spela bra på hög nivå.
nu har man besegrat real och på deras borg vilket visar att det är möjligt,
Atlético paniagua
2013-09-30 15:58
Tack Antonio Lopez. Ditt namn är saknat i Atleticos spelartrupp. ;-) Han skulle förmodligen inte platsa nu, men han glöms aldrig bort.
Annons: