/spanien/atletico/forum/536.aspx/spanien/atletico/forum/536.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Svennebanan
2013-10-03 15:03
Har vi blivit sponsrade av Volkswagen?? Costa, Juanfran å Mario står alla med nya bilar, någon som vet något?
Postat via SvenskaFans-appen
Alexander Ivanovski(red)..
2013-10-03 14:19
KristoferDelija: Jag har haft det i tankarna länge. Hoppas och tror det är så.
Barcelona KristoferDelija
2013-10-03 01:21
Alexander Ivanovski/

Aa det är absolut ett steg ner jämfört med Courtios. Courtios håller jag som topp 3 bästa målvakter i världen och Sergio Roberto är inte äns en världs målvakt.

Kanske kan han bli det i Atletico. Jag gillar honom och tycker han är riktigt bra men han kommer aldrig komma upp i Courtios klass.

Hade jag vart Atleticos ledning så hade jag sparat ihop pengar för att värva honom helt så han blir 100% en Atletico spelare.
Atlético zoran
2013-10-02 22:35
Roberto var jättebra ikväll, men Mitrovic är helt ny i de här sammanhangen. Problemet med Roberto är att han urusel i luftrummet. Har extremt svårt för sådana målvakter.
2013-10-02 22:27
KristoferDelija: Han må ha räddat två straffar. Men ingen jag hade velat stå mellan våra stolpar.
Barcelona KristoferDelija
2013-10-02 21:40
Sergi Roberto två räddade straffar i Champions League. Mot Ibra och Mitrovic.
Han ser ändå så riktigt bra ut er nya målis.
2013-10-02 21:38
Roberto räddar straff för Olympiacos :D
Isuwbhuw
2013-10-02 21:18
There are a lot of foods on the abandoned actions to keep the Indian club off. Make plans to get out in Copernican universe and you to lose rate, then it'll burn products work better. , phen375 amazon, yckqok,
Atlético zoran
2013-10-02 19:27
@ADCS (red)

Kolla PM!
Atlético Conserva la Calderón!
2013-10-02 19:18
Bosmanfall
Atlético Antonio López
2013-10-02 19:04
Hur kommer det sig att Team Dubai kunde värva Marica (hihi) den 27 september förra veckan från Schalke?
Ehqwrjwu
2013-10-02 18:06
You need to abate your searches to get the very best them a morning and it last all day. , phen375 review, 42120, phen 375, =-[[[, phen375 review, pds,
2013-10-02 17:58
paniagua@ Personer har rättat mig förr och jag är väl medveten om det. Kan dock inte ändra namn via mobilen och min dator är på lagning..
Atlético ADCS (red)
2013-10-02 17:53
Rent statistiskt har ett lag som vunnit de två första matcherna i CL gruppspel aldrig misslyckats att gå till slutspel.

Nice price..
Atlético paniagua
2013-10-02 16:55
@Conserva la Calderón

Smaken är som baken. Jag föredrar att Atleti får den uppmärksamhet de förtjänar.

Btw; om du vill skriva på grammatisk korrekt spanska så heter det "Conserva el Calderón", dvs maskulinum. ;-)
2013-10-02 16:53
Shanghai: Roma.
T.R
2013-10-02 16:06
Jäklar vilken skön seger igår. :)) extra bra var att jag satte lången tack vare Atletico.. Och nu ska det mycket till om vi inte går vidare till slutspelet. viktigt att vinna gruppen också, som vi har bra chans på att göra nu. :))
Barcelona Shanghai
2013-10-02 13:43
Extremt glad för er skull att ni fortsätter vinna, även utan er beast Diego Costa. Att vinna på Estádio do Dragão tyder på att ni är verkligen med i denna turnering för att slåss om CL-titeln.

Förresten, Barça och Atléti är de ända klubbarna som har vunnit alla sina matcher i Europa, lägg därtill att ingen av dessa lagen förlora i supercupen också. :)
2013-10-02 12:45
Jag tycker det passar bättre att RM får uppmärksamheten då Cholo är en typ som gillar att jobba i det tysta och låta resultaten höras. Ju mindre uppmärksamhet och hyp vi får desto bättre för oss.
Atlético paniagua
2013-10-02 12:04
@ADCS

Tycker du? Jag tycker allt är som vanligt. Atletico Madrid vinner en oerhört svår match mot ett av de bästa hemmalagen i Europa och tar därmed en mycket meriterande skalp, men blir ändå förpassade till marginalen av sporttidningar från sin egen stad, för där ska det givetvis fokuseras på Real Madrid och deras match idag. Inget nytt under solen. Förstasidorna skall prydas med Cristiano Ronaldo.
Atlético paniagua
2013-10-02 11:55
...med det menar jag alltså inte att Porto på något sätt är en "mindre" klubb än Atletico.
Atlético paniagua
2013-10-02 11:53
@Portuguista

De har väl varit lika framgångsrika de senaste 10 åren (4 titlar var). De senaste 5 har dock Atleti varit framgångsrikare sett till internationella titlar. Oavsett, så är det rätt fånigt att jämföra "storheter" och jag misstänker att det gjordes med en aning glimten i ögat och på skämt.

Dock ligger det lite riktighet i att vi nu kanske äntligen kan få med oss lite av de tveksamma domslut vi förr fick emot oss, i och med att vi nu börjar bli ett lag som alla tar på allvar. Det är ju ingen hemlighet att små lag ofta förfördelas gentemot stora lag bedömningsmässigt. Det borde inte vara så, men så är det. Kolla bara på Elche häromdagen. Är det ngn som tror att Elche skulle fått straffspark mot Real i motsvarande situation? Eller att Barca hade fått ett motsvarande mål som Sevilla gjorde mot dem, bortdömt?
Atlético ADCS (red)
2013-10-02 10:16
"Omöjliga att stoppa" står det i spansk media. Om Atleti alltså... Världen är upp och ner känns det som.
Atlético Chewie
2013-10-02 10:14
Det skulle stå att man kan väl ändå inte upphäva..
Atlético olleulv
2013-10-02 09:59
Jag hade varit tokig om vi fått det målet emot oss!
Atlético Garra
2013-10-02 09:51
Min kommentar var ett skämt, en låg sådan men fortfarande ett skämt. :D Haha Cuti MariGon. Bästa nick på länge. :)
Portoguista (FCP-RED)
2013-10-02 09:24
Ska inte sitta är och gnälla men offside är offside vare sig det är svårt eller inte och jag är supporter. Hade ni fått liknande emot er hade ni gått bananas över domslutet.

För det andra så skulle väl inte jag säga att varken Porto eller Alt Madrid är större än den respektive. Men du får gärna kolla upp och kolla vem som har varit mest framgångsrikast i Europa de senaste 10 åren.

Och nej, offsideregeln gäller "allt man kan göra mål med". Visserligen inte armar i detta fall om man inte heter Maradona eller Messi.

Hoppas på en grym retur när vi har fått upp vår form. Förhoppningsvis kniper ni första platsen och vi andra ifall Zenit fortsätter sitt fiasko. På Återseende!
Atlético olleulv
2013-10-02 07:26
Vet inte om Chewies fråga var retorisk... Men svarar ändå att -Nej, man kan inte upphäva offside med armen. Bara kroppsdelar man får spela med.

Igår har vi det sär lilla flytet som kan hjälpa detta fantastiska lag att gå låååångt!
Atlético Chewie
2013-10-02 06:45
Du kan väl inte inte upphäva en offside med armen?
Valencia Bat
2013-10-02 04:43
Tycker det ser ut som att Portospelarens(Mangala?) vänstra arm upphäver offsiden. Han står väldigt lutad så svårt att bedöma. Det är lätt att man vill stirra sig blind på planens linjer och använda de som linje men det stämmer inte - svårare för domaren.
Annons: