/spanien/atletico/forum/524.aspx/spanien/atletico/forum/524.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético zinko zinko
2013-10-30 23:36
Haha, du är för söt lilla gubben...
Postat via SvenskaFans-appen
Leifson91
2013-10-30 23:10
Oli hade lite tur senast, kul för honom med målet i annars världens största alibi spelare, vänta och se, i sommar lämnar oli för hercules där han inte kommer prestera någonting medan Quasion kommer bli Sveriges nästa stjärna. Då ska jag inte ens gå in på vad Tibbling är jämfört med Oliver.
Atlético el niño para siempre!
2013-10-30 18:04
Jag tycker att det kommer bli konstigt att se honom i rödgul-blått men respekterar hans beslut. Skulle vilja va i spelarbussen när han kommer och inser att den enda lediga platsen är längst bak mellan Jordi Alba och Ramos.
Atlético Sportuga (Portugal-Red)
2013-10-30 14:29
har han tackat nej till det då ? jag ser han hellre i Brasilien än Spanien om jag ska vara ärlig....Inte för att jag på Något sätt har något emot Spanien då :)
Atlético acerci
2013-10-30 08:50
@Sportuga (Portugal-Red):

Costa har varit uttagen av Scolari till kommande träningslandskamper i ett par dagar nu. Uttagen i förtid eller hur man säger för att intyga att Scolari vill ha honom.
Atlético Antonio López
2013-10-29 21:46
Sportuga/
Tydligen gäller det inte då han enbart spelat vänskapsmatcher för Brasilien och ingen officiell tävlingsmatch. Läste precis att det hela tydligen ska vara officiellt nu och Costa har fått alla intyg och dylikt han behöver för att bli kallad till Spaniens nästa landslagssamling.
2013-10-29 21:39
Men du Kakan om han har spelat för Brasilien får han väl inte spela för Spanien ?
2013-10-29 21:37
@gurra1993:

GBlatter har sina favoriter....oavsett vad man tycker om Ronaldo så ska INTE blatter sitta & säga i TV att Messi är hans favorit ! Nolla
2013-10-29 21:36
jag läste i Port. press att Scolari skulle ta ut han till nästa match ?
Atlético Kakan_Atletico
2013-10-29 19:12
Då var det klart. Costa i Spanien. Mest för att han är "pissed" på ScolarI?
Atlético acerci
2013-10-29 18:39
Faktiskt så är tränarnomineringarna helt åt helvete. Som nämnt, Mourinho? Benitez? Wenger? Pinsamt dåligt att utelämna Simeone, som faktiskt har bedrifter bakom sig. Usch.

På övrigt notis. Diego Costa har nu skrivit ett brev till det brasilianska fotbollsförbundet där han klargör att han vill och ska spela för Spanien och kommer alltså inte att dyka upp för att spela för Brasilien, trots att Scolari har tagit ut honom till kommande landskamper. Jaha, och så blev det alltså med det.
Atlético Kakan_Atletico
2013-10-29 17:01
BENITEZ?!?!?!?!?!? VAD I I HELVETE!
Atlético gurra1993
2013-10-29 16:37
Årets störta skämt Simeone är inte nominerad till årets tränare? Haha helt sjukt asså:( vafan har Mourinho benitez och venger gjort för att föjtäna denna utmärkesle? I mou fall är det säkert för att han fick kuk av Simeon:)
Atlético zoran
2013-10-29 15:23
@FCBlaugrana

Det är en person här på forumet som skapar ett konto vid namn "Leifson91" och kommenterar (trollar lol) saker kring Óliver Torres varje gång han inte är med i truppen eller sitter på bänken. En gång hävde han ur sig att Robin Quaison är en bättre fotbollsspelare. Därför kör vi numera på hans linje och gör exakt samma sak. Det är mest en rolig grej, Quaison är så klart duktig, men Óliver skulle inte ha en utköpsklausul på €36 miljoner som 18-åring och Simeone skulle inte ta det så försiktigt med honom om han inte hade visat någonting innan. Som sagt, man förtjänar de minuter man spelar i Atlético och inget annat.
Barcelona FCBlaugrana
2013-10-29 12:08
Måste säga att jag tycker det är roligt med alla Quaison kommentarerna härinne, haha man får sig ett gott skratt varje gång. Men får jag fråga vart de kommer ifrån?
Atlético Conserva el Calderón!
2013-10-29 11:35
David Villa:

Q: You dreamed of a night like this. You don’t need […]
A: Content, yes. I’m happy in the first place for the victory of the team. In the second place for feeling well and forgetting about the problems I had in the last matches. And lastly, as I am a striker I am happy for scoring the goal because they are important to me.”

Tror ni han hade svarat det sista om inte Cholo var hans tränare?
Atlético Antonio López
2013-10-29 02:19
"¡Pernía Balón de Oro!" y "¡Del Bosque c... Pernía, Selección!".
Atlético Antonio López
2013-10-28 22:13
Hittade en av mina kommentarer för ett par år sedan haha, tyckte tydligen inte om en viss spelare som skulle bytas in...

"Namn: Roni Leder tipsligan
Sänt: 2009-04-26 22:18 Ändra
NEEEEEJ SNÄLLA GUUUUUD NEEEEEEEEEEJ INTE PERNIA SNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLLLA!!!!!!"
Atlético Conserva el Calderón!
2013-10-28 21:57
Hahahaha Zoran det räcker nu. Killen har inte kommenterat här på dagar..
Atlético zoran
2013-10-28 21:21
@Alexander Ivanovski(red):
Inte lika stort som Quaisons misslyckade dribbling mot Gefle på Strömvallen.
Atlético paniagua
2013-10-28 20:47
Har titta på några sammanfattningar av matchen både från Spanien och den svenska sändningen och jag förstår inte att det andra målet inte kommenteras mer. Det är ett fullkomligt mästerverk! En svepande krossboll, perfekt till Felipe Luis som gör en fullkomligt sanslös nedtagningspassning till Koke som direkt på ett tillslag lägger den precis rätt för Felipe Luis att slå in ett, återigen, perfekt inlägg till Villa som gjort en finfin löpning och sätter ditt pannan precis så mycket som behövs. SKITSNYGGT mål! Bollen går som på ett snöre. Hade målets gjorts av Barca hade alla fotbollsstudior, tidningar, sportjournalister mm både ropat "ooohhh" och "aaahhhh". Men nu...knappt en reaktion.
Atlético gurra1993
2013-10-28 20:11
Okej. Ska nämligen åka ner och se min första match live mot Villarreal :)
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2013-10-28 20:09
gurra: Jag rekomenderar Fondo sur precis över klacken.. elller var som i mitten på långsidorna.
Atlético gurra1993
2013-10-28 19:48
Haha ja vet:)
Atlético Antonio López
2013-10-28 19:48
Lol din iphone är verkligen inte att leka med gurra.
Atlético gurra1993
2013-10-28 19:46
Sorry för Spanien
Atlético gurra1993
2013-10-28 19:45
Vart är bäst att sitta på Vincente calderon?
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2013-10-28 19:31
Óli gör mål

- Efter 13 sekunder
- I sin debut som startspelare
- Snabbaste målet l Atléticos historia
- Femte snabbaste genom tiderna i la Liga
- på sin pappas födelsedag

Stort?
Atlético Fernando84
2013-10-28 10:39
Fantastisk match av atletico kul se oliver torres göra mål efter 15 sek.
hela laget visade varför de är topplag och bäst i madrid.
5-0 sku8lle ha kunnat varit större.
Atlético paniagua
2013-10-28 10:07
@Nicname:

Inget nytt under solen och går helt hand i hand med nyhetsrapporteringen från La Liga oavsett var du befinner dig. I dag (2 dagar efter El Clasico) är det fortfarande Real uppblåst på förstasidorna i Madrid-tidningarna, trots att Atleti IGÅR sopade till Betis med 5-0. Atleti är som vanligt förpassade till marginalen av förstasidan.
Annons: