/spanien/atletico/forum/475.aspx/spanien/atletico/forum/475.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético ADCS (red)
2/2/2014 16:24
The Argentine Diego is calling the shots, the Uruguayan Diego is stopping the shots, the first Brazilian Diego is taking the shots and the second Brazilian Diego is creating the shots. The Diegos are running our team.

Aupa Diego!
Atlético zoran
2/2/2014 16:19
Det mest troliga ikväll är Courtois; Juanfran, Alderweireld, Godín, Insúa; Gabi, Koke, Sosa, Cebolla; Villa och Diego Costa.
Atlético ADCS (red)
2/2/2014 16:16
@Alexander Ivanovski(red):

Inte helst denna match. Det kan dom göra i halvtid. Jag har respekt för Aragonés, men vi måste trycka på Sociedad från minut ett, både på plan och läktare. Detta är en match vi måste vinna. Vi kommer inte få många såna här chanser till av Barcelona. Det ska vara Schalke 04 CL tryck från början. Schalkespelarna pissade på sig nästan när dom kom in på Calderón. Detta är hittils säsongens viktigaste match och spelarna behöver all stöd de kan få från minut ett för att inte vika ner sig.
Atlético ADCS (red)
2/2/2014 16:10
Jag hoppas och tror att RG får starta som offensiv innermittfältare. Hans löpningar in i boxen utan boll oersättliga. Diego hoppas jag får komma in i andra halvlek istället för Villa. Jag skulle ibland vilja ha en alternativ taktik och formation som kontrollerar bollen och styr spelet lite mer på hemmaplan utan kantslickande yttrar och kontringsspelare. Skulle vara intressant att se Arda och Diego på varsin yttermittfältsposition, styra spelet och vika innåt ofta. Sen ha RG backa up Costa centralt.

.....................Gabi.....................Koke.......................
......Arda...................R Garcia................Diego........
...................................Costa...................................
Atlético CosaFai?
2/2/2014 16:06
Ännu en fråga, om Insua blir antingen skadad eller utvisad? Är det då Cebolla som tar hans plats?
Atlético CosaFai?
2/2/2014 15:24
Hur realistiskt är det att Diego skulle starta matchen idag?
Atlético CosaFai?
2/2/2014 12:54
Hade varit otroligt trevligt om Baskierna lyckas slå Real idag på sin nya arena :)
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2/2/2014 10:49
@Niclas: Det finns en uppmaning som säger att hela stadion under de åtta första minuterna skall vara tysta och endast hålla upp sina halsdukar och flaggor.
Atlético Bobban (red)
2/2/2014 08:54
Luis i den sista intervjun som klubben gjorde med honom i sin legender-satsning. Aktivera textningsfunktionen om ni inte förstår spanska! Det kommer att hållas en tyst minut innan matchen i dag mot Real Sociedad för att hedra minnet av legenden Luis, och spelarna kommer att spela med sorgband. En tyst minut kommer även att hållas i samband med alla Atléticos matcher i de lägre kategorierna! Vila i frid
Atlético Fernando84
2/2/2014 08:34
@gurra1993:

första är på bernabeu.
Atlético Fernando84
2/2/2014 08:33
Tack Valencia underbart vid vinst så kommer atletico leda ligan underbart se till bara att ta vara på den chansen gäller få fart på målskyttet känner på mig hattrick av costa,
Atlético gurra1993
2/2/2014 05:17
Är första mötet mot real på bernabeu eller calderon ?
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético zoran
2/1/2014 23:47
Det andalusiska simhoppsderbyt slutar alltså 3-2 till Málaga. Härlig intensitet.
2/1/2014 21:09
Kan inte vänta tills imorgon! VILL SE DIEGO!!!
Atlético gurra1993
2/1/2014 18:34
Fjärde gången gillt då?
Atlético 3-5-2 (f.d. Tigern)
2/1/2014 18:28
@Kakan_Atletico:

Du menar som en vanlig match på Nou Camp?
Atlético Kakan_Atletico
2/1/2014 18:21
Såg sista tio av Barca - Valencia. Kändes som en avslagen träningsmatch. Lät som om det var 2000 på läktarna, knappt det.

Håller med Zoran!
Atlético zoran
2/1/2014 17:57
Det här hände inte. Blunda. Det hände inte. "Partido a partido"..
2/1/2014 17:43
HÄRLIGT VIOLENCIA!!!
Atlético Karl Pilkington (red)
2/1/2014 17:37
Camp Nou är den enda arenan i världen där man kan höra spelarna PRATA MED VARANDRA PÅ PLANEN trots att det är ett åskådarantal på sisådär 80 000. Fullkomligt skamligt är vad det är.
Atlético bel0
2/1/2014 17:34
Barca tappar, nice!
2/1/2014 15:45
@WolfsburgSupporter:

Hahha det var för bra för att vara sant
Atlético zoran
2/1/2014 15:30
Goda nyheter när det gäller Diego.

Han har genomfört läkarundersökningen och finns redan med i truppen mot Real Sociedad imorgon kväll. Insúa byter inte nummer btw, han behåller #22. Diego får spela med #21 på ryggen.
Atlético Postiga...
2/1/2014 14:29
Du förstörde allt Ivanovski haha
Barcelona erkano
2/1/2014 14:06
Era svin
WolfsburgSupporter
2/1/2014 13:12
@Alexander Ivanovski(red):

Försökte bara hänga på Erkano-tåget. Självfallet förstod jag att det var ett skämt vilket mitt inlägg förhoppningsvis speglar.
Atlético paniagua
2/1/2014 12:24
D.E.P. Luis Aragones. Grande! Historico! Y siempre ATLETICO!
Atlético Kakan_Atletico
2/1/2014 11:11
Hade inte koll på att han var sjuk, jäkligt tråkigt. Ska absolut läsa de fyra artiklarna för att få bättre koll på vad han betytt för Atletico.

Vila i frid!
Atlético zoran
2/1/2014 11:04
Atlético-redaktionen har återpublicerat Niclas Bobergs artikelserie om Don Luis som en hyllning. Rekommenderar alla som blivit supportrar efter hans tid i klubben och som inte känner till vad han betyder för klubben att läsa igenom de fyra artiklarna.

Må han vila i frid.
Atlético el niño para siempre!
2/1/2014 10:22
Tung att vakna och se att Don Luis Aragonés gått bort. Sån respekt jag har för det han har gjort. Vila i frid
Annons: