/spanien/atletico/forum/474.aspx/spanien/atletico/forum/474.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Bobban (red)
2014-01-19 14:25
Alla uppställningar där RG8 får en plats som släpande anfallare får då tummen upp från mitt håll. Han har ju visat gång på gång vilken potential han besitter i den positionen, vår egna mailman. Han som alltid levererar!
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2014-01-19 14:23
@Postiga: Har vi inga försvarare? :P

Skämt o sido: känner mycket intressant!
Atlético Postiga...
2014-01-19 13:36
AS har lagt fram en startelva med ett 4-2-3-1 system där Costa och Arda spelar på kanterna och R.G bakom Villa. Medger att det känns mer intressant än att se R.G tralla omkring på kanten. Costa skulle då antagligen ta ungefär samma position som förra året med Falcao?
2014-01-19 12:39
Nappe: Fick detta svaret

Information om när biljetterna säljs brukar stå på den officiella hemsidan någon vecka innan match. Biljetterna brukar säljas vid arenan ett par dagar innan.

Brukar inte gå att beställa eller köpa tidigare.

Det var inte full mot Betis men i ligan har Athletic över 98% av full kapacitet i snitt denna säsong.

Vänligen
Atlético Atletico Madridsd
2014-01-19 03:33
Match of the Day Highlights 18/1/14
Länktips: goo.gl/YybSdq
Real Madrid in my heart!
2014-01-18 18:50
Är grymt imponerad över Zorans inför-artikel!

En fråga till honom: Hur lång tid la du ner på arbetet för det är riktigt maffigt måste jag medge.
2014-01-18 17:27
Vart skulle Di Maria? LOL
Atlético Karl Pilkington (red)
2014-01-18 16:20
Jag trodde Betis ställde upp med en levande människa i målet och inte en pappfigur.

SLÄNG DIG!
Ace1
2014-01-18 14:57
Lillebror tappar ikväll tror jag.
La Liga Guld 2014#
Atlético CosaFai?
2014-01-18 14:32
Skulle inte förvåna mig hehe.
2014-01-18 12:34
Vamos a ganas: De kommer att kosta mellan 60 och 150 euro :)
Nappe
2014-01-18 11:25
Alexander Ivanovski: Okay, man tackar en biljett
Vamos a ganas
2014-01-18 11:10
Någon som har en aning om hur biljetterna mot Real Madrid kommer att kosta?
Atlético Postiga...
2014-01-17 23:55
Sjukt dyra biljetter dock, en jämförelse med vad det kostar på Calderón.
2014-01-17 23:47
Nappe: I länktips finns en sida där du kan köpa. Jag vet inte hur den är eller om den är 100% sann då jag aldrig använt den. Jag får återkomma, skall kolla upp var man får tag på de! EDIT: Pratade precis med en kille jag brukar prata med ganska mycket som bor i Madrid. Han hade två vänner från Bilbao som han skulle fråga på söndag var man kunde köpa biljetter. Hur många behöver du?
Nappe
2014-01-17 21:47
Är små sugen att åka och titta på Atleti på San Mames, men jag kan inte hitta någon information om hur man skaffar biljetter, har kikat både på Athletic hemsida och deras sida här på svenskafans. Jag tänkte bara höra om det är någon som här vet hur man kan hitta biljetter?
Atlético Garra AKA 20Corona
2014-01-17 17:58
Om Simeone hade fått igång el niño i Atletico så hade det vart magiskt! Tänk! Bara tänk...
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético gurra1993
2014-01-17 16:58
Och så langa el nino i dealen :)
Atlético gurra1993
2014-01-17 16:58
Hade ändå lätt tagit courtois och typ 20 25 millar för diego costa:)
Atlético zoran
2014-01-17 15:54
@Conserva el Calderón!:

Det är en variant som klubben såklart tittar på eftersom Simeone anser Courtois vara extremt viktig i det här lagbygget, nästan viktigare än exempelvis Diego Costa.. Historiskt sett har Atlético också haft mycket enklare att sätta anfallare än målvakter. Det är inte konstigt att det pratas om det här då Atlético knappast har €25 miljoner för att köpa loss Courtois. Det är dock väldigt sällan (om aldrig) som Atlético har gjort den typen av affärer med andra klubbar. Primärt kommer ledningen dock att titta på en inlåning av Courtois där spelaren själv pressar Chelsea ledning om att stanna ytterligare en säsong, sen antar jag att de tittar på en investment grupp som kan gå in och sponsra en värvning av Courtois för att han skall säljas vidare två säsonger senare. Det är bara ett av flera scenarion.
Atlético Conserva el Calderón!
2014-01-17 14:01
Jag snackar inte om januari. De säger att Costa lär ingå i en försäljning av Curre.
Atlético zoran
2014-01-17 13:48
@Conserva el Calderón!:

Hehe, det är sjukt hur en löpsedel kan få folk att bli så oroliga. Ingen kommer lämna Atlético i januari, det finns inte en chans att Cholo går med på något sådant. Det råder ingen tvekan om att klubbar i Premier League vill ha Diego Costa, men så har det varit med El Niño, Forlán, Kun(t) och Tigre tidigare samtidigt som alla har varit klara för Chelsea eller Manchester United minst en gång för att sedan gå till helt andra klubbar. Arsene Wenger har förövrigt en urusel relation med Jorge Mendes så det ska mycket till om Arsenal ska värva honom också.
2014-01-17 13:15
Här är den! Den magiska tröjan hahah
Atlético Postiga...
2014-01-17 12:22
Inte fler rykten angående Costa nu än det varit innan. Finns nog inte en chans i helvete att han lämnar nu i januari.
Atlético Conserva el Calderón!
2014-01-17 10:58
Costa? Zoran lugna oss..
Atlético Blyger
2014-01-17 08:16
ZorAn och Karl, :-(
Atlético Sk018
2014-01-17 08:14
Enligt sillysvepet har både Times och Daily Star skrivit om Costa och Chelsea. Varit säker på att inget händer, men hur står det till egentligen? Ryktena tycks ju inte direkt mattas av med tiden, även om alla vet att Cholo inte vill släppa någon.
Barcelona KristoferDelija
2014-01-17 00:01
Tack för svaren Karl Pilkington och Zorane! Riktigt jävla kefft att tv pengarna ska vara så sjukt orättvisa.
Hörde ifrån Kristofer Vogel för ett tag sen, expert inom fotbollskenomin.
Han sa att Barca och Real skulle nästan klarat sig i princip lika bra även om man skulle gett bort en stor del utav tv-pengarna för dom är så extremt stora varumärke.

Om de hade delat med sig mer utav pengarna så hade flera klubbars ekonomier kunnat räddas och man hade gjort en fin insats för hela den spanska fotbollen men det skiter man ju fullständigt i.
Atlético zoran
2014-01-16 22:31
@Karl Pilkington (red):

Det är ett påhittat citat som dementerats av Cholos presschef José Luis Pasques, Tidningen som hittade på intervjun var Il Giornale.
Atlético zoran
2014-01-16 22:30
@KristoferDelija:

TV-rättigheterna kommer omförhandlas 2015 igen. Då gäller det att få ut så mycket som möjligt av de internationella TV-rättigheterna. Det är de stora pengarna finns.
Annons: