/spanien/atletico/forum/461.aspx/spanien/atletico/forum/461.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético CosaFai?
2014-02-11 20:40
@bel0:
Haha, det var roligt men tyvärr kommer det aldrig hända.. (Jag försöker med någon form av jinxning åt andra hållet).
Atlético bel0
2014-02-11 20:37
Sjukt kul med löken från start, jag tippar hattrick av löken samt ett självmål från Ronaldo,eller nej! Arbeloa ;)
Atlético Booken
2014-02-11 20:00
startelvan
Atlético CosaFai?
2014-02-11 19:26
Ska bli intressant o se hur denna match kommer se ut, har inte så jättehöga förväntningar men det ska bli intressant.
Atlético ADCS (red)
2014-02-11 15:59
Zoran//

På tal om "trollen" och min fråga så såg jag nu att 15-årige talangen Tasic från Djurgården blivit erbjuden en permanent plats i Arsenals akademi efter ett imponerande provspel framför Wenger.

You get my point....
Atlético Booken
2014-02-11 15:56
titta på denna länk
Atlético ADCS (red)
2014-02-11 15:56
Zoran//

Har en fråga.

Ofta när man går in på någon fotbollssida på nätet, både utländska och svenska, så är det någon ny ung serbisk talang som är barn till utvandrade serbiska föräldrar.

Det finns inget snack om att många serber är genetiskt/kulturellt duktiga på trilla boll. Hur kommer det sig andra länder får fram så många duktiga "serbiska" spelare men Serbien själva har så fruktanvärt svårt att göra samma sak?
Atlético Kjelleman
2014-02-11 09:05
Ruben Mesa spelar i B-laget 22år har gjort 9 mål och 2 assist ny från RCD Alcala den här säsongen
Atlético gurra1993
2014-02-11 01:39
Vem är Ruben mesa?
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Bobban (red)
2014-02-10 22:30
Du är skön du Zoran, som är så pass ödmjuk att du ber om ursäkt för din inför gällande returen mot Marängerna. En artikel som är så pass mycket bättre än de mesta som produceras på Spaniensidan!

Du har inget att skämmas för, du fick med det som har hänt de senaste dagarna och det är ju det vi vill läsa om!
Atlético zoran
2014-02-10 21:32
@ADCS (red):

Det ryktades redan i maj att Peter Lim var en temporär lösning och att arabiska ägare skulle kunna vara en långsiktig lösning. Det återstår att se om det finns någon sanning i det hela. För närvarande är det bara rykten. Det har dock ryktats om just araber som köper den nya arenans namn sedan 2008-2009.
Atlético zoran
2014-02-10 21:31
Sorry för en medioker införrapport med Atlético-redaktionens mått, men det har varit en väldigt hektisk dag.
Atlético ADCS (red)
2014-02-10 21:28
Etihad.. hmmm.. Det betyder att några snuskigt rika personer ur kungafamiljen och företagsledare nere i Abu Dhabi har fått upp ögonen för Atleti och var klubben är på väg. De vill investera och hoppa på tidigt i den kanske blivande "storklubbens" nya utveckling. Ett seriöst bud på klubben ligger nog inte allt för många år frammåt i tiden. Intressant..
Atlético el niño para siempre!
2014-02-10 21:04
Lopez/ Menade såklart per år! Annars hade det varit en dålig deal haha
Atlético Bobban (red)
2014-02-10 20:52
Aranzubía;
Manquillo, Miranda, Alderweireld, Insua;
Mario, Koke;
Sosa, Diego, Cebolla;
Raúl García.

Uppställningen på dagens träning inför returen...
Atlético Garra
2014-02-10 20:09
ADCS: Håller med där. jag är nyfiken på hur Cholo fixar detta. sen angående Aranzubia så tror jag han kommer få starta vilket kan vara riktigt jobbigt för honom om vi spelar som vi gjort dom 2 senaste matcherna.
Atlético Antonio López
2014-02-10 19:39
El länko
Atlético Antonio López
2014-02-10 19:39
155 miljoner euro för 10 år niño.
Atlético el niño para siempre!
2014-02-10 19:25
Nya arenan verkar få namnet "Etihad Airways" och det får vi 15,5 € miljoner om jag uppfattat det rätt.
Atlético gurra1993
2014-02-10 17:08
Ingen thibault med i morgon blir det blir de bounou som startar?
Barcelona erkano
2014-02-10 16:49
Aranzuba verkar vara typ 50 Bast Vad gör han egentligen i våran klubb ? Varför får han ens spela ?
Barcelona erkano
2014-02-10 16:47
ADCS gällande Diego Helt rätt !
Atlético ADCS (red)
2014-02-10 16:43
Vart är fotbollen och dess rivaliteter på väg egentligen? Detta får inte bara hända inom fotbollen...
Atlético ADCS (red)
2014-02-10 15:26
Jag är också lite inne på spåret att Diego kan han ha påverkat balansen och taktiken i laget. Diego är spelförande och bolltransporterande mittfältare. Innan han kom så låg vi lågt, stängde ytor och spelade väldigt mycket på kontringar.

Nu är vi helt plötsligt 30 meter längre upp på plan och försöker spela runt bollen. Undrar hur smart det var att ta in en så taktiskt tongivande spelare mitt i en framgångsrik säsong? Hade kanske varit bättre med komplementspelare nu och låtit Diego komma på sommaren?

Jag diggar Diego och velat haft han tillbaka i klubben sen han lämnade, men just nu var jag tveksam över tajmingen och lagbalansen redan innan han ens kom. Hoppas jag har fel..
Atlético Kakan_Atletico
2014-02-10 13:44
Att tacklingen på Tiago inte ens blev ett gult säger ju en hel del om domaren. Vilken jäkla pajas, var i min regelbok solklart rött. Hoppar in med båda fötterna och träffar..
Atlético Sportuga (Portugal-Red)
2014-02-10 09:39
alltså den där Garå kan ingen täppa igen truten på henne ?
Atlético Karl Pilkington (red)
2014-02-10 09:00
@Kung Bernabeu Jag satt och fingrade på ett svar till dig men sedan läste jag ditt sista stycke och insåg att du trollar med oss. Jag menar... bra stämning på Bernabéu. Där måste du faktiskt kunna komma med något bättre.
Atlético ADCS (red)
2014-02-10 01:33
Kung Bernabeu// Du har blandat ihop oss med Realsupportrar. Atléticosupportrar gråter inte när vi förlorar eller viftar med vita damtrosor. Du använder alltså en "snorduk" för att torka tårar från ögonen? Dock kan jag hålla med om att stämningen på Bernabéu är något utöver det vanliga i spanska mått, dvs att stämningen är död. Bernabéu har samma ljudnivå som min datafläkt. Ni kompenserar eran sorgliga supporterkultur med att köpa spelare för miljarder. Ungefär som när gamlingar med små snoppar köper stora sportbilar.
Kung Bernabeu
2014-02-10 00:48
Karl Piklington/ Självfallet så blir det en jävla massa snack när ett topplag förlorar mot en av ligans sämsta lag, det är f*n oacceptabelt om man har ambitioner. Givetvia så hade det varit en helt annan historia om ni är ett mittenlag men det är ni icke.. ADCS/ Gällande näsdukarna så syftade jag på att ni kommer behöva använda dessa när tårarna efter en ny förnedring från storebror :) Synd att du inte är en kontinuerlig besökare till den vackra anrika Bernabeu då ståmningen är något utöver det vanliga i spanska mått..
Atlético gurra1993
2014-02-10 00:04
Älskar att vi har haft två stycken helgens fulaste mot oss och ingen av dom ens fick en varning:)
Annons: