/spanien/atletico/forum/453.aspx/spanien/atletico/forum/453.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético el niño para siempre!
2014-02-05 22:17
Kan bli en magisk afton på Vicente Calderón i returen.
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético zoran
2014-02-05 22:15
@Postiga...:

I slutändan handlar det väldigt mycket om två saker: Real Madrids intensitet och beslutsamhet. Atlético matchade inte sina motståndare i de här delarna av spelet. Sen har de visserligen tur på alla tre mål, men i slutändan är det just de som räknas.
Atlético CosaFai?
2014-02-05 22:12
En positiv sak med denna förlust är att alla medgångssupportrar som påstår att de är Atletico-supportrar försvinner, iaf för ett tag.

Partido a partido! Helt ärligt så bryr jag mig mer om ligan än cupen, vet att Simeone vill vinna allt men ja.
Atlético Postiga...
2014-02-05 22:09
Diego är ingen främling till Simeones eller Atléticos filosofi, taktik eller spelstil. Laget förstärkte precis där det behövdes förstärkning som varje Atléticosupporter (notera: Atléticosupporter) vet om, men tack för dina kloka synpunkter du dragit ur röven. Med det sagt har jag inget emot att Diego startar så "tätt inpå" övergången, inget alls. Det jag däremot inte begriper är att starta med både Diego och Turan i en match där hela laget backar hem större delen av matchen och låter Real föra densamma. Hade verkligen föredragit att se antingen Adrián eller Löken från start, överflödigt med både Diego och Arda i en match där det väldigt krävs snabba omställningar.

Dessa jävla självmål.
Atlético zoran
2014-02-05 22:06
@Conserva el Calderón!:

Det är det enda som betyder någonting. Viktigt att som vanligt gå in och vilja vinna nästa match ännu mer. Det händer att man förlorar med 3-0 mot Real Madrid som har ett otroligt lag, men det är sättet som man svarar på som är det viktiga.
2014-02-05 22:04
Precis, partido a partido. Efter helgen kommer Real fortfarande vara bakom oss hur det än går. Vi får bara se till att hålla dem på minst tre poängs avstånd och sen försöka göra 3 mål på Calderon. Säger bara Recreativo de Huelva 2010, 5-1.
Atlético Sk018
2014-02-05 22:01
Real va bättre idag, var inte vår kväll.. Blev även påmind om mitt hat för Real och även domare i samband med deras matcher. Visst att Costa ger, men tar minst lika mycket. Glad bara att vi inte har ett helt lag som konstant filmar och utför osportsliga akter. Skrattretande när till och med Arbeloa går långt över gränsen.
Atlético Conserva el Calderón!
2014-02-05 22:00
Move on and partido a fucking partido.
2014-02-05 21:59
Och att Diego Costa drar på sig ett kort gör mig mest förbannad. Så jävla korkat, alla inser ju att det är precis va de fyra pajasarna i Reals backlinje vill; få honom avstängd. Adrian.... Suck
2014-02-05 21:58
Vem bryr sig vad ni tycker? Kom inte hit för att strö salt på såren, gläds åt era lag istället.
Barcelona Barcelonistas
2014-02-05 21:57
Anton - nu hoppas vi att ni inte får hybris efter den här matchen bara vilket ni Madridistas är kända för så fort ni får lite luft.

Atletico ligger 3 poäng före och dom har ju er på sin hemmaborg.
2014-02-05 21:57
Vi har inte lyft från jorden någon gång. Så håll käft och kom tillbaka när du har något att berätta sön vi inte redan vet.
Barcelona KarmaIsAKaranka
2014-02-05 21:55
Ert största problem är att Simeone har tagit in Diego. Varför köpa in en spelare när laget är perfekt balanserat? Dessutom får Diego spela två matcher från start trots att han varit i Madrid i en vecka sedan han anlände från Tyskland.

Nej, Diego skulle INTE spelat ikväll med tanke på att han inte vet ett skit om hur senaste två Madrid-derbyna sett ut. En spelare som tagit med sig minnet från de två senaste mötena med Real Madrid borde ha spelat från start då denne hade haft en mental förbild av hur matchen kommer spelas. Stort misstag av Simeone. Diego är den spelare som ska fördela bollarna och hålla i bollen på offensiv planhalva. Han misslyckades grovt.
Anton | Siempre sere madridista
2014-02-05 21:53
Och där fick vi ner er på Jorden igen. Men jag antar att det var kul sålänge det varade?
Atlético Örebro Atleti;)
2014-02-05 21:40
Bättre vinna ligan och vara före gris Real i ligan :)!!!
Atlético AndeeI
2014-02-05 21:34
Vi skapar ingenting, vi får knappt hålla i bollen. När vi väl befäster den tappar vi den lika snabbt på grund av ett felpass, eller en boll som tjongas iväg. Real förtjänar dessvärre varenda mål. De spelar fotboll, vi har inte gjort det. Finns inte så mycket mer att säga om det.
Atlético AndeeI
2014-02-05 21:31
Fyfan vad ledsen jag blir. Ingenting som fungerar i dag. Verkligen ingenting.
Atlético Karl Pilkington (red)
2014-02-05 21:31
Får gratulera Real Madrid till finalplatsen. De är bättre än oss ikväll men två av tre mål är trots allt ren tur. Well, well.
2014-02-05 21:30
Detta börjar bli roligt
Atlético El_pepino i Bendtners frisyr
2014-02-05 21:26
För att prata om något annat än denna fars till match.

Fan vad jag älskar Koke! Han håller på att växa ut till en mittfältare av världsklass.
Atlético Paulo Assunção
2014-02-05 21:15
Ajaj... Blir svårt i returen. Gärna ett reduceringsmål. Då ser det betydligt bättre ut
Atlético gurra1993
2014-02-05 20:54
De var ju de där med 13/14 och självmål:)
Atlético El_pepino i Bendtners frisyr
2014-02-05 20:53
VM i filmningar. Tar ju udden av allt.
Atlético CosaFai?
2014-02-05 20:49
Karl Pilkington (red)/
Mmh, men samtidigt är 1-0 inte så himla illa. & om man tittar på det hela positivt så har vi gjort fler mål än Real.. höhö.
2014-02-05 20:47
Ingen bra halvlek, det där.
Atlético Olí Torres ( F.d.José Antonio Reyes)
2014-02-05 20:28

Vi ligger alldeles för lågt med backlinjen! Kommer straffa sig än mer om det inte ändras:(
2014-02-05 20:00
Bara Frente som hörs...
Barcelona Aspartam
2014-02-05 19:46
@olleulv:

Här generaliserar vi lite väl mycket tycker jag...
Atlético olleulv
2014-02-05 19:18
Fantastisk Atletielva tycker jag.. Precis vad jag önskat hela hösten! Förutom Filipes frånvaro förstås!
Atlético Postiga...
2014-02-05 19:12
Casillas, Pepe, Sergio Ramos, Coentrão, Ronaldo, Benzema, Xabi Alonso, Arbeloa, Modric, Jesé y Di María

Arbeloaaa :D!
Annons: