/spanien/atletico/forum/449.aspx/spanien/atletico/forum/449.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Antonio López
2014-02-10 19:39
155 miljoner euro för 10 år niño.
Atlético el niño para siempre!
2014-02-10 19:25
Nya arenan verkar få namnet "Etihad Airways" och det får vi 15,5 € miljoner om jag uppfattat det rätt.
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético gurra1993
2014-02-10 17:08
Ingen thibault med i morgon blir det blir de bounou som startar?
Barcelona erkano
2014-02-10 16:49
Aranzuba verkar vara typ 50 Bast Vad gör han egentligen i våran klubb ? Varför får han ens spela ?
Barcelona erkano
2014-02-10 16:47
ADCS gällande Diego Helt rätt !
Atlético ADCS (red)
2014-02-10 16:43
Vart är fotbollen och dess rivaliteter på väg egentligen? Detta får inte bara hända inom fotbollen...
Atlético ADCS (red)
2014-02-10 15:26
Jag är också lite inne på spåret att Diego kan han ha påverkat balansen och taktiken i laget. Diego är spelförande och bolltransporterande mittfältare. Innan han kom så låg vi lågt, stängde ytor och spelade väldigt mycket på kontringar.

Nu är vi helt plötsligt 30 meter längre upp på plan och försöker spela runt bollen. Undrar hur smart det var att ta in en så taktiskt tongivande spelare mitt i en framgångsrik säsong? Hade kanske varit bättre med komplementspelare nu och låtit Diego komma på sommaren?

Jag diggar Diego och velat haft han tillbaka i klubben sen han lämnade, men just nu var jag tveksam över tajmingen och lagbalansen redan innan han ens kom. Hoppas jag har fel..
Atlético Kakan_Atletico
2014-02-10 13:44
Att tacklingen på Tiago inte ens blev ett gult säger ju en hel del om domaren. Vilken jäkla pajas, var i min regelbok solklart rött. Hoppar in med båda fötterna och träffar..
Atlético Sportuga (Portugal-Red)
2014-02-10 09:39
alltså den där Garå kan ingen täppa igen truten på henne ?
Atlético Karl Pilkington (red)
2014-02-10 09:00
@Kung Bernabeu Jag satt och fingrade på ett svar till dig men sedan läste jag ditt sista stycke och insåg att du trollar med oss. Jag menar... bra stämning på Bernabéu. Där måste du faktiskt kunna komma med något bättre.
Atlético ADCS (red)
2014-02-10 01:33
Kung Bernabeu// Du har blandat ihop oss med Realsupportrar. Atléticosupportrar gråter inte när vi förlorar eller viftar med vita damtrosor. Du använder alltså en "snorduk" för att torka tårar från ögonen? Dock kan jag hålla med om att stämningen på Bernabéu är något utöver det vanliga i spanska mått, dvs att stämningen är död. Bernabéu har samma ljudnivå som min datafläkt. Ni kompenserar eran sorgliga supporterkultur med att köpa spelare för miljarder. Ungefär som när gamlingar med små snoppar köper stora sportbilar.
Kung Bernabeu
2014-02-10 00:48
Karl Piklington/ Självfallet så blir det en jävla massa snack när ett topplag förlorar mot en av ligans sämsta lag, det är f*n oacceptabelt om man har ambitioner. Givetvia så hade det varit en helt annan historia om ni är ett mittenlag men det är ni icke.. ADCS/ Gällande näsdukarna så syftade jag på att ni kommer behöva använda dessa när tårarna efter en ny förnedring från storebror :) Synd att du inte är en kontinuerlig besökare till den vackra anrika Bernabeu då ståmningen är något utöver det vanliga i spanska mått..
Atlético gurra1993
2014-02-10 00:04
Älskar att vi har haft två stycken helgens fulaste mot oss och ingen av dom ens fick en varning:)
Spanien Osito
2014-02-09 23:54
Synd att ni inte vann!
Valencia StErBe
2014-02-09 23:54
Ni skulle aldrig tagit in Diego igen. Han är historia..nu har ni eller hade annat spel som fungerade.
Atlético zoran
2014-02-09 18:56
@Kung Bernabeu:

Du är inget bra troll.
Atlético belgaren
2014-02-09 18:30
Nån son har kolla på Tiagos skada? Har inte hittat något om hur länge han blir borta.
Atlético Atletieddo
2014-02-09 16:50
Nu har man smält förlusten litegrann, ibland har man oflyt, thats it. Det viktiga är att kunna ta en förlust och resa sig upp igen. Nu kör vi Atleti!! Det är bara att ställa sig upp skaka av sig skitet och fortsätta spela med hjärta precis som alltid!

AUPA ATLETI!
Atlético ADCS (red)
2014-02-09 16:38
@Bat:

Skönt för den avundsjuke, absolut. Atlético har hela tiden varit på jorden, gäller även tränaren, spelarna och fansen. Men kan förstå att det kan se som att vi svävar bland molnen från där dina sympatier står. Det är helt enkelt fråga om perspektiv, inget annat. Om ett Atlético som är "nere på jorden" fortfarande ligger närmare 30 poäng före Valencia så har ni annat att tänka på än att komma in hit och försöka provocera och fjanta er, samtidigt som några av er fullkomligt lyser i hat och avund som en neonskylt i Las Vegas.

www.växupp.se
Valencia JOAQUIN KING
2014-02-09 16:10
BAT/// fkn kiiiing 3
Atlético Garra
2014-02-09 15:12
helt sjukt angående matchen, speechless... Visst Aranzubia gjorde bort sig totalt men varför har vi ens problem mot Almeria? såg inte matchen så min fråga är vad är det som har hänt? Diegos ankomst som sabbar balansen i laget? fysisk trötta? 1a platsen blev för påfrestande? har Cholo ändrat taktik?
Atlético ADCS (red)
2014-02-09 14:49
@Kung Bernabeu:

Exakt vad får dig att tro att Atlético har samma patetiskt mesiga näsdukskultur som Real? Vi har folk som sjunger, hoppar, viftar 10 metersflaggor och hejar i alla väder. Tack, men nej tack, behåll era extremt töntiga sidennäsdukar för er själva. Skulle inte falla mig i på tusen år att vifta en näsduk på en fotbollsmatch, fjant deluxe, skjuter mig hellre i foten.
Atlético belgaren
2014-02-09 14:32
@Conserva Det beror nog på vilket som passar barca och real bäst när säsongen är slut, skulle jag tro ;)
Atlético Conserva el Calderón!
2014-02-09 13:30
Är det inbördes eller målskillnad? Alla säger olika..
Atlético Karl Pilkington (red)
2014-02-09 10:57
Ett jävla snack om att vi skämde ut oss och "svek oss själva".

Vet inte vilken värld jag lever i om det inte skulle vara okej för Atlético att göra en pissmatch då och då. Man måste få förlora mot Almería någon gång om året. Kanske inte om man vill ta ligaguld, men det har vi fanimej aldrig sagt att vi ska göra heller. Glöm aldrig det! Vi har inte som mål att vinna den här ligan men vi kan fan inte hjälpa att vi leder den.
Kung Bernabeu
2014-02-09 10:23
Zoran/

Så kan man se på saken, men det tar inte bort det faktum med att ni svek er själva igår..

--

Glöm inte med att införskaffa näsdukarna inför CdR nästa vecka förresten :)
Atlético ADCS (red)
2014-02-09 02:56
Såg nyss färdigt matchen i efterhand då jag jobbat. Aranzubia.... W...t...f...? Motståndarna behöver inga anfallare om han står i mål. Det är bara rensa bollen mot Aranzubia så blir det mål. Två ingripanden och beslutsfattande som inte ens skulle hålla på korpen. Courtois har inte gjort så många misstag på 2 år som Aranzubia gjort på en enda match. Bort med sk*ten... In med Bonou om man ska rotera.
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2014-02-09 02:39
...and this is how you give away a shot at the title.

Noll ursäkter - Almerias motivation slar varan "klass" idag. Dock kan kjag aldrig undga att bli förbannad när fenomenet Rojiblanco presenterar sig, gang efter annan.

En dag sa... en dag ;O

Nya tag - bara hoppas att Real pa nagot sätt torskar och att Barca fortsätter att lida efter Peps farväl.
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2014-02-09 01:29
Simeone: "Vi försöker inte hitta några ursäkter, vi skyller varken på vinden eller på domaren. Våra motståndare gjorde ett bra jobb"..... Andra gråter, men inte Simeone.....
Atlético zoran
2014-02-09 00:51
@Kung Bernabeu:

Ingenting säger att Atlético "ska" slå Almería. Om inte ens Madrid har slagit Almería 10 av 10 gånger sedan de tog sig upp i Spaniens finrum så är det knappast logiskt att Atlético skulle göra det. Atleti har inte vunnit en enda gång i Almería sedan de tog sig upp med Unai Emery.

Ibland avgör individuella misstag och dåliga domslut, ikväll var en sådan kväll. Nu gäller det att samla styrkorna.
Annons: