/spanien/atletico/forum/437.aspx/spanien/atletico/forum/437.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético gurra1993
2014-03-01 20:55
anotonio.
haha en tränar duo med antonio lopez och turbo hade ju varit legendariskt
Atlético Antonio López
2014-03-01 00:42
Njut av denna tid Rojiblancos, vi har åtminstone minst tre garanterade år med Cholo i laget innan Antonio López tar över.
Atlético Antonio López
2014-03-01 00:40
Frågan är vad han vet om "deras" Simeone som enbart spelade i Inter under 2 säsonger om han tror att Cholo skulle riva sitt kontrakt som sträcker sig till 2017 och flytta till ett sjunkande skepp. Skulle höjt ögonbrynet något om det var en Laziosupporter som nämnde något liknande men detta var bara löjligt.
Barcelona KristoferDelija
2014-03-01 00:00
@Internazionale4life:

Skrämmande hur dålig koll man kan ha på Atletico.
Atlético nuls
2014-03-01 00:00
@Internazionale4life:

Hahaha, och vad vill du komma med det där? Känns lite som ett försök till en snäll förolämpning... Dröm vidare om Simone, just nu är han VÅR!!
Internazionale4life
2014-02-28 23:19
Jag är först och främst mycket imponerad över er under den här säsongen (och givetvis under de senaste åren) där Simeone framförallt har gjort ett strålande jobb!

Men tyvärr så skulle jag dessvärre tro att han kommer att komma till oss efter denna säsongen eller kanske nästa år då VÅR gamle argentinare själv deklarerat att han skulle vilja träna för oss igen. Och utspelet är inte direkt så märkligt med tanke på att vi är större/prestigefullare klubb än er i ärlighetens namn (även om ni för tillfället går väldigt bra). Sedan så är det knappast en högoddsare på att spelare som Koke, Costa och Courtois säkerligen lämnar och då kan man undra om Simeone vill ens vara kvar? Slutligen så skulle utmaningen om att göra Inter till Scudetto-mästare igen samt miljöombyte vara gott för argentinaren, att vi sedan har

Njut så länge det varar med er nuvarande tränare säger jag bara.
Atlético Antonio López
2014-02-28 21:05
Sportuga/
Måste medge att jag har lika mycket koll på Serie A som jänkare är duktiga på geografi. Nämnde han bara för att jag hört gott om han i Italien, om han nu är skadad eller för "dålig" för att bli uttagen har jag ingen koll på alls.

olleulv/
Verkligen! Själv tror jag stenhårt på vinst, allt och ingenting talar emot Atlético inför denna match. Logiken skrattar oss i ansiktet, precis denna situation laget trivs bäst i.
Atlético olleulv
2014-02-28 20:56
På söndag ...alltså.. löjligt viktigt
Atlético Sportuga (Portugal-Red)
2014-02-28 15:41
Antonio / Helt klart...tror någon av Brasilien, Spanien eller Tyskland vinner i sommar

Llorente nöter väl mest bänk ? Och Negredo har väl inte gjort Så mycket mål som Costa, så jag håller med dig
Atlético Antonio López
2014-02-28 14:52
Sportuga/
Absolut, men den titeln har man gjort sig väl förtjänt av och borde definieras därefter fram till det bevisats annorlunda, om det nu blir i sommar eller följande VM.

Costa skulle iaf från min subjektiva ståndpunkt vara första valet, det största hotet kommer väl isåfall från Negredo och till viss del Llorente där jag ändå anser att Costa bör vara första valet. Sedan vad Del Bosque väljer i slutändan kan man bara spekulera om nu.
2014-02-28 13:49
Costa måset väl nästan vara den bästa anfallaren i Spanien just nu ?
2014-02-28 13:44
@Antonio López:

Fram till i sommar sen får vi se ;)
Atlético Kakan_Atletico
2014-02-28 13:41
Tror Spanien får problem i sommar. Brassarna blir jäkligt farliga på hemmaplan. Och med bla Xavi och Iniesta i sämre form än vanligtvis så blir det tufft.
Atlético Antonio López
2014-02-28 13:20
Kakan/
Världens bästa landslag, punkt.
Atlético Kakan_Atletico
2014-02-28 12:45
Koke som mittfältare eller vänsterback?

Roligt med tre spelare med i ett av världens bästa landslag.
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2014-02-28 12:27
Juanfran, Koke och Diego Costa uttagna till Spaniens landslag!
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2014-02-28 01:39
Ángelito Correa avgjorde precis för San Lorenzo mot Independiente del Valle i Copa Libertadores!
Atlético Antonio López
2014-02-27 22:46
Frågan är ju om inte Betis borde hoppa över EL istället. Unnar dem verkligen en seger mot Villarreal och möjligtvis deras första vinst på bortaplan för säsongen.
Atlético bel0
2014-02-27 22:34
Jag tycker det är kul när det går bra för La liga bara. Men kanske inte för ett visst Madrid lag..
Atlético Chewie
2014-02-27 22:31
Det är väl aldrig kul att Sevilla går vidare någonstans.
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético bel0
2014-02-27 22:29
Betis, Sevilla och förmodligen Valencia vidare i EL. Mycket kul att se! Sen så gjorde ju Leo bra ifrån sig innan ett mål :)
Atlético zoran
2014-02-27 20:09
Som sagt, planen är att höja spelarens utköpsklausul och behålla honom minst till sommaren 2015. Diego Costa och Thibaut Courtois är prioritet ett i sommar, men jag är nästan beredd att släppa Diego Costa om det betyder att belgaren kan representera Atlético på permanent basis. När det gäller Edin Džeko så har Diego Simeone aldrig pratat om honom, varken på presskonferenser eller intervjuer. Däremot så är Džeko med stor sannolikhet en anfallare som finns med på Atléticos lista över spelare som intresserar. Det var han förra sommaren också. Slutligen: Det är tänkt att Atlético ska flytta in på den nya arenan 2016-2017, även om Pelucas (Enrique Cerezo) och ledningen påstår att den ska vara klar någon under vintern-våren 2016. Man vill helt enkelt ta farväl av Vicente Calderón innan. Men som sagt, hoppas inte på för mycket kring arenan. Gil Marín och Cerezo påstod ju att vi skulle ha flyttat in 2010, 2012..
Atlético Bobban (red)
2014-02-27 19:35
ATM Insider om den nya stadion och lagets besök där!
Atlético daniel77
2014-02-27 17:11
Sportuga, du har fått pm!
Atlético Garra
2014-02-27 16:53
jag tror att jag såg en notis på Marcas första sida för nån dag sen att Atlético kommer spela på Arenan säsong 2016 - 2017
2014-02-27 16:22
bor du där nere ? det pratas inte så mycket om det här i Sverige så jag visste inte om du hade koll, no offence :)
Atlético daniel77
2014-02-27 16:07
Jag, likt många av mina vänner och släktingar, har drabbats av den ekonomiska krisen i landet så jag är väl medveten om situationen.
2014-02-27 15:57
@daniel77:

Du får ha i beakting att Spanien befinner sig i en STOR ek. kris där folk vräks från sina hem varje dag
2014-02-27 11:51
står om William i dagens A Bola med.....denna killen är förlorad för mitt Sporting, frågan är bara När & vart han går....ska han ändå gå får han gärna byta grönvit randingt till rödvitt randigt.... Han kommer nog att vara med i Portugals trupp till VM oxå....Kööööp !
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2014-02-27 02:08
@Conserva el Calderón!:

...och för mig trots att jag lider av akomman Finsk/Svensk ;)

Dzeko är en magnifik jävel. Inte spektakulär, ofta ganska osynlig, men med en arbetsdisciplin som far Cholo att appladera!
Annons: