/spanien/atletico/forum/434.aspx/spanien/atletico/forum/434.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Antonio López
2014-03-03 09:33
Japp, förståeligt. Domaren såg vad han gjorde mot de i sitt eget lag, vem vet vad han hade gjort med honom haha. Spelade han och Cholo ihop? Man har ju sett att de har en speciell relation. Edit: Några källor påstår att han bled förvisad till läktaren men vad jag såg så gick han och satte sig på bänken? Någon som vet?
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Chewie
2014-03-03 09:15
Håller med dig Antonio, han fick stanna på bänken också va? Såg inte om han blev avvisad eller inte.
Atlético Antonio López
2014-03-03 08:59
Man of the match igår var definitivt Mono Burgos. Vilket hjärta, såg ut som en scen från king kong där 20 flyg anfaller och han kastar bort dem som flugor.
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2014-03-02 21:27
Nyser Pepe sig själv till marken??
2014-03-02 21:25
@Lion24:

ATL... inte ATHL.
Atlético Conserva el Calderón!
2014-03-02 21:01
Athlético? Fu*k off.
Atlético Kakan_Atletico
2014-03-02 20:42
Vi borde haft det idag, så jäkla trist att vi i princip alltid ska göra dessa förbannade misstag som leder till ett mål i baken. Och att Ronaldos skott dessutom tar på Koke så att den går in. Ännu mer irriterande. Hade ju gått mitt på Curre annars.

Men Costa.. Måste sätta minst ett idag. Ibland lite för målkåt också. Vill inte se några divafasoner nu Costa!!
Barcelona Lion24
2014-03-02 20:40
Kära Atlético fans. Bry er inte om ''Andreas (Culé)''. Han är ingen culé, skapade kontot för några dagar sen och vill skämma ut oss. ''Ronaldo skulle ha straff för hands''. Ska spelaren ta en stenhård boll rakt in i ansiktet? Hoppas du ''Andreas'' hade gjort det. Hur som helst. Bra match av er idag. Ni spelade faktiskt ut Real i långa stunder. Athlético spelar på ett sätt som gör att jag får lust o hoppa in i TV:n i hopp om att teleportera mig till arenan och spela. Men jag kom in för att fråga en grej. Helt allvarligt, vad tror ni Simeone ser i Cristian Rodriguez? Varje gång jag ser han spela så förstår jag inte hur kan spela på en sån hög nivå i ett sånt bra lag. Är det samma sak för er eller så ''lyckas'' jag bara titta på de matcher han är dålig i? PS. En riktig GROV tabbe som jag gjorde när jag skrev AtHlético. Mitt fel, Atlético ska det vara!
Atlético zoran
2014-03-02 20:18
@Sportuga (Portugal-Red):

Det handlar inte om det. Det handlar om att de inte klarar av tempot och intensiteten. Precis som vi såg i Copa del Rey, precis som vi såg i Pamplona. Atlético skulle bli överkörda. Det gäller även att välja rätt med sina byten. Det här hade inte kommit på tal om Diego Costa hade gjort mål på sina chanser eller om han exempelvis hade passat Koke som hade öppet mål i slutet.
Atlético Sportuga (Portugal-Red)
2014-03-02 20:05
Zoran / orkar man inte springa 20 minuter ska man inte ens sitta på bänken....
2014-03-02 20:00
Att diskutera domarinsatser med ett Barcafan är som att.... *fyll i valfri mening här.

;)
Atlético zoran
2014-03-02 20:00
@erkano:

Ingen spelare på bänken skulle klara av intensiteten som båda lagen spelade i. Diego hade blivit överkörd och Villa har startat en match den senaste månaden. Om någon av de hade kommit in och skadat sig hade du antagligen snackat om hur Simeone inte skulle kastat in de.
Barcelona erkano
2014-03-02 19:59
Edit ; menade Atletic Bilbao och inte Sevilla !
Barcelona erkano
2014-03-02 19:58
Våra tuffaste matcher som återstår är Borta mot Sevilla , Valencia och sista matchen mot Barcelona . Resterande matcher MÅSTE vi ta full pott. Annars är guldet åt helvete !
Barcelona erkano
2014-03-02 19:53
Sportuga @ Jag syftade på att göra alla byten när vi ledde med 2-1.
2014-03-02 19:52
tittar på 2' halvlek hemma mellan Belenenses - Benfica....ni som klagar på Spanska domare har aldrig tittat på den ligan....fy fan säger jag bara
2014-03-02 19:51
@Antonio López:

nu ska du inte vara sådan ;)
2014-03-02 19:50
erkano / håller med efter deras 2-2 såg vi väldigt trötta ut, varför inte göra alla byten lixom ?
Barcelona erkano
2014-03-02 19:49
Tycker Simoene gjorde taktiskt misstag sista 15 min. Han borde göra sina 3 byten från 80e minuten. Bara byten skulle döda minst 5 min av matchen etc.
2014-03-02 19:45
@Alexander Ivanovski(red):

will do :)
Atlético Antonio López
2014-03-02 19:42
Pepe lär få sin Oscar före Leonardo DiCaprio.
Atlético Antonio López
2014-03-02 19:38
Andreas ("Culé")/
Märkliga situationer du nämner. Linjemannen stod 2 meter framför Costa och kunde nog döma den situationen mycket bättre än du. Tycker absolut inte det var en straff då Gabi hade armarna mot kroppen.

Sedan hörnan Real fick där de gjorde sitt 1-0 mål väljer du att bortse ifrån eller?
Barcelona erkano
2014-03-02 19:37
Vi förtjänade att vinna ! Fan Mario
Atlético olleulv
2014-03-02 19:36
Vadå berövade på EN straff? Godin blev ju bussmanglad av pepe?!
Atlético olleulv
2014-03-02 19:35
Hands är det inte med handen i den positionen.
Andreas (Culé)
2014-03-02 19:32
Jag förstår att ni är besvikna men bara löjligt att argumentera för att domaren har "förstört" matchen (även om ni endast skulle ha fått en straff tilldömd).

Vad har ni att säga om Diego Costas filmingar där han b.la. föll efter att någon snuddade hans axel? Eller att Ronaldo skulle ha fått en korrekt straff efter att hans frispark tog på hans?
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2014-03-02 19:26
@Sportuga: Säg till nästa gång du skall dit :)
2014-03-02 19:20
@rawkus [siempre contra la peste blanca:

Precis som det ska vara härligt att se Costa & Ronaldo flabba ihop efter mathen, för det första, fan vilken underbar match !

Visst blir vi berövade på en straff, Costas rykte hinner väl ikapp han liten där, sen Ska vi göra 3-1 och döda matchen, gör man inte det så räcker det med ett misstag för att Världens bästa ska göra mål....marginaler javisst men ändå så är jag nöjd med lagets insats mindre nöjd med 2-2

p.s var ensam Atleti Supporter på puben hehe
Atlético olleulv
2014-03-02 19:19
JÄÄÄÄVLAR vad arg jag är
Atlético Antonio López
2014-03-02 19:06
Undrar om domaren kommer få pengarna Real lovade honom nu när det ändå blev kryss.
Annons: