/spanien/atletico/forum/432.aspx/spanien/atletico/forum/432.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Kakan_Atletico
2014-03-07 21:34
Intressant rykte om Vela. Men vad kan han tänkas kosta? Känns som att han ligger på 20 miljoner +. Eller?
Barcelona erkano
2014-03-07 16:05
Jag menade så ja. Mot la liga guldet !!
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Antonio López
2014-03-07 15:47
Nej inte Arda till Man U.. Man U ska enligt rykten lagt bud på Arda 15 milj £ (lol?). Ardas agent bekräftade tydligen detta genom att påstå att det finns intresse från England. Dessutom sa han att Arda spelar i en stor klubb med höga mål och vill fortsätta vara en del av deras utveckling. Så det erkano egentligen menar är: Det stod någonstans om något rykte med Arda och Man U.
Barcelona erkano
2014-03-07 15:41
Arda till Man U
Atlético A.K.
2014-03-07 04:48
Vad gör Arbeloa i Leeds?
Spanien Osito
2014-03-06 22:36
@Garra:

Dom båda känns absolut realistiska. Vela ska ha sagt att han känner sig tveksam till att stanna i Sociedad om klubbar säljer av nyckelspelare.
Atlético Garra
2014-03-06 15:21
Osito: Vela låter intressant, en annan jag skulle vilja se är Stuani från Espanyol. vart klockren i landslaget och påminner lite om Costa. helt klart realistiska värvningar också.
Atlético Antonio López
2014-03-05 22:50
Nopp, första 10 minuterna såg det nästan ut som han spelat i La Roja hela sitt liv. Efter det har det bara gått nedför, han kommer inte till sin rätt på plan. Vilsen. Sånt som givetvis blir bättre med tid för att anpassa sig men det är inget Spanien kan erbjuda. Hoppas på en bättre halvlek för Costa.
Atlético Conserva el Calderón!
2014-03-05 22:46
Han gör inte mycket rätt heller.
Atlético Antonio López
2014-03-05 22:07
Costa visar redan i tredje minuten att detta inte är en vanlig vänskapsmatch för honom.
Atlético Antonio López
2014-03-05 22:02
Mäktig hyllning till Don Luis Aragones på Vicente Calderon inför matchen mot Italien. Även under matchen där man för kvällen spelar med svarta tröjor.
Atlético zoran
2014-03-05 20:42
Där fick Sverige nästan känna på Ardaturanismo.

El Turco med ett skott i ribban. Han ler förstås, lättad av att han inte gjorde mål. Inte hans sak.
Spanien Osito
2014-03-05 19:52
Nu ryktas Carlos Vela som ersättare till Diego Costa om Costa lämnar i sommar.
Atlético Atletieddo
2014-03-05 19:44
@Alexander Ivanovski(red):

Nice, tack Alexander! Jag ska kolla in sidan, dock var det lite tight med flygbiljetter till madrid, men det får ordna sig, tackar!
Atlético Bobban (red)
2014-03-05 19:36
Med tanke på kvällens landskamper, så är det ju inte helt fel att trion Arda, Godin och Costa är avstängda på lördag mot Celta. Koke lär ju bara få göra ett kortare inhopp, så egentligen är det bara Juanfran och Alderweireld som kommer att spela nittio minuter i veckan och som är tänkta som startmän å lördag. Där vi nog kan räkna med följande uppställning:

Courtois
Juanfran, Miranda, Alderweireld y Filipe
Diego, Gabi, Mario y Koke
Rg8 y Villa
Atlético zoran
2014-03-05 16:18
Landskamper med Atlético-spelare inblandade under onsdagskvällen:

19:30 - Turkiet-Sverige (Arda Turan)
20:00 - Marocko-Gabon (Yassine Bounou)
20:30 - Österrike-Uruguay (Diego Godín, Cebolla Rodríguez, José María Giménez)
20:45 - Belgien-Elfenbenskusten (Thibaut Courtois, Toby Alderweireld)
22:00 - Spanien-Italien (Juanfran, Koke, Diego Costa)
Atlético Antonio López
2014-03-05 13:15
Sammanlagt 9 spelare på uppdrag för sina respektive landslag. Vilka är det som blivit kallade?

Costa
Koke
Juanfran
---- Sen antar jag:
Courtois
Alderweireld
Arda
Godin

Någon som vill fylla i resten?
Cebolla?
Atlético Sk018
2014-03-05 13:00
Bara jag som hoppas att spelarna inte får så många minuter i landslaget denna omgång? Var en rejäl skillnad mot Real då spelarna fick vila lite, skulle kännas surt om formen svajjar till helgen pga 90min med landslaget.
Atlético Conserva el Calderón!
2014-03-05 10:18
Fantastiskt! Off topic men vilket reportage!
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2014-03-05 09:53
Atletieddo: Kolla länktips!.. Där har du oficiella biljettförsäljaren, säkert mycket billigare också :)

Du kan välja mellan att skriva ut biljetterna hemma eller hämta ut dom i en uttagsautomat i Madrid :)
Atlético Atletieddo
2014-03-05 09:08
Tjena!

Jag tänkte passa på att åka till madrid och se åtminstone en match innan säsongen är över. Har någon här några tips på vart man säkert kan köpa biljetter, har ni handlat ontheline, eller på plats?

Tack på förhand!
Moratientes - Tjugoett
2014-03-04 23:20
Tjena! Jag brukar titta förbi ert forum och jag tycker verkligen om många inlägg härinne. De analytiska inläggen uppskattas något enormt. Keep it up! Nu är det så att jag förra sommaren skapade en sida på facebook som heter Liga BBVA Suecia. Vi har bara 91 medlemmar och med mig 2 skribenter. Problemet är att vi typ aldrig har tid att skriva. Jag studerar på en högskola och har en massa skit att tänka på, och den andra skribenten flyttade för några månader sedan till Paris - så han har också haft fullt upp. Vill du joina oss och vara skribent. Jag har höga mål och ska fixa 4-5 skribenter till. Försöka kontakta någon från Valencias, Atleticos, Bilbaos svenskafans forum. Om jag fixar skribenter som håller på olika klubbar kan sidan erbjuda sköna inlägg, matchanalyser och debatter innan och efter stora möten. Om ni är intresserade av att bli skribent så är det bara att pma :) Med vänliga hälsningar Özgur Yalcin
Spottkobra
2014-03-04 15:26
Respekt till bollkallen!
Atlético Sportuga (Portugal-Red)
2014-03-04 14:58
han kankse finns på bänken i nästa match ;)
Atlético zoran
2014-03-04 09:17
@Golvmopp och nuls

Se om ni hittar er själva på det här fotot.
Atlético el niño para siempre!
2014-03-04 01:20
Jag tyckte faktiskt att domaren höll en jävligt bra nivå. Var kul att se den höga ribban och att han lät spelare reagera. Eloge till honom! Visst hand vi kunnat få straff, Gabis hands var verkligen INTE straff btw, han skyddar ju vara sitt ansikte och det är ingen onaturlig rörelse. Om en dag kommer nya tröjan med el capitano nr 14. Ska bli jävligt gött med den!!
Atlético Golvmopp
2014-03-03 23:21
mecus Tackar så mycket! Antonio López Tack så mycket för länken, kul att se sig själv! nuls Verkligen! Har alltid haft ett stort ogillande mot Real som gått över till väldigt starka känslor mot klubben, aldrig önskat den klubben någon lycka alls och nu satt det en full arena med människor som hatar den klubben mer än mig men där ändå kärleken till Atletico inte försvinner. Helt underbart!!! Vart satt du? Kakan_Atletico Skönt att höra! zoran Frälst är bara förnamnet, började följa laget när Forlan och Aguero spelade på topp, började följa laget allt mer sedan dess och nu kollar jag och följer allt så mycket jag hinner, är trots allt främst AIK:are och även där hinner jag inte med allt. Kände nu inför denna säsong att jag måste åka ner och nu är jag fast, helt underbart! Haha, jag svor lite blandat, började på svenska men slog över till spanska i slutet. "hijo de puta" och "puta madre" vart det några gånger. Kollade på fotbollskanalen nu och tråkigt nog regelrätt. Domaren var ren och skär katastrof...
Atlético zoran
2014-03-03 23:20
Golvmopp är rätt frälst. Välkommen till rätt sida av staden Madrid.

1) Vilket språk svor du på? Blev det ett och ett annat "puta madre" eller körde du på svenska?
2) Benzemas mål var regelrätt. Filipe upphäver tyvärr straffen. Resten är en parodi signerad Delgado Ferreiro. Mannen som Madrid har förlorat en match med, men det var väl innan han insåg att han är Madridista..
Atlético Kakan_Atletico
2014-03-03 23:16
Grymt, som vanligt uppskattas alltid en liten reserapport!

Atlético nuls
2014-03-03 23:00
Mycket bra beskrivet Golvmopp! Var själv också på plats och känner igen mig i allt du skriver. Man kunde verkligen känna det gemensamma hatet mot Real vilket var mäktigt!
Annons: