/spanien/atletico/forum/426.aspx/spanien/atletico/forum/426.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Olí Torres ( F.d.José Antonio Reyes)
2014-03-26 22:56
Skeppa iväg Adrian för x antal miljoner och istället köpa in en Brahimi som kan bryta mönstret för 5-6 miljoner i sommar hade varit perfekt till sommarn
Atlético zoran
2014-03-26 22:53
Atlético måste öka tempot ytterligare i andra halvlek. Sen vore det inte fel att försöka skjuta utifrån med tanke på att hela Granadas försvarslinje står och väntar på inspel hela tiden. I övrigt måste Insúa komma med i anfall betydligt oftare. Han överlappar knappt och det gör att en anfallare tvingas gå ut på kanten för att överbelasta vilket i sin tur leder att det blir för tomt inne i straffområdet när bollen ska spelas in. Fattar inte att han alltjämt inte gör det.

De fasta situationerna måste också upp ett snäpp. Så här långt har det bara blivit farligt 1-2 gånger på ett tiotal försök via frisparkar och hörnor.
Atlético Olí Torres ( F.d.José Antonio Reyes)
3 problem som stavas Tiago, Cebolla och Villa.

Tiago ser oerhört ointresserad ut och tempot han håller hade inte hållit i segundan.
All heder åt Cebolla som verkligen ger allt men han har tyvärr inte kvaliteten till spela på den högsta nivån.
Min ugn som nyss gick sönder är hetare än Villa som knappt har rört bollen under första halvlek. Lyckligtvis är Villa en spelare som kan gå relativt osynlig i 89 minuter för att sedan kunna stänga en match med ett distinkt avslut.

Kom igen nu Atleti!!!! Vi behöver 3 poäng här!
Atlético el niño para siempre!
Ja in med Koke ist för Tiago. Senare kan det vara smart att sätta in Diego ist för löken och få snabba inspel på Villa och Costa. Funkar inte det så slänger vi in RG och fixar biffen. Hade varit sjukt viktigt med vinst men Granada spelar bra fotboll och vi måste höja oss ett snäpp om vi ska klara av detta. Aupa Atléti
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona erkano
2014-03-26 22:37
Brahimi i granada laget är farlig
Atlético Conserva el Calderón!
2014-03-26 22:35
Vi saknar kreativitet. Koke>Diego i halvlek känns klokare.
Atlético Antonio López
2014-03-26 22:35
Tycker Cebolla gjort en helt okej match hittils.
Atlético eduardo c
2014-03-26 22:26
Känns ändå stabilt, kom igen atleti!

1-1 Sevilla mot Real M
Atlético Antonio López
2014-03-26 22:25
Inläggen från vänsterkanten funkar inte, låt Juanfran börja gå upp i anfallen istället och slå inlägg.
Atlético Conserva el Calderón!
2014-03-26 22:23
Irriterande slarv..
Atlético Chewie
2014-03-26 22:17
Löken kommer näta, just wait.
Barcelona erkano
2014-03-26 21:59
Varför är det inte svenska kommentatorer i C more fotboll ??
Atlético zoran
2014-03-26 21:40
@Bobban (red):

CEBOLLA FRÅN START UNDER 2013-2014
Atlético de Madrid-Sant Andreu 2-1
Atlético de Madrid-Athletic Club 1-0
Athletic Club-Atlético de Madrid 1-2
Atlético de Madrid-Real Madrid 0-2

3 SEGRAR, 1 FÖRLUST

CEBOLLA FRÅN START UNDER 2012-2013
Levante-Atlético de Madrid 1-1 (Han spelade som vänsterback och Simeone använde sig av ett 3-5-2-system då båda ytterbackarna var skadade)
Atlético de Madrid-Athletic Club 4-0
Real Betis-Atlético de Madrid 2-4
Atlético de Madrid-Osasuna 3-1
Athletic Club-Atlético de Madrid 3-0
Málaga-Atlético de Madrid 0-0
Atlético de Madrid-Real Sociedad 0-1
Sevilla-Atlético de Madrid 0-1
Deportivo La Coruña-Atlético de Madrid 0-0
Real Zaragoza-Atlético de Madrid 1-3
Hapoel Tel-Aviv-Atlético de Madrid 0-3
Atlético de Madrid-Viktoria Plzen 1-0
Atlético de Madrid-Hapoel Tel Aviv 1-0
Atlético de Madrid-Rubin Kazan 0-2
Rubin Kazan-Atlético de Madrid 0-1

9 SEGRAR, 3 OAVGJORDA, 3 FÖRLUSTER

TOTALT = 12-3-4
Atlético el niño para siempre!
2014-03-26 21:31
Ska bli kul att se löken ändå. Alla spelare är värda att starta iaf en match haha
Atlético ADCS (red)
2014-03-26 21:13
Tack för ditt sms Nicke, hade lite problem med Tele2, såg meddelandet för några timmar sen. Ska gå in o kolla på fastigheten efter matchen.
Atlético ADCS (red)
2014-03-26 21:12
Hade velat se 4-2-3-1 med Diego i startelvan hemma mot Granada istället för Löken.
Atlético Bobban (red)
2014-03-26 21:10
Löken från start, brukar ju funka sådär det... Nåväl upp till bevis för honom och laget, det är bara tre poäng som gäller! Bänken: Aranzubia, Alderweireld, Mario, Diego Ribas, Koke, Sosa y Raúl García
Atlético Antonio López
2014-03-26 21:08
Courtois
Juanfran-Godin-Miranda-Insua
Löken-Gabi-Tiago-Arda
Villa-Costa

Några ändringar i startelvan. Som Zoran nämnde i införsrapporten så vilas Koke. Det blev Cebolla som tar hans plats. Filipe avstängd så Insua hoppar in. Tiago & Villa tar Mario och R.Gs respektive plats.
Atlético ADCS (red)
2014-03-26 14:26
Är det någon annan som tycker Marcus Birros blogg på FK börjar bli lite väl sliskig och italiensentimental utan motivation?
Atlético paniagua
2014-03-26 13:56
@Barca4life!:

Vilka matcher avgörs INTE på individuella misstag? En markeringsmiss=individuellt misstag, en försvarare går på en dribbling=individuellt misstag. Om ingen spelare begick ett endaste misstag i sitt spel, skulle varje match sluta 0-0 och vara oerhört tråkig. Sporten bygger på att ett lag gör fler misstag än det andra.
Barcelona KarmaIsAKaranka
2014-03-26 13:47
@Iker Casillas #1 - I MED OCH MOTGÅNG!:

Butter efter 3-4?
Atlético ADCS (red)
2014-03-26 13:45
Rawkus//

Du har inte lust att posta 5-7 st såna fake Atléticotröjor till mig om jag betalar genom Paypal? En polare till mig som Atléticosupporter ska öppna en ny Sportbar i Gävle och vill hänga upp massa tröjor på väggarna, mest Atlético då. Om det finns några Milan, United, Real, City osv så är det också bra. Vi kan betala dig lite extra för beväret också.
Atlético ADCS (red)
2014-03-26 07:29
Med andra ord så har ni inte klaffat mot Atleti på 3 matcher? Hur många nya spelare hade ni i år? Det låter som ingen av era spelare lirat med varandra innan. City och Real har ingenting att göra med Atleti. Atleti spelar ett annat spel. vi är mer cyniska och måste inte brösta upp oss och anafalla ofta. Atleti kan slå PSG på en bra dag men förlora mot Olympiacos om man har otur. Förlorade ni mot Valladolid nyligen eller var det i början av säsongen? Allt är möjligt. Ni Barcafans får ont i hela kroppen så fort nån pratar om att ha en chans/hoppas mot er. Get your sh*t together.
Atlético ADCS (red)
2014-03-26 07:17
barca// Om media behandlar en standardtackling på Messi som att någon skjutit Moder Theresa alt en kattunge med en hagelbössa så kommer du få en till sån artikel.
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2014-03-26 05:26
Scrollade ner i forumet... Vilket rövkysseri jag missat fran bade Real och Barcafans :D
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2014-03-26 05:24
@zoran:

Ta Cancun som exempel: Köpentret Plaza las Americas har en sportaffär(kedja) vid namn Marti. Där kostar arets tröja ca 1300 pesos(lite drygt 650 sek, i runda slängar), medans man kan knata ca 10 minuter till en fotbollsshop där samma tröja kostar 890 pesos ;) Polaren som jobbar pa Marti berättade att tröjorna anländer med samma lastbil, haha.

Oftast blir det dock Mercadolibre där jag fyndar online.

Obs. Nu syftade jag pa kta tröjor alltsa. Inte Thailändsk kopia vs äkta vara.
Atlético senken
2014-03-25 23:53
bero ju på
Atlético Sk018
2014-03-25 16:32
Fokusera snarare på kvalité än billiga tröjor enligt min mening. Otrolig skillnad har jag fått uppleva.
Atlético zoran
2014-03-25 16:24
@erkano:

Vad är billigt?
Atlético zoran
2014-03-25 16:18
Det här påminner så enormt mycket om när Madrid och Barcelona-supportrar kommer in och tar över andras förum för att prata om domarna efter en match. No offence. Det är så här jag föreställer mig det hela också.. EDIT: 12-åriga supportrar ska jag väl tillägga.
Annons: