/spanien/atletico/forum/424.aspx/spanien/atletico/forum/424.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Antonio López
2014-03-19 12:52
Några delikatesser från Asenjo, Óli och Baptistao i videon. Adrián behöver definitvt inte ersättas på transfermarknaden när vi har Leo.

eduardo c/
Ta inte det för givet, svår bortamatch hur som helst. Det som vi kan glädja oss över är att de spelar ett Sevilladerby nu på Torsdag och lär inte vara i toppform inför matchen.
Atlético eduardo c
2014-03-19 09:28
@Alexander Ivanovski(red):

Haha hårt, det lär inte vara värt, dom kommer ju ändå att förlora matchen ;)
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2014-03-19 09:01
Det fanns folk som frågade om Léos deltagande i helgens match.

Vill Betis att han ska spela måste de betala 100.000 euro :)
Atlético Bobban (red)
2014-03-19 08:19
Reseguiden uppdaterad!
Atlético gurra1993
2014-03-18 11:35
Oli gjorde ju även en fin ass igår :)
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético ADCS (red)
2014-03-18 11:10
Redaktionen vet att jag alltid kommer ta åt mig äran för att vi värvade Asenjo då det var jag som personligen sa till Gil Marin under vårat möte att köpa honom :)

PS Har nån på redaktion bilden på oss med Koke?
Atlético ADCS (red)
2014-03-18 11:05
Jag har inte följt Villarreals matcher denna säsong men jag kollade på matchen mot Athletic. Måste säga att Asenjo var riktigt grym. Jag blev nästa paff av hur stabil han blivit. Han verkar vara ha fått tiibaka sin "Valladolidtalang" och även byggt på den ännu mer. Fortsättar han att spela så här så kan han konkurrera med Curtouis eller även ersätta honom om han försvinner. Vet nån om den köpoption som Villarreal är bindande för oss som säljtvång?
Atlético zoran
2014-03-17 22:55
Torres vore ett utmärkt alternativ till Adrián.

Annars är det uppenbart att domarna gör det de kan för att Atleti ska snubba på mållinjen den här säsongen. Ingen nyhet där och då är jag knappast någon som gillar konspirationsteorier eller att prata om domarna.
Atlético daniel77
2014-03-17 22:45
Tänk på följande när vi talar om Torres: Reklamation på förbrukad vara godtas ej...
Atlético Antonio López
2014-03-17 22:08
Känner att jag gnällt lite väl mycket idag. Tar och reflekterar lite över säsongen, FAN VAD GOTT!
Atlético Antonio López
2014-03-17 21:55
Under matchen mot Espanyol så fruktade jag detta men tänkte ändå att ingen domare kan väl vara så blåst i huvudet. Tydligen var mina onda aningar bekräftade. Domaren Peréz Montero ville att Atlético skulle spela utan målvakt efter att Courtois fått ett knä i ansiktet.

sk018/
Instämmer, Torres skulle vara en bra ersättare till Villa, inte Costa. Dessutom skulle han behöva gå ner cirka 75% i lön.
Atlético El kulan
2014-03-17 20:56
Tror inte Chelsea vill släppa Courtois. Kontraktsförlängning och sedan ytterligare ett år på lån hos Atleti tycker jag verkar mest sannolikt. Jag har hört mycket gott om Bounou men aldrig sett honom spela. Någon som vet om han har potential att ta över efter Courtois om något/några år?
Atlético Sk018
2014-03-17 20:17
@nulls Tror personligen han skulle bli en Villa-kopia. Sällan något spektakulärt, men har rutin för att konstant göra en precis godkänd insats. Bra spelare att ha i ett lag, men för många av denna typ är sällan bra. Men är bara min syn.
Atlético nuls
2014-03-17 19:50
Kanske Torres + Courtois mot Costa vore mer troligt?
Om Torres skulle gå ner i lön, vill vi ha tillbaka honom då?

Personligen skulle jag hemskt gärna vilja ha tillbaka Torres! Tror Simeone skulle kunna "skaka liv" i honom igen. Skulle mycket väl kunna bli succé!!
Atlético eduardo c
2014-03-17 18:13
Det är oftast så, när snabba spelar som dyker in i straffområdet som en kanon brukar det vara 50/50 på om dom får straff eller ej. Händer hela tiden känns det som, inkusive för Ronaldo. Messi är nog den enda spelaren jag har sett som inte har en straffdom emot sig dock, sjukt.
Atlético Nahro
2014-03-17 13:04
@Sk018:

Precis som du säger får Costa lite skylla sig själv över att han är en sån filmare. Jag tycker att han fortfarande lägger sig lite för mycket, och det straffas hela laget för.
Atlético Sk018
2014-03-17 12:13
@Antonio Väldigt intressant, även om vi nog skulle förlorat lite poäng på straffar som ej dömts för motståndare. Tydligt att vi inte får samma hantering som de två största, där framför allt Costa är den som drabbas hårdast. Han får helt klart sota för förra säsongens sekvenser.
Atlético Antonio López
2014-03-17 10:40
Atleti har 2014 blivit nekade 8 straffar de egentligen borde blivit tilldelade. Med dessa skulle man ha 7 extra poäng i ligan. Nu inser jag att fotboll inte funkar så men domarnas bojkott mot Diego Costa börjar gå för långt! Även Agüero fick stå ut med detta under en period i rödvitt.
Atlético bel0
2014-03-17 00:31
Mycket rolig video från Milan matchen i tisdags ;)
Atlético Conserva el Calderón!
2014-03-16 22:51
Joshua gör inte ett enda rätt ikväll mot PSG..
Atlético Diegol Costa
2014-03-16 21:16
Tror nog inte att Chelsea skulle gå med på Courtois + Lukaku för Costa, i så fall får vi kompensera med lite pengar
Atlético gurra1993
2014-03-16 20:56
Thomas gjorde mål för mallis:) nån som vet hur de går för han?
Atlético Kakan_Atletico
2014-03-16 19:41
Men vill Chelsea ha Costa, då är det vi som sitter i förarsätet! Kommer hursomhelst bli en väldigt väldigt intressant sommar. Och med Cholo vid rodret så är jag inte det minsta orolig.
Atlético belgaren
2014-03-16 19:34
Lukaku och Courtois mot Costa låter helt otroligt och får man den chansen bör man inte tveka. Låter dock alldeles för otroligt. Det som isf talar för, om man nu ska försöka hitta något, är att Mourinho inte verkar superintresserad av att behålla honom. Men nä, tror det är alldeles för bra för att vara sant. Lukaku har dessutom en hel drös klubbar som skulle betala mycket pengar för honom.
Atlético Antonio López
2014-03-16 19:18
Kakan/
Helt klart intressant. Lukaku + Courtois mot Costa har varit något som nämnts tidigare i media flera gånger under säsongen.
Atlético Kakan_Atletico
2014-03-16 19:09
@Antonio López:

Curre kommer kosta cirka 20-25 miljoner. Och om man nu lägger allt krut på Costa som för tillfället har en klausul på 38. Är det ju inte omöjligt att Lukaku kanske läggs in där. Det finns ju inte direkt överflöd av tillgängliga målskyttar i sommar.

Men jag vetifasen. Är intressant att diskutera lite åtminstone.
Atlético el niño para siempre!
2014-03-16 18:42
Om vi skulle få möra Chelsea och Courtious inte skulle då lira kan ju Chelsea säga tack och hej till honom. Iaf är det vad jag tror Courtious skulle tänka...
Atlético Antonio López
2014-03-16 17:23
Vad är det som händer med B-laget? Tränarbytet tycks inte gett någon effekt.
Atlético Antonio López
2014-03-16 16:54
Lukaku har potentialen att bli minst lika bra som Costa. Behöver inte redogöra för hur bra Courtois är och hans ålder i detta forum. Att Costas klausul sedan ligger på 38 miljoner euro gör en övergång med Courtois + Lukaku relativt otrolig.
Atlético Conserva el Calderón!
2014-03-16 16:39
Tror inte någon vettig människa går med på en sån deal..
Annons: