/spanien/atletico/forum/418.aspx/spanien/atletico/forum/418.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Garra
2014-03-24 14:59
@Barca4Life

Om jag minns rätt sist vi möttes så blev det oavgjort och Barca var helt nöjda med 1 poäng medan Atletico tog det mer som en förlust.
Barca lämnar planen med leenden och Atletico frustrerade.
Atlético Antonio López
2014-03-24 14:57
Karl/
Absolut, men just det perspektivet har följt oss hela säsongen. Vid vinsten mot Milan var det en halvsida värt av text om Milan och hur dåliga de är denna säsong, nada om Atleti. Mycket frustrerande, tidningar kan ösa beröm över Atlético när de vinner mot Granada men så fort de ställs mot ett lag av högre kaliber och trotsar oddsen handlar det istället om motståndarens inkompetens.
Atlético Karl Pilkington (red)
2014-03-24 14:49
Verkar som att det finns ett stort antal personer här på forumet som har glömt bort Cholos böneord. Kommer Barcelona att lägga sig? Svaret är: PARTIDOAPARTIDOPARTIDOAPARTIDOPARTIDOAPARTIDOPARTIDOAPARTIDOPARTIDOAPARTIDOPARTIDOAPARTIDOPARTIDOAPARTIDOPARTIDOAPARTIDOPARTIDOAPARTIDOPARTIDOAPARTIDOPARTIDOAPARTIDOPARTIDOAPARTIDOPARTIDOAPARTIDOPARTIDOAPARTIDOPARTIDOAPARTIDOPARTIDOAPARTIDOPARTIDOAPARTIDOPARTIDOAPARTIDOPARTIDOAPARTIDOPARTIDOAPARTIDOPARTIDOAPARTIDOPARTIDOAPARTIDOPARTIDOAPARTIDOPARTIDOAPARTIDOPARTIDOAPARTIDOPARTIDOAPARTIDOPARTIDOAPARTIDOPARTIDOAPARTIDOPARTIDOAPARTIDOPARTIDOAPARTIDOPARTIDOAPARTIDOPARTIDOAPARTIDOPARTIDOAPARTIDOPARTIDOAPARTIDOPARTIDOAPARTIDOPARTIDOAPARTIDOPARTIDOAPARTIDOPARTIDOAPARTIDOPARTIDOAPARTIDOPARTIDOAPARTIDOPARTIDOAPARTIDOPARTIDOAPARTIDOPARTIDOAPARTIDOPARTIDOAPARTIDOPARTIDOAPARTIDOPARTIDOAPARTIDOPARTIDOAPARTIDOPARTIDOAPARTIDOPARTIDOAPARTIDOPARTIDOAPARTIDOPARTIDOAPARTIDOPARTIDOAPARTIDOPARTIDOAPARTIDO
Atlético Antonio López
2014-03-24 14:36
Nicklas/
Tror det handlar om att han inte spelat tillräckligt med matcher. Han var ju skadad i 2 om jag minns rätt.

Barca4life!/
Och Atlético har slagit i princip samtliga rekord man tidigare haft denna säsongen. Man vann även mot Real efter 14 år så det säger mig absolut ingenting. Så jag står fast vid att välviljan kan ni behålla för er själva, den skiter vi fullständigt i.

Är så trött på det nedvärderande perspektivet att Atlético alltid dras i parallell till vad Barca eller Real inte lyckats göra istället för sina egna bedrifter. Det är löjligt och mycket frustrerande. Jag står även fast vid att i en situation jag talade om innan så vinner Atlético oberoende på vilken 11a Barcelona väljer att ställa upp med. Motivation slår klass brukar man säga, nu är det både motivation och klass. Det är ytterst frustrerande att på vilket sätt Atlético än skulle vinna den matchen oberoende av vilken 11a ni startar med kommer det talas om en läggmatch som bortser från Atléticos egna prestation denna säsong. Nu är detta en händelse jag inte förväntar mig kommer hända men supportrar med tankebanor som du irriterar mig väldigt mycket, ligan kretsar inte runt Real & Barcelona, det har Atlético visat gång på gång denna säsong. Skulle det mot förmodan hända bör du istället hoppas att Atlético är barmhärtiga över er och låter er avsluta säsongen med någon värdighet.
Atlético Nicklas
2014-03-24 14:20
Zoran, Ivanovski eller någon med bättre koll. Varför är inte Courtois i toppen av Zamoran? Har tittat runt och försökt hitta en up to date men ser ingenstans där han är med i topp 5. Stämmer det verkligen?
Barca4life!
2014-03-24 14:15
Naturligtvis så skall ni få all cred över den säsongen i HELHET p.g.a Atletico hårda arbete, vart har jag försökt förminska vid den aspekten?

Sedan så betvivlar jag ifall om ni ens skall kunna rubba oss på Camp Nou i vilket fall som ifall om vi ställde upp med bästa möjliga elva utan att hålla igen.Senaste gången som ni tog med tre poäng från vår arena inträffade året 2006. Så ja, jag står fast vid att ni skall vara tacksamma över vår välvillighet/barmhärtighet (förutsatt om Barca inte har något att spela för) ifall om vi väljer medvetet att ställa en elva som inte direkt är så värst högklassig.

Atlético Antonio López
2014-03-24 13:01
Vinner Atlético så ska det vara för vad man lyckats göra över en hel säsong, kommer det sedan till den punkten att Atlético vid en vinst på Camp Nou vinner ligatiteln och Barcelona inte har något att spela för spelar det absolut ingen roll vilken 11a de startar med. Den matchen kommer Atletispelarna svettas blod för, då skiter jag i Barcelonas barmhärtighet som inte har ett dugg med att göra av vad Atlético presterat denna säsong.

Med andra ord: "Vi" har och kommer inte ha Barcelona att tacka för något när säsongen är över förutom möjligtvis segern igår. Att man ligger där man gör i tabellen ligger enbart i truppens och tränarstabens hårda arbete, det är något ni Barca & Real supporter bör förstå redan nu. Detta är deras prestation.

Men först, Granada!
Barca4life!
2014-03-24 12:07
Att lägga sig är inget som till och med jag förespråkar ifall om vi är helt borta från att vinna ligan, däremot så skulle inte jag ha emot om vi ställer upp en väldigt reservbetonad elva kryddad med oerfarna juniorer från Barca B. Egentligen så skall ni bara tacka och ta emot ifall om Barca visar barmhärtighet mot er för vill ni återigen bli hånad av er storebror när de får åka segerbussen runt om i staden Madrid med ligatiteln i handen? Med andra ord: Vill ni på forumet sätta er storebror på plats?
Atlético Antonio López
2014-03-24 11:38
Mäktig förolämpning för samtliga supportrar som skulle ta sig till Camp Nou den dagen för att se Barcelona spela, många som kommer från utlandet enbart för det i säsongsavslutningen. Att laget skulle lägga sig måste vara den största örfilen mot dem som man kan tänka sig.
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2014-03-24 09:56
Det är sant, Pepe blev trampad i huvudet, de visade der på spanska C+ EDIT: här är bild också.
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Conserva el Calderón!
2014-03-24 08:18
Nej. Varför skulle nån vilja lägga sig? Fattar ni hur mycket ni nedvärderar ert lag genom att säga så? Vi ska kämpa in i det sista, oavsett vad som händer är jag jävligt stolt över grabbarna och staben!
Atlético Fernando84
2014-03-24 01:14
@The Reporter:

så rätt
Atlético Fernando84
2014-03-24 01:13
@done:

ja är väl hämnd sen tidigare , den domarn som dömde real-Barca var det samme som dömde ateletico-real 2/3 Vicente Calderon?
Barcelona The Reporter
2014-03-24 01:03
Jag skulle gärna vilja att Barca la sig mot er ifall vi själva inte kan vinna ligan. Alla får vinna ligan men inte Real!!
Barcelona done
2014-03-24 01:02
@Fernando84:
Ge och ta kallas det. Tror Busquets snubblar lite fast jag har inte kollat på reprisen. Karma från när han klev på Messi. Notera hur avsiktligt han gör det med högerdojan.
Barcelona done
2014-03-24 01:01
Real Madrid har 3 lagom svåra uppgifter kvar. Sevilla borta, Real Sociedad borta, Valencia hemma. Förhoppningen står ju till Sevilla borta för vår del.

Om det är så att ni går rent nu så hoppas jag innerligt att vi lägger oss i sista matchen så ni vinner ligan för Real men vi får se hur det ser ut längre fram.

Kul att ligan är så jämn!
Atlético Fernando84
2014-03-24 01:00
@Blyger:

SaMTIDIGT ÄR NOG PEPE EJ OSKYLDIG
Atlético Blyger
2014-03-24 00:26
Buskis trampade Pepe i huvudet enligt kvällspressen. Var det så? Skulle visserligen inte vara överraskande (om än tragiskt).
Atlético zoran
2014-03-23 23:26
@erkano

PARTIDO A PARTIDO.

FÖRSTÅRU !!!!
Atlético Fernando84
2014-03-23 23:19
problemet för real de har 2 målvakter som lika bra. och en som ska stå.
Barcelona erkano
2014-03-23 23:17
Det är faktiskt sant att Real bör använda casillas . Fattar inte att han bänkas i ligan . Sjukt korkat !! Lopez är bra men alla vet hur bra Casilla är. PS. Courtois är bäst !
Atlético Fernando84
2014-03-23 23:11
kommer avgöras in i sista , och sen så tids fråga innan pepe åker på rött de har spelare som riskerar få röda kort detta real.
Atlético Fernando84
2014-03-23 23:10
@RedemptionMn:

tack viktigaste är att real ej vinner ligan.
Atlético Conserva el Calderón!
2014-03-23 23:10
erkano@

News flash: ny regel inom fotbollen är att om en spelare faller med hela kroppen i straffområdet så är det straff, oavsett om benen var utanför.
Atlético Fernando84
2014-03-23 23:09
real utan ramos kommer tappa poäng mot sevilla, sevilla starka nu i ett ruggande form tempo så det blir tufft för dem.
Barcelona erkano
2014-03-23 23:07
Real har Sevilla borta nästa match . Detta bör inte vara en lätt motstånd väl ?
Barcelona erkano
2014-03-23 23:06
Då gäller det att vi vinner sista matchen mot er!
RedemptionMn
2014-03-23 23:05
Det blir ändå svårt för Barca att gå om Real Madrid. De har bara enkla motståndare att plöja igenom. Om Atletico hamnar på samma poäng som Real inför sista omgången så hoppas jag innerligt att Atletico tar det.
Barcelona erkano
2014-03-23 23:04
Efter Bayern såklart :)
Barcelona erkano
2014-03-23 23:03
Vi har släppt in minst mål i ligan . Detta betyder att våran defensiv är bäst i Europa !!!!!! FÖRSTÅRU !!!!
Annons: