/spanien/atletico/forum/413.aspx/spanien/atletico/forum/413.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Karl Pilkington (red)
2014-04-10 21:45
Brutaaal assist från Salvio i Benfica i EL-kvarten. Sörjer verkligen att vi var tvungna att släppa honom. En riktig favorit.
Atlético Bobban (red)
2014-04-10 21:02
Atlético spelar en fredagsmatch! Med anledning av avancemanget till semifinalen har man ändrat matchtiden för hemmamatchen mot Elche! Den var satt till lördagen den 19, men har flyttats fram till FREDAGEN den 18 april med avsparkstiden kl 20:30!!!
Atlético Conserva el Calderón!
2014-04-10 19:39
Vi får se hur mycket han orkar på den här nivån, jag tror inte det blir mer än 2 säsonger till iaf.
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético eduardo c
2014-04-10 19:04
Efter fundering så känns det ändå roligast att möta Chelsea. Jag tror på aranzubia, han är äldre, har rutin, behöver inte bevisa något, plus att han nog känner sig säker med atleti backarna som har leverat match efter match. Det som hände mot almeria är glömt. Vi plockar Chelsea. Men någonting säger mig att det blir madrid derby. För att "dom" vill se Mourinho möta pep.
Atlético gurra1993
2014-04-10 18:51
Gabi går inte att ersätta ?
Atlético Kakan_Atletico
2014-04-10 18:21
Ersätta Gabi? Behöver inte ersätta honom inom tre år åtminstone!
Atlético Conserva el Calderón!
2014-04-10 18:10
Hög tid att ta hem Nacho? Skulle kunna ersätta Gabi ypperligt!
Barcelona Legendinho
2014-04-10 18:03
Stort grattis till avancemanget, välförtjänt!
Athletic Claudio Marchisio-il principino
2014-04-10 17:58
Stort grattis för avancemanget igår. Ni var helt fenomenala precis som ni varit hela säsongen.
Jag är förälskad i Aleticos sätt att spela. Man kan inte annat än att njuta av att se era spelare visa en sådan offervilja och springa som duracellkaniner varje match.
Det mentaliteten som den fenomenale Simeone har infört i era spelare är makalös.
Jag håller tummarna för er resten av säsongen och hoppas ni vinner ligan och CL.
Atlético zoran
2014-04-10 17:31
@Karl Pilkington (red):

Å andra sidan så behövde ju Courtois knappt rycka ut mot Chelsea förra gången Atlético mötte de..även om Mourinho av uppenbarliga skäl är en något vassare tränare i jämförelse med Di Matteo. Nåja, vill man vinna något så gäller det också att ta sig igenom samtliga hinder.
Profeten Zidane!
2014-04-10 17:29
Zoran

För all del, hoppas att ni tar till den insikten :)
Atlético zoran
2014-04-10 17:29
@zinko zinko:

Det råder ingen tvekan om att de spanska domarna har skärpt till sig. De blåser inte för allt och släpper enormt mycket mer än bara förra säsongen. För 3-4 säsonger sedan var det spelavbrott på spelavbrott.
Atlético zoran
2014-04-10 17:25
@Profeten Zidane!:
Profeten har talat. Tack. Nu vet vi.
Profeten Zidane!
2014-04-10 17:23
Får ni Chelsea så kan ni lika gärna göra en walkover... Simeone kan byta ut Costa, Luis, Arda o.s.v och ändå få kollektivet att verka hyfsat bra men Courtois är helt oersättlig. Er gudomliga andremålvakt Aranzubia kommer göra en ypperlig insats, precis som mot Almeria (LOL!)
Barcelona erkano
2014-04-10 16:18
Va! Är det sant att vi måste pröjsa 90 mille för att courtis ska spela mot chelski ?
Barcelona Dinho the artist
2014-04-10 14:23
Stort grattis till avancemanget, makalös inledning och full fokus matchen igenom slår talangfulla primadonnor alla dagar i veckan:)
Atlético ADCS (red)
2014-04-10 14:16
@Antonio López:

Nej, snarare Patton och Vince Lombardi, en Amerikansk fotbollscoach på 60-talet.
Barcelona Júnior.
2014-04-10 13:59
Stort grattis till er rödvita. Efter två heroiska insatser så tar ni er välförtjänt vidare till semifinalen. Hatten av! Som ni kanske märker så har ni charmat en hel fotbollsvärld och jag önskar er all lycka i fortsättningen, förutom i ligan hehe. Se nu till att kamma hem "den här jävla Champions".
Atlético Antonio López
2014-04-10 13:48
ADCS/
Vi vet att nya säsongen av Game of thrones är ute nu men lite får du hejda dig.
Atlético ADCS (red)
2014-04-10 13:38
@olleulv:

Yes sant sant. We won the battle, but we still need to finish the war.
Atlético olleulv
2014-04-10 13:36
Dags att ladda om för matchen på söndag!
Atlético ADCS (red)
2014-04-10 13:32
Battle is the most magnificent competition in which a human being can indulge. It brings out all that is best; it removes all that is base. All men are afraid in battle. The coward is the one who lets his fear overcome his sense of duty. Duty is the essence of pride.I firmly believe that any man's finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out for your beliefs and lies exhausted on the field of battle - victorious.

Aupa Atleti..
Atlético zinko zinko
2014-04-10 13:00
Det var ju rätt roligt att se hur Webb bara viftade upp barcaspelarna en efter en, vid försök att få "enkla frisparkar". De liknade i mångt och mycket den matador som sliter sitt hår i tjuren Ferdinand. Fick nästan lite faderskänslor för de förvirrade och förtvivlade stackarna. Tänk om la liga domarna haft den toleransnivån... Man märker också hur mycket barcas spel bygger på detta för att behålla innehavet av boll.
Atlético olleulv
2014-04-10 11:53
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJAJAJAJAJAJA

Har skakat för mkt för att kunna skriva tidigare!
Real Madrid El Dioso
2014-04-10 11:49
Grattis! Fan glada ni fans måste vara. Länge sedan jag upplevde något sådant med Real :(.

Den press ni uppvisade igår, den pressen saknar jag något otroligt. Vet ni att med den pressen och spelet tror jag ni besegrar både Real och Chelsea.

Beyern är jag lite osäker för även de har ett försvar och presspel som vann de CL förra året.

Atlético Sportuga (Portugal-Red)
2014-04-10 11:42
Karl / jag håller nog med dig när jag tänker efter.....känslan att vinna en CL final mot Real.....den känslan vill jag uppleva :)
Atlético Karl Pilkington (red)
2014-04-10 11:39
Tror ändå jag hoppas på Chelsea. Även utan Courtois lär vi har störst chans att avancera från ett dubbelmöte med dem. Det vore jävligt surt att sätta Aranzubia i en CL-Semi men att ställas mot Real eller Bayern vore inte roligare i det läget, enligt mig....
2014-04-10 10:50
Nu börjar det skrivas om Courtois lite överallt, i Port press står dett att han Inte får spela mot Chelski....kankse bäst att vi slipper lottas mot dom då
2014-04-10 10:16
Tyckte fan lite synd om Villa igår....tror han kan vara på G dock
Jeffson
2014-04-10 09:53
Grattis! Plocka hem hela skiten nu (CL alltså;). Det är ni värda!
Annons: