/spanien/atletico/forum/410.aspx/spanien/atletico/forum/410.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético zoran
2014-04-01 19:43
Atléticos startelva är bekräftad.

Courtois; Juanfran, Godín, Miranda, Filipe Luis; Gabi, Tiago; Koke, Arda Turan, Villa, Diego Costa.

Den är rätt väntad efter det vi fick reda på igårkväll av Dani.

Tiago går alltså in istället för Mario och Villa spelar på topp tillsammans med Diego Costa. Yes, det var som sagt bara lite "Cholismo" från Simeone, även om Diego Costa har haft problem med knät. Minns bara matchen mot Austria Wien i höstas där han mirakulöst återhämtade sig och gjorde två mål.
Atlético zoran
2014-04-01 19:37
@3-5-2 (f.d. Tigern):
Nej, det blir ingen Hugo Lloris och i ärlighetens namn tycker jag inte han är tillräckligt bra för att ersätta Thibaut Courtois. Atlético jobbar dock på att förlänga lånet av Courtois med ytterligare en säsong och så sent som i söndags så bekräftade han att han har bestämt sig för vart han spelar nästa säsong, men att beslutet kommer att offentliggöras efter att Atlético har tagit sig ur den här sjuka raden av matcher som betyder så extremt mycket för klubben just nu. Om det inte blir Courtois ligger Keylor Navas och Kiko Casilla högst upp på listan. I övrigt kan jag meddela att det mesta verkar tyda på att Ángel Correa spelar i Atlético nästa säsong. Lyssnade på en intervju med San Lorenzos vicepresident, Mauricio Tinelli som klargjorde att Atlético är mycket intresserade av att värva Correa och i det här fallet vill såväl Simeone som Gil Marín värva honom. Correa vill spela i Europa och hans representanter, som förövrigt äger 40% av hans rättigheter är också inriktade på Europa till sommaren. Dani kommer ut med en artikel på AS om just det här i detta nu så håll utkik, annars hade jag uppdaterat Altas y Bajas, men det känns som om det är bäst att vi håller alla rykten borta fram tills sommaren. De journalister som täcker San Lorenzo i Argentina påstår redan att affären är i hamn, men det vågar jag inte riktigt säga. Har sett för många vändningar genom åren, exempelvis Tomáš Rosický. Ska man tro de så kommer Atleti lägga ungefär $14 miljoner på Correa i sommar. Med dagens kurs är det ungefär €10 miljoner.
Atlético Antonio López
2014-04-01 19:29
Matchen sänds väl via Viasats sportpaket på viaplay och inte grundpaketet? Sportpaketet kostar 279 i månaden och går ej att "prova på".
Atlético Kakan_Atletico
2014-04-01 19:21
@Elnacho:

Ingår inte Viaplay då?
Atlético Antonio López
2014-04-01 19:11
Bah, de sänder United-Bayern på 6an. Någon gång skulle det vara kul om Atléti fick den platsen :)
Atlético 3-5-2 (f.d. Tigern)
2014-04-01 18:55
Om Courtois inte stannar, tror ni Lloris hade kunnat vara något nästa säsong? Såg att det ryktades om honom. Zoran vet säkert mer om det stämmer eller ej :P
Atlético Kawar Garmawi
2014-04-01 18:45
Cmore HD kvalite för den som vill se matcher gratis! http://bliner.tv/cmoresport.html
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético olleulv
2014-04-01 18:40
Läglig frivisning av Viasat fr o m idag!
Atlético olleulv
2014-04-01 18:40
Läglig frivisning av Viasat fr o m idag!
Atlético Elnacho
2014-04-01 18:36
Kakan_Atletico Grejen är ju att jag har viasat hemma då har jag det via Telias paket lagom..
Atlético Kakan_Atletico
2014-04-01 18:09
För att garantera bra kvalité så ordna viaplay i en månad. Så kan du se returen också! Dessutom morgondagens matcher plus en hel del Premier League.

Atlético anton_atleti
2014-04-01 18:09
Bobbanovic: Självklart är det så, skyller på nervositet och hjärnspöken.
Atlético Elnacho
2014-04-01 18:05
Vill gärna ha en gratis länk. Vet att det var någon som fick en bra stream förut som man kunde använda på mobilen. Vore fantastiskt om den fanns någon liknande till ikväll!
Atlético Bobban (red)
2014-04-01 17:24
Cmore har ingen champions League, det är Viasat!
Atlético anton_atleti
2014-04-01 17:20
Elnacho: Om du har lust att betala för matchen så kan du ladda ned Cmore-appen.
Atlético Sportuga (Portugal-Red)
2014-04-01 17:04
Hoppas på 3 saker....att vi Vinner (även om jag tippat 1-1) att det inte handlar om domarens insats imorgon & att vi slipper stänga här efter matchen....
Atlético Elnacho
2014-04-01 16:23
Någon som har stream till iphone så man kan se matchen på jobbet ikväll?
Real Madrid Luis Aragonés R.I.P
2014-04-01 12:42
Någon som vet mer? 50-50??
Atlético Bobban (red)
2014-04-01 11:34
Zoran fick tag på Dani i går och han lugnade oss en aning i alla fall. "Fick just reda på lite saker om Diego Costas tillstånd. Dani, såklart. Vem annars? Hur som helst, så här säger han:
"we don't think he should have trouble playing tomorrow. It's just a knock and they are going to give him all kinds of treatments and borderline steroid stuff""
Atlético Fernando84
2014-04-01 11:32
me tanke på waldes skadad så känns som atletico vinner gäller täta defensivt sen costa framåt något mål
Atlético olleulv
2014-04-01 10:28
Tiago måste spela!
Atlético Bobban (red)
2014-04-01 09:33
Diego Costa i den senaste ATM Insider om kvällens match!
Atlético Conserva el Calderón!
2014-04-01 09:30
Så kommer jag på att det är 1.april. Om Cholo håller på med sådant....
Atlético Conserva el Calderón!
2014-04-01 06:58
zoran skojar du? Vad har ni grävt? Jag orkar inte haha
Atlético Antonio López
2014-03-31 23:12
Sportuga/
Du är inte den enda ;)

Slog mig precis att våra två främsta offensiva kuggar möjligtvis inte kan spela imorgon. Vilka är då ersättarna? David Villa och Diego Ribas, bara det är ganska sjukt haha.

Aupa Atléti! imorgon ska mina elever få i uppgift att skriva en krönika var om den fantastiska resan de rödvita vandrat. Ska iaf vara ett förslag, får se vilka som biter...
Atlético Sportuga (Portugal-Red)
2014-03-31 22:57
Klart Costa spelar imorgon.....hoppas jag
Atlético Antonio López
2014-03-31 22:10
Om nu Costa är skadad, vilken 11 skulle ni föredra? Min ser ut såhär: Courtois Juanfran-Miranda-Godin-Filipe .............Gabi-Mario Koke................................Arda .................Diego .................Villa Känns som detta är en match där Marios defensiva kvalitéer är att föredra i denna match än om Tiago spelade.
Atlético Antonio López
2014-03-31 21:38
Verkar som det var nyheterna vi befarade angående Costa, läkaren säger iaf att det är svårt att han spelar imorgon. Edit: Egentligen var det Simeone som sa det men han får väl vara läkare för ikväll också.
Atlético CosaFai?
2014-03-31 19:31
Jag kan fortfarande inte tro att vi ska spela CL imorgon såhär långt in i tävlingen, får gåshud och blir tårögd bara av att tänka på det. Stort för mig!
Atlético Antonio López
2014-03-31 19:30
Nog för att Cholo möjligtvis leker med Barcelonas huvuden men måste han leka med våra hjärtan.
Annons: