/spanien/atletico/forum/408.aspx/spanien/atletico/forum/408.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Conserva el Calderón!
2014-04-01 23:20
ORGUfuckingLLOSOS
Atlético Booken
2014-04-01 23:14
Fyfan vad stolt man e över Courtois
Atlético forzaaAtleticoo
2014-04-01 23:11
A Lopez: ska bli riktigt kul o följa atletico i fortsättning. Får lita på det du säger att de e bättre o backa hem efter 20 då du kan det här laget ut o in jämfört med mig. Som sagt jag har mycket o lära mig fortfarande om eran klubb o det ser jag verkligen fram emot. Men just nu är det sova time så hälsar alla här inne en riktigt trevlig kväll o god natt:)
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Antonio López
2014-04-01 23:10
Júnior. /

Du har säkert mer koll än vad jag har som Barcelonasupporter men min syn på saken har ändå varit att Peps Barcelona tog fler löpningar framåt samtidigt som spelet var aningen mer direkt och MYCKET mer rörligt. Den formen av Tikitaka (som även var en del av Spaniens version första gången de vann EM) var väldigt underhållande.

För övrigt förtjänar ni väldigt mycket cred också, 4 matcher och oslagna mot Atlético denna säsong är ett stort styrkebesked. Grattis! Må det bli en lika spännande match i Madrid.
Atlético per.lesra
2014-04-01 23:06
Sjukt nöjd med 1-1 idag! Fortfarande alldeles svettig och ont i magen av spänningen. Riktigt tragiskt om Costa blir borta ett tag nu... Hur länge är García avstängd?
Barcelona Júnior.
2014-04-01 23:04
Antonio López Anledningen till att Peps tiki-taka var mer attraktiv för den objektiva supportern är pga att motståndet då såg annorlunda ut. Idag har man hittat en formel för att neutralisera denna typ av fotboll, vilket i stort sätt alla lag använder sig utav så fort de ställs emot Barcelona. När det inte finns några ytor så kan man inget annat göra än att släppa bollen, antingen till höger eller till vänster. Jag förstår dock att vissa kan tycka att det är tråkigt att kolla på men hur ofta ställer motståndet upp med attraktiv fotboll? Det krävs två personer för att dansa tango. Edit: Klankar inte ner på er spelstil om det nu framstod som det. Det var mer en förklaring till vårt "tråkiga spel" som många gärna kallar det. ------------------------ Överlag, en otroligt fin insats från er sida. Inget man direkt är förvånad över. Att inte lyckas förlora mot Barcelona i fyra raka matcher är något som väldigt få lag lyckas med och det säger en hel del om Atletico. Ser fram emot returmötet!
Atlético Antonio López
2014-04-01 23:03
forzaAtletico/
Tycker det är fantastiskt att du hittat till det här laget. För att svara på din tidigare fråga :
"För helvete vilket lag backar hem när de e 20 min kvar speciellt mot barca. Vi får skylla oss själva. Dessutom kommer 2an oxå komma"

Atlético backar hem, just det här laget. Varför? Det är så de spelar och deras största styrka, att hålla tätt bakåt och med hjälp av snabba omställningar kontra. Vid liknande matcher är det detta typ av spel du kommer se från laget så att skylla sig själva är nog fel formulerat. Skylla sig själva skulle jag använda om Atlético som gästar Camp Nou valde att gå upp och spela offensivt och utmana Barcelona på den fronten istället och se 3, kanske 4 baklängesmål falla in bakom Courtois. Min personliga åsikt är att laget spelade precis så som de borde både taktiskt och prestationsmässigt. Jag är en väldigt stolt Atléticosupporter ikväll.
Real Madrid RMCF.Ronaldo#9. CR7 The Commander On The Field!
2014-04-01 23:01
el niño para siempre!

Ni behöver inte bry er om att folk snackar om er buss när ni möter ett lag som nu tillsammans med bayern spelar tråkig sidleds fotboll, ända alternativet man har är just att parkera bussen, ni ska va stolta över ert lag. Och ja jag är madridista.
Atlético forzaaAtleticoo
2014-04-01 23:01
Om jag får tillägga med. Hellre stolt över en parkerad buss än spelare som leker stålmannen o flyger o vänder i alla hörn för ingenting..
Atlético eduardo c
2014-04-01 23:00
Bra kämpat, blev så galet överraskad när diegos dunderskott swichade förbi pinto.

Tror ni Diego Costa hinner återställa sig till nästa vecka? Raul garcia kan lira i alla fall, det är positivt.
Atlético forzaaAtleticoo
2014-04-01 23:00
Jag tackar:))
Atlético A.K.
2014-04-01 22:59
@IlTriplete:

Jag kan tycka att det är slöseri med pengar att lägga ut x antal hundra miljoner på en spelare som petar in ett mål här och där men mest ägnar sig åt svandyk. Men det är bara min åsikt.
Atlético el niño para siempre!
2014-04-01 22:59
Välkommen. Lyssna inte på de som snackar. De var nya en gång med. Skippa det snacket
2014-04-01 22:57
Vill ju bara säga till de som kommer in hit och tänker skriva något om våran buss(?!?). Diego Costa och Raul Garcia var inte med. Våra absolut tyngsta spelare där uppe. Vi spelar efter de resurser vi har.
Atlético forzaaAtleticoo
2014-04-01 22:57
Gaboro: mitt konto är inte fejk. Jag är inte lika stor atletico fan som er tyvärr men jag gillar atletico. Just df öppnade jag konto här på forumet för o lära mig mer om atletico o deras historia.. Dessutom är det laget för mig i la liga:)
Atlético forzaaAtleticoo
2014-04-01 22:55
A Lopez: jag slutade kolla på barca. Innan kunde jag kolla enbart för deras spel men de e som du säger. Sömnpiller till max är det bara nu. O han e stolt:)
Real Madrid 111+ years
2014-04-01 22:51
En mycket imponerande insats av er. Disciplin och styrka är ju bara förnamnet.

Juanfran och Miranda gör det dåligt vid Neymars mål.

Iniesta borde fått sitt andra gula kort efter hans sanslösa filmning. Annars var det mycket som inte gick ert håll. Men 50/50-situationer är ju nästan alltid 80/20 till Barcas favör.
Atlético Antonio López
2014-04-01 22:49
forzaatletico/
Kan bara instämma, den Tikitakaversionen som existerar i Barcelona är det största sömnpillret till fotboll. Saknar verkligen Pep där som erbjöd en attraktiv version av den. Detta är så uttjatat att jag som Barcasupporter hade gett upp för länge sen, tristare fotboll får man leta efter.
2014-04-01 22:49
Haha ni vet ju inget om Atléticos spel... Så uppenbart att ni inte ser något annat än Barcelona
Real Madrid A | P
2014-04-01 22:47
Bussen? Jaha så allt som inte ni gör är fel? Mot Real Madrid lekte ni inte precis fotboll på er hemma plan. Ni kontrade in bägge målen i 2-1 matchen? Då var det smart av Tata.

Ni, Altetico förtjänar både ligan och gå vidare från CL. I ligan är ni det enda laget som hela säsongen vart där uppe medans både vi och Barca har sladdat ibland.

Synd Wena att alla inte är som Osasuna och förlorar matchen innan dom kommer till Camp Mou.
2014-04-01 22:47
Wena Hur fan kan du säga något sånt? Ingen tar dig på allvar här. Jag är så förbannat stolt över Atléti. Över kämpaviljan, över att vi kan eran taktik utan och innan, över Courtois, över Gabi, över mig själv för jag håller på ett lag som Atléti. När du kommer hit och säger något sånt vet jag att du aldrig kommer känna samma stolthet som jag känner för mitt Atlético.
Atlético Antonio López
2014-04-01 22:46
Wena/
Jag är bortom stolt över spelarnas prestation ikväll, så som de svettades blod för matchen och lyckades hålla tätt på Camp Nou och fick med sig 1-1 är helt fantastiskt. Kunde inte förvänta mig något mer från dem och stolt är det minsta jag kan säga att jag är när det gäller våra spelare.
Barcelona IlTriplete
2014-04-01 22:45
A.K.

Då har vi jävligt annorlunda syn på fotboll. Fan vilket slöseri med pengar att köpa säsongskort till era matcher om det är sånt här det bjuds på varje match.
Atlético forzaaAtleticoo
2014-04-01 22:45
Wena: som att säga är ni stolta över o bara rulla runt boll i 90min utan någon spänning alls..??? Ni har ett spel. Jävligt vacker när de fungerar(peps tid) men nu när man kollar barca är de bara pass pass pass hela tiden. Så tråkig fotboll spelar ni FÖR de mesta.
Atlético A.K.
2014-04-01 22:42
Wena//

Vi gjorde lika mål som ni, det fotboll handlar om.
2014-04-01 22:42
Nä Fyfan va Sosa va kass, tror han spelat bort sina chanser nu. Likt Oliver och Mario gjort på Camp Nou. Men 1-1 är ett jävligt bra resultat, är sinnessjukt stolt över dem! Nu sjunger Calderón fram oss på onsdag nästa vecka! Om jag får vara kinkig tycker jag att, eftersom vi har ett av världens bästa försvar, att målet var lite lite billigt. En millisekund fel och Juanfran blev lite efter.. Men fan va starka vi är!!
Wena
2014-04-01 22:41
@forzaaAtleticoo:
Jag är fan inte stolt över att neymar filmar , men du kan väl inte heller vara stolt över den där bussen ni ställer upp med. Herregud fotbollen är verkligen död
Atlético Gaboro
2014-04-01 22:40
Vilka är alla dessa fejkkonton som kommer in och börjar kommentera när vi spelar? Medgångare! Grym match idag, Diego finner inga ord, han får väl in en sån träff en gång var femte år, bra taiming
Atlético Conserva el Calderón!
2014-04-01 22:39
Neymar är seriöst den vidrigaste spelaren som äntrat fotbollsvärlden någonsin.
Atlético Bob_Hund
2014-04-01 22:39
Camp Hollywood vidriga att se fy fan!
Annons: