/spanien/atletico/forum/399.aspx/spanien/atletico/forum/399.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético el niño para siempre!
2014-04-10 00:13
JAG HOPPAS STÄMNINGEN NÅDDE ERA TEVEAPPARATER FÖR DET HÄR JAG UPPLEVDE PÅ CALDERÓN IKVÄLL VAR DET SJUKASTE JAG VARIT MED OM.
Atlético Blyger
2014-04-09 23:59
Concerva, Tror Adrian-effekten är typisk Simeone. (Tänk t ex Garcias pånyttfödelse. Next, Villa?)
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Antonio López
2014-04-09 23:57
Även Cholo hade fina ord om hans mancrush ikväll.

Adrian [López] was great in the first half – he almost scored and he linked up perfectly with Koke and David Villa. Aside from getting through the tie, I'm happy that Adrián is back to his best. I repeat: Adrian is a different player now and one that can give us alternatives.
Atlético eduardo c
2014-04-09 23:56
Gött att se kämparglöden i varje match. Känns som att alla gjorde sitt, höga betyg kanske ;) Stor eloge till Adrian och Villa som skötte anfallet galant och var en mardröm för Barca backarna. Vore kul om del bosque tar med villa, atleti anfall i spanska truppen haha. Fler atleti spelare borde spela i vm. Koke, Miranda, Felipe, juanfran bla.
Valencia ildivino
2014-04-09 23:56
Grymt bra jobbat. Skönt att se Barcelona åka ur. Känns bra att andra lag än Barca/Real kan nå långt också så att man vet att Valencia kan också göra det en dag och förhoppningsvis det snart!

Grattis
Spanien Osito
2014-04-09 23:54
Två saker:

1.) Jag hoppas få se mer av Zoran i ET.

2.) Segern och avancemanget ikväll är en vinst för fotbollen!
Barcelona KristoferDelija
2014-04-09 23:42
Antonio Lopez/ Jo det är ändå sant, Gabi är hjärtat i detta lag. Han har vart magisk hela säsongen och är en utav världens mest underskattade mittfältare. Sjukligt bra. Matchens lirare Gabi och tvåa Tiago. Gabi borde vara GIVEN i Spaniens trupp iallafall till VM. Hoppas Atletico vinner allt denna säsongen. Vilka fans också Madre Mia!
Atlético Conserva el Calderón!
2014-04-09 23:40
Var det samma Adrian jag såg ikväll? Han var ett minimonster.
Real Madrid |Talle 02-14| Honor | Pride | Love |
2014-04-09 23:39
Ser att ni fått en del grattis redan från andra, men vill ändå lägga till mitt med. Härligt att ni vann, framförallt med ett spel som få lag bemästrar, nämligen ett kollektiv värd epitetet "kollektiv".
Välförtjänt och kul att se att Atletico både går "head-to-head" med bra resultat men även att det nu (om inte jag minns min historik fel) är första gången två Madrid-lag har tagit sig vidare till semifinal. Som Real-supporter hejar jag först och främst på dem men Atletico har min respekt, El Cholo har gjort ett fenomenalt jobb och det är skönt att se att hans hårda arbete (tillsammans med resten av laget) lönar sig.

Grattis och hoppas att detta är en början på något större, La Liga behöver tillbaka ett lag som utmanar, både inrikes och utrikes.
Atlético Antonio López
2014-04-09 23:38
Kristofer/ Den äran får Gabi enligt mig, en helt felfri match bortsett från det tama skottet i matchens slutskede. Men absolut, Tiago förtjänat beröm han med. Vem gör det egentligen inte efter dagens match? Adrián kan man också lyfta fram, han kan nog inte gjort många besvikna ikväll.
Barcelona KristoferDelija
2014-04-09 23:36
Atletico de Madrid ger hopp till fotbollen. Man behöver ingen super modern arena och enorm budget för att nå bland toppen i världsfotbollen. Det går på andra sätt.
Alla Atletico fans förtjänar detta efter allt lidande. Detta Atletico är helt sjuka!

Sen tänk att Tiago va påväg bort i somras och nu är bästa spelaren på plan i Semifinal mot Barca haha
Spanien Osito
2014-04-09 23:27
Ett stort grattis till rawkus och alla andra Atletico Madrid-fans!
Atlético Karl Pilkington (red)
2014-04-09 23:26
Kan inte sätta ord på den stolthet man känner för det här laget. Ofattbart stort är vad det är.
Barcelona The Octopus of Badia
2014-04-09 23:21
Gratulerar till semi-finalplatsen, den förtjänade ni helt klart. Gör oss alla fotbollsälskare en tjänst och gå och vinn hela skiten nu, för det är ni definitivt kapabla till.
SoN_Un
2014-04-09 23:15
stort stort grattis,,, idag visade atleti hur fotbollen ska spelas verkligen. spela med hjärtat är underbart! så ännu en gång stort grattis ännu en gång. ni förtjänade mer än 1-0 enligt mig=)

visca atleti i CL nu haha
Atlético Blyger
2014-04-09 23:11
zoran - Visst, härligt av Barca-supportrarna!
Atlético Blyger
2014-04-09 23:10
zoran
Atlético Kakan_Atletico
2014-04-09 23:09
FYFASEN GRABBAR! VILKET KOLLEKTIV! VILKEN PUBLIK! SHIIT! VILKA GRABBAR SOM SLITER I 93 MINUTER!

NU MÅR MAN ! JAAAAAAAAAAAAAAAAADÅ!
Atlético zoran
2014-04-09 23:07
Erik Niva: "Det är anmärkningsvärt att Atlético orkar pressa som de gör.." Svar: El Profe Ortega. PUTO AMO!!!!!!!!!!! Fan vad stor Simeone är när han låter spelarna gå ett ärevarv runt Calderón samtidigt som han står vid tunneln och tar in atmosfären. Gesten säger en sak: "Det är spelarna som har gjort det här". Hur som helst. Nu gäller Getafe borta. Partido a partido!!!!!!!! EDIT: Jag glömde nämna Barcelona-supportrarna på Calderón ikväll. Att de applåderar Atlético-spelarna när de går ärevarvet visar på en jävla klass.
Atlético Antonio López
2014-04-09 23:07
el niño måste ha det fint nu han. Underbart för hans del att han fick uppleva detta live!... Jävla svin ;)
Atlético Atleticoper
2014-04-09 23:02
Den här matchen är nog det sjukaste jag har varit med om under mina 9 år som Atléti supporter. Särskilt inledningen när vi går in som en ångvält och Barça håller på att bajsa ner sig av trycket från läktaren. Jag får gåshud bara av att tänka på det igen!
Atlético JolleBonito
2014-04-09 23:02
Det är nästan så tårarna kommer....
Real Madrid Madridista Hasta Que Me Mureo
2014-04-09 23:01
Stort jävla grattis, 2 lag från Madrid i Semin säger sitt.
Barcelona Neymessi
2014-04-09 22:58
Stort grattis till segern!
Ni förtjänade verkligen att gå vidare då ni har visat kämparglöd och hjärta. Något Barcelona uppenbarligen saknar. Nu får man väl hoppas att Atletico tar hem hela skiten.
Hatten av för eran klubb som imponerar på alla sätt.
Atlético Blyger
2014-04-09 22:58
En stor skillnad mellan Atleti och Barca är att Atleti i anfallsläget ofta spelar bollen på fria ytor (i love it) medan Barca spelar direkt till varandra. Undantaget är väl Fabregas. Honom borde Barca använda bättre, men det skiter vi så klart i i kväll. Fantastico Atleticooo!!
Atlético 3-5-2 (f.d. Tigern)
2014-04-09 22:57
Jag sitter och myser.
Atlético eduardo c
2014-04-09 22:56
Och enligt premier league regler. I premier league nej, cuper får man. I la liga finns en klausul man måste betala.
Atlético eduardo c
2014-04-09 22:54
Courtois får spela mot Chelsea, enligt niva. Går inte att inte tro på niva
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
Grattis. Bra spelat

Nu får ni se till att vinna hela skiten om ni har kommit så långt.
Atlético forzaaAtleticoo
Grabbar hur blir de om vi möter chelsea, får courtouis stå eller inte pga av att han är ägd av chelsea?
Annons: