/spanien/atletico/forum/398.aspx/spanien/atletico/forum/398.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Kung Varane!
2014-04-10 00:58
@ardi:

Vad är det roliga i min kommentar?
Ni kommer troligtvis att belastas än mer då ni är tvungna att mer eller mindre spela den bästa möjliga elvan även i ligan för att hänga på om ligatiteln. Så jag har fog för min kommentar där :)
Barcelona Barcelonistas
2014-04-10 00:56
Enique Cerezo (president Atletico Madrid): "Barcelona's fans have been worthy of the occasion."
Atlético el niño para siempre!
2014-04-10 00:55
erkana//

Du måste sluta skriva skit. Annars kommer jag fan leta upp dig, kidnappa dig och dra dig till en doktor för att se vafan som är fel på dig.

Jag skiter i Galatasarays jävla fans. Jag skiter i allt som inte har med Atléti och göra. Hade du, som jag och resten av oss här inne varit på Calderón idag eller helt enkelt varit ett fan av Club Atlético de Madrid hade du också skitit i allt som kan tänkas ha med något annat och göra.

Vi är i semifinal i CL.
Vi har inget mer att bevisa. Bank sa det jävligt fint, vi har bevisat för hela fotbollsvärlden hur ETT LAG SPELAR. Inget jävla lag som helst, MITT LAG, VÅRAT LAG.

Vilken jävla stolthet jag känner.
Kung Varane!
2014-04-10 00:55
@Antonio López:

Som sagt, jag delade med mig av informationen för att understryka att det finns "underdogs" som har vunnit titlar före lag som har betydligt större resurser än de själva vilket var relevant att nämna... Jag gillar hur du inte nämner att även vi saknade också spelare som är givna, men jag förväntade mig inte från din sida hehe..
Atlético ardi
2014-04-10 00:45
GRATTIS TILL OSS :DDD
Atlético Antonio López
2014-04-10 00:44
På tal om underskattning...
Atlético AndeeI
Jag är så otroligt stolt över Atletico. Innan matchen sa ja till mig själv, att oavsett hur det går måste du känna en stolthet över vad det här laget har lyckats prestera. Nu är vi i semin. Ett par glädjetårar smekte min kind vid något tillfälle :)
Atlético Antonio López
@Kung Varane!:

Nej, den drog jag efter din information du ville (av någon anledning?) dela med dig om Dortmund, men att de fullkomligt körde över Real på alla sätt det är möjligt med halva a-laget är också en poäng, det har du rätt i. Din skarpe räv.
Atlético ardi
2014-04-10 00:43
@Kung Varane!:

Hahaha lättaste laget....
Kung Varane!
2014-04-10 00:41
@Antonio López:

Om du drar den slutsatsen efter match där spelarna inte levde i "nuet" och underskattade Dortmund så verkar du inte vara så värst skarp :)
Kung Varane!
2014-04-10 00:39
Ikväll så gjorde ni er storebror väldigt väldigt stolt - genom att vara den lättaste laget för att uppnå La Decima :)
Atlético Antonio López
2014-04-10 00:38
@Kung Varane!:

Haha, Real är sämre än Dortmund.
Kung Varane!
2014-04-10 00:37
@KristoferDelija:

Dortmund har ingen direkt ekonomi likt Bayern, oss, Real och ändå vunnit två raka ligatitlar och kommit till CL-final på tre säsonger. Det enda som är nytt däremot är att Atletico är efterföljare av BVB som troligtvis kommer blir erkänd som en maktfaktor av den gråa massan.
Barcelona erkano
2014-04-10 00:30
El Siempre @ Galatasaray har Europas mest högljudda åskådare.
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético eduardo c
2014-04-10 00:30
@el niño para siempre! Jag är också så otroligt avundsjuk, borde ha skitit i jobbet och tagit en spontanare @karl Pilkington Tufft att vara student, been there done that. Fan jag ser alla matcher i min ensamhet, eller med min flickvän som håller tummarna för atletico åt mig. Skulle vara nice att se med andra atleti-supporter för att sen ta över Sergelstorg och bada i fontänen om atleti tar sig till final, eller vinner ligan. :P
Atlético Karl Pilkington (red)
2014-04-10 00:23
@el nino para siempre!

Har nog aldrig varit mer avundsjuk. Allvarligt talat, jag är en fattig student men jag hade kunnat lägga flera tusen kronor, leva på knäckebröd och vatten i ett halvår för att ha fått uppleva den här matchen på plats.
Real Madrid Di Stefanos ande
2014-04-10 00:17
Stort grattis till avancemanget. Ni är så värda det. Ni är en stolthet för spansk fotboll. Ni svenska Athlético-fans har något som Real och Barca-fansen saknar i Sverige. Ett äkta hjärta för laget, befolkningen och spansk fotboll. Jag umgås aldrig med Realfans i Sverige eftersom det enbart är en plåga.
Missförstå mig rätt. När jag är i Spanien finns bara ett lag. Men här i Sverige tål jag inte varken Reals eller Barcas fans. Det är bara plast alltihop. De kan inte ett skit om spansk fotboll historiskt sätt utan håller på sina favoritspelare (Ronaldo, Bale, Neymar, Messi och annat skit) och kör sina inövade hejaramsor och tuffa citat från fansidorna på internet. Pinsamt....
Än en gång grattis från djupet av mitt hjärta.
Atlético el niño para siempre!
2014-04-10 00:13
JAG HOPPAS STÄMNINGEN NÅDDE ERA TEVEAPPARATER FÖR DET HÄR JAG UPPLEVDE PÅ CALDERÓN IKVÄLL VAR DET SJUKASTE JAG VARIT MED OM.
Atlético Blyger
2014-04-09 23:59
Concerva, Tror Adrian-effekten är typisk Simeone. (Tänk t ex Garcias pånyttfödelse. Next, Villa?)
Atlético Antonio López
2014-04-09 23:57
Även Cholo hade fina ord om hans mancrush ikväll.

Adrian [López] was great in the first half – he almost scored and he linked up perfectly with Koke and David Villa. Aside from getting through the tie, I'm happy that Adrián is back to his best. I repeat: Adrian is a different player now and one that can give us alternatives.
Atlético eduardo c
2014-04-09 23:56
Gött att se kämparglöden i varje match. Känns som att alla gjorde sitt, höga betyg kanske ;) Stor eloge till Adrian och Villa som skötte anfallet galant och var en mardröm för Barca backarna. Vore kul om del bosque tar med villa, atleti anfall i spanska truppen haha. Fler atleti spelare borde spela i vm. Koke, Miranda, Felipe, juanfran bla.
Valencia ildivino
2014-04-09 23:56
Grymt bra jobbat. Skönt att se Barcelona åka ur. Känns bra att andra lag än Barca/Real kan nå långt också så att man vet att Valencia kan också göra det en dag och förhoppningsvis det snart!

Grattis
Spanien Osito
2014-04-09 23:54
Två saker:

1.) Jag hoppas få se mer av Zoran i ET.

2.) Segern och avancemanget ikväll är en vinst för fotbollen!
Barcelona KristoferDelija
2014-04-09 23:42
Antonio Lopez/ Jo det är ändå sant, Gabi är hjärtat i detta lag. Han har vart magisk hela säsongen och är en utav världens mest underskattade mittfältare. Sjukligt bra. Matchens lirare Gabi och tvåa Tiago. Gabi borde vara GIVEN i Spaniens trupp iallafall till VM. Hoppas Atletico vinner allt denna säsongen. Vilka fans också Madre Mia!
Atlético Conserva el Calderón!
2014-04-09 23:40
Var det samma Adrian jag såg ikväll? Han var ett minimonster.
Real Madrid |Talle 02-14| Honor | Pride | Love |
2014-04-09 23:39
Ser att ni fått en del grattis redan från andra, men vill ändå lägga till mitt med. Härligt att ni vann, framförallt med ett spel som få lag bemästrar, nämligen ett kollektiv värd epitetet "kollektiv".
Välförtjänt och kul att se att Atletico både går "head-to-head" med bra resultat men även att det nu (om inte jag minns min historik fel) är första gången två Madrid-lag har tagit sig vidare till semifinal. Som Real-supporter hejar jag först och främst på dem men Atletico har min respekt, El Cholo har gjort ett fenomenalt jobb och det är skönt att se att hans hårda arbete (tillsammans med resten av laget) lönar sig.

Grattis och hoppas att detta är en början på något större, La Liga behöver tillbaka ett lag som utmanar, både inrikes och utrikes.
Atlético Antonio López
2014-04-09 23:38
Kristofer/ Den äran får Gabi enligt mig, en helt felfri match bortsett från det tama skottet i matchens slutskede. Men absolut, Tiago förtjänat beröm han med. Vem gör det egentligen inte efter dagens match? Adrián kan man också lyfta fram, han kan nog inte gjort många besvikna ikväll.
Barcelona KristoferDelija
2014-04-09 23:36
Atletico de Madrid ger hopp till fotbollen. Man behöver ingen super modern arena och enorm budget för att nå bland toppen i världsfotbollen. Det går på andra sätt.
Alla Atletico fans förtjänar detta efter allt lidande. Detta Atletico är helt sjuka!

Sen tänk att Tiago va påväg bort i somras och nu är bästa spelaren på plan i Semifinal mot Barca haha
Spanien Osito
2014-04-09 23:27
Ett stort grattis till rawkus och alla andra Atletico Madrid-fans!
Atlético Karl Pilkington (red)
2014-04-09 23:26
Kan inte sätta ord på den stolthet man känner för det här laget. Ofattbart stort är vad det är.
Annons: