/spanien/atletico/forum/397.aspx/spanien/atletico/forum/397.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Antonio López
2014-04-10 13:48
ADCS/
Vi vet att nya säsongen av Game of thrones är ute nu men lite får du hejda dig.
Atlético ADCS (red)
2014-04-10 13:38
@olleulv:

Yes sant sant. We won the battle, but we still need to finish the war.
Atlético olleulv
2014-04-10 13:36
Dags att ladda om för matchen på söndag!
Atlético ADCS (red)
2014-04-10 13:32
Battle is the most magnificent competition in which a human being can indulge. It brings out all that is best; it removes all that is base. All men are afraid in battle. The coward is the one who lets his fear overcome his sense of duty. Duty is the essence of pride.I firmly believe that any man's finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out for your beliefs and lies exhausted on the field of battle - victorious.

Aupa Atleti..
Atlético zinko zinko
2014-04-10 13:00
Det var ju rätt roligt att se hur Webb bara viftade upp barcaspelarna en efter en, vid försök att få "enkla frisparkar". De liknade i mångt och mycket den matador som sliter sitt hår i tjuren Ferdinand. Fick nästan lite faderskänslor för de förvirrade och förtvivlade stackarna. Tänk om la liga domarna haft den toleransnivån... Man märker också hur mycket barcas spel bygger på detta för att behålla innehavet av boll.
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético olleulv
2014-04-10 11:53
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJAJAJAJAJAJA

Har skakat för mkt för att kunna skriva tidigare!
Real Madrid El Dioso
2014-04-10 11:49
Grattis! Fan glada ni fans måste vara. Länge sedan jag upplevde något sådant med Real :(.

Den press ni uppvisade igår, den pressen saknar jag något otroligt. Vet ni att med den pressen och spelet tror jag ni besegrar både Real och Chelsea.

Beyern är jag lite osäker för även de har ett försvar och presspel som vann de CL förra året.

Atlético Sportuga (Portugal-Red)
2014-04-10 11:42
Karl / jag håller nog med dig när jag tänker efter.....känslan att vinna en CL final mot Real.....den känslan vill jag uppleva :)
Atlético Karl Pilkington (red)
2014-04-10 11:39
Tror ändå jag hoppas på Chelsea. Även utan Courtois lär vi har störst chans att avancera från ett dubbelmöte med dem. Det vore jävligt surt att sätta Aranzubia i en CL-Semi men att ställas mot Real eller Bayern vore inte roligare i det läget, enligt mig....
2014-04-10 10:50
Nu börjar det skrivas om Courtois lite överallt, i Port press står dett att han Inte får spela mot Chelski....kankse bäst att vi slipper lottas mot dom då
2014-04-10 10:16
Tyckte fan lite synd om Villa igår....tror han kan vara på G dock
Jeffson
2014-04-10 09:53
Grattis! Plocka hem hela skiten nu (CL alltså;). Det är ni värda!
2014-04-10 09:24
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA det är sant *efterskalv*
2014-04-10 09:06
Alltså.....vann vi igår.....är vi i en CL semi-final.....har jag drömt allt ???
Atlético zoran
2014-04-10 08:47
@Xavi I:
Han får spela, men bara om Atlético aktiverar en klausul i hans kontrakt som innebär att man måste betala mellan €6-10 miljoner. Med stor sannolikhet kostar det €3 miljoner per match. Det här rapporterade MARCA för ett tag sedan. Därför hoppas vi på allt annat än Chelsea i semifinalen, även om jag själv väldigt ogärna vill se laget spela mot Real Madrid igen. Det räcker liksom med fyra derbymatcher den här säsongen..
Atlético Chewie
2014-04-10 08:10
Lätta steg på kontoret idag, känns helt overkligt.
Postat via SvenskaFans-appen
Real Madrid Di Stefanos ande
2014-04-10 07:39
@Kung Varane!:
Dra tillbaka till det vidriga Real-forumet och ert självgoda rövslickeri.
Sevilla Sevillista1
2014-04-10 03:56
Stort grattis! Ni visar att man kan vinna som kollektiv utan och kasta tvåsiffriga miljoner hit och dit!
Atlético Karl Pilkington (red)
2014-04-10 03:17
För er som eventuellt undrar vart tifot hade för relevans... hahaha.
Barcelona CarlesPuyol5
2014-04-10 02:10
Stort grattis för er fantastiska insats. Känns otroligt glädjande att det var ni som besegrade oss och inte någon annat smutslag som Chelsea eller Real. Jag betonar, jag är arg men inte alls så arg som jag trodde jag skulle vara. Ni vann, och det rättvis! Skönt! Nu ska jag med gott samvete sova av att veta att ett lag som var bättre än oss vann.
Atlético pimpster
2014-04-10 01:58
Muchachos!
Skriver väldigt sällan här, men har varit supporter till Atléti sedan väldigt länge (Jimmy Floyd Hasselbaink-vibbar, men kanske ärligt "Colsa är en jävla bra kille ".) Läser varenda grej som framförallt Zoran skriver. Fantastiska grejer, och arvet från Bobban är heller ej att förglömma!

I vilket fall; jag var och en polare såg Atléti-Villarreal i lördags. Efter matchen träffar vi några snubbar som efter mycket diskuterande frågar oss vilken peña vi tillhör (eftersom vi nu var två svenskar som är där), där vi förklarar att det inte finns någon svensk sådan, men att det har varit på tapeten sedan länge. Och visst är det väl så att denna fråga dryftades för flera år sedan?

Polaren hade tryckt en tröja innan matchen med "Garvis" 23, som en hommage till den enda svenska spelare som tidigare spelat där. Ingen förstod något, tills det verkligen hände; "det har funnits en svensk i laget, vet ni det?". Polaren står och pissar i en buske, men vi får honom att stressa sig igenom det genom att alla vi (älskvärda fyllon på plats) börjar ropa "Garvis Carlsson".

En peña i Atléti behöver 50 pers för att registreras officiellt, Är det inte dags att vi börjar jobba mot det?

Segern idag; vilken jävla lycka! Aupa!
Barcelona grande jw
2014-04-10 01:39
Såg detta på Chelseaforumet angående Courtois. Tyvärr verkar ni få klara er utan honom om ni lottas mot Chelsea.

@tancredipalmeri: JUST IN: Confirmed! Chelsea won't play against Courtois if they pick Atletico! Clause confirmed by Atletico's president! (via @JanitoM)

@tancredipalmeri: JUST IN (2): According to spanish radio Onda Cero, Atletico will have to pay a fine of 10m € to Chelsea if they'll play Courtois vs them!
Atlético Antonio López
2014-04-10 01:32
The only joke is you./
Och även om det nu skulle hända ligger ni trots det som bäst 2a plats om Atlético tappar allt. Du har inte mycket att komma med. Vad var det nu man kallade ett lag som Real?

Ska du komma hit och börja hetsa får du iaf ha något vettigt att stå på. Nu beter du dig endast som en patetisk liten snorunge som inte klarar av när det går bra för andra och måste skita över paraden. Något jag givetvis förväntar mig av en realsupporter men vill gärna se syftet. Mår du bättre nu eller känner du att din ömkliga existens har uppnått något värde?
Valencia L'Armada Taronja
2014-04-10 01:23
Ni kommer slakta Chelsea om dem lottas mot er. Bra jobbat ikväll!
Kung Varane!
2014-04-10 01:22
Antonio López/
Eh nej, jag refererade angående om returmatch i Westfalenstadion? The joke is on you ;)

Frågan är egentligen när serieledningen börjar glida ur händerna på er och tror att Valencia borta kommer poängtappen.
Atlético ardi
2014-04-10 01:21
@Xavi I:

Han kommer kunna spela. Han stod ju sist när vi mötte Chelsea i Supercupen.

Kung Varane!
2014-04-10 01:11
Barcelonistas Under säsongen 1997/1998 så fick jag höra det också (som väldigt ung) och gissa vilket lag som vann det under den säsongen? Men snyggt försök, hoppas att din antijinx går i uppfyllese dock haha...
Atlético Antonio López
2014-04-10 01:06
Varane/ I jämförelse med Dortmund under båda matcherna menar du? Du är ju ärligt skrattretande (antagligen därför folk skrattar åt dina inlägg), för övrigt leder Atlético ligan så när det gäller att "hänga med" är nog det Real Madrids ansvar där nere i tabellen. Nu har vi redogjort för lag som spelar över sina resurser. Vad kallar man Real då?
Barcelona Xavi I
2014-04-10 01:04
Grattis till segern! Det är ni värda. Nu en fråga. Om ni lottas mot Chelsea kan Courtois stå då eller finns det en klausul i lånekontraktet att han inte kan spela mot Chelsea?
Barcelona Barcelonistas
2014-04-10 00:58
Kung Varane - chansen är större att du förlorar din oskuld än att Real Madrid vinner Cl. Med andra ord det kommer aldrig att hända.. Atletico har det bästa kollektivet enligt mig i Cl.
Annons: