/spanien/atletico/forum/393.aspx/spanien/atletico/forum/393.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Bobban (red)
2014-04-11 14:29
När jag var ner till Madrid i början av mars för att kolla på åttondelen mot Milan köpte jag biljetter via Ticketmaster. Sedan var det bara att hämta ut biljetterna på Calderón:) Som icke medlem kan du/ni köpa biljetter via Tickemaster från 15 april!
Atlético forzaaAtleticoo
2014-04-11 14:27
Kanske varit uppe men men. Courtois får stå uefa gör något rätt gör en gångs skull:)
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético ADCS (red)
2014-04-11 14:23
@Antonio López:

Ok, då kanske någon annan på Red har gjort bedömningen att ta bort något, Jag har bara tagit bort ett "Realinlägg" och spärrat en Maräng.
Atlético Antonio López
2014-04-11 14:20
ADCS/

En av mina egna (som inte var särskilt vettig ändå), den du syftade på samt Nuttes plus någon oneliner tidigare.
Atlético ADCS (red)
2014-04-11 14:18
@Antonio López:

Vilka kommentarer syftar du på? Det enda som lyfts bort senaste 2 timmarna är nån enstaka kommentar från någon Real supporter. Allt annat finns kvar.
Atlético ADCS (red)
2014-04-11 14:15
Jag är inte säker på om Real Madrid spelar i Champions and Bündesliga. Först Schalke, sen Dortmund och nu Bayern.
Nutte
2014-04-11 14:14
@Antonio López:

undrar det samma...
Atlético Sportuga (Portugal-Red)
2014-04-11 14:13
Antar att Costa & Arda Inte spelar på söndag i alla fall ?
Nutte
2014-04-11 14:13
@Antonio López:

usch då :) Låter ju inte så bra ..för oss alltså..
Hoppas iaf på spännande matcher och ni ska iaf ha ett stort tack för vad ni gjorde med dvärgarna från fc mordor haha..

Välkomna till London!
Atlético Sk018
2014-04-11 14:11
Vill förfina min fråga... Hur bör man bära sig åt för att få tag på biljetter till något av mötena mot Chelsea?
Atlético Antonio López
Hur kommer det sig att så många inlägg försvinner från forumet?
Atlético Antonio López
Nutte/
Lär bli två fantastiska matcher.

Småskador på Arda & Costa men de lär vara tillbaka i god tid innan dubbelmötet. Annars tror jag Simeone har hela truppen till sitt förfogande då även unge Manquillo är tillbaka från sin långtidsskada.
Atlético ADCS (red)
2014-04-11 14:10
Många Chelseafans (inte alla) verkar vara av den fega kycklingvarianten. De är arga för att Courtois kanske får spela. Jag personligen skulle vilja att Chelsea hade alla sina bästa spelare med i matcherna. Man vill ju slå deras bästa lag, inte en handikappad variant. De verkar inte vilja möta Atléticos starkaste elva och ta sig vidare pga av sitt egna spel och sin egen prestation, utan vill gärna hellre ta sig vidare mot en lite svagare variant av Atlético. Lite sorgligt faktiskt.
Atlético Sk018
2014-04-11 13:53
Hur pass svårt tror ni det är att få biljetter på Stamford? Alternativt Vicente i värsta fall
Spanien Gunners Freddie
2014-04-11 13:50
Jag tror däremot att Mourinho kan få för sig att genom att inte låta Courtouis (om möjligt) spela så kan man klippa vingarna lite grann på er. Den mannen tar alla möjligheter han får.

Eftersom det har gått väldigt bra för er den här säsongen, kan ni balansera ekonomin genom framgångarna ni har haft den här säsongen? Eller måste ni fortfarande sälja spelare? CL ger ju enorma intäkter och ni har ju onekligen säkrat spel till nästa år och kan med en stark avslutning ta (vad jag antar finns) en stor prissumma i ligaspelet och inte minst i CL.
2014-04-11 13:46
inte datumen utan att vi börjar hemma....
Atlético Antonio López
2014-04-11 13:44
Vilka datum skulle det annars vara Sportuga?
2014-04-11 13:42
verkar offociellt nu.....
2014-04-11 13:42
Atlético de Madrid?@Atleti·8 min
FECHAS CHAMPIONS. El partido de ida en el Calderón será el 22 de abril. La vuelta será el 30 en Stamford Bridge. #UCLDraw #SorteoChampions
2014-04-11 13:40
The first leg will be played on Tuesday 22 April at the Vicente Calderon, with the return leg at Stamford Bridge on Wednesday 30 April. De har ändrat datumen
Atlético Antonio López
2014-04-11 13:38
Karl Pilkington (red)/
Inte vad jag sett någonstans då denna diskussion ändå varit på tapeten sedan man slog ut Barca. Anser bara att det är en märklig tillfällighet att alla uttalar sig om att han givetvis ska få spela efter Uefas beslut. Aja, huvudsaken är att han får stå mellan stolparna.
Atlético Karl Pilkington (red)
2014-04-11 13:28
@Antonio Lopez

Jag vet inte, har chelseas ledning över huvud taget yttrat sig under veckan? det enda jag hört om är cerezos uttalande i radio i tisdags. kanske har det här varit chelseas hållning hela vägen?
Atlético Antonio López
2014-04-11 13:26
Karl/
Frågan är då varför det tog så lång tid för dessa personer att yttra sig och varför den klausulen ens existerade i kontraktet över huvud taget.
2014-04-11 13:25
Kan inte Real byta till borta först då? :)

bra fråga på Chelseas forum.....
Barcelona Barcelonistas
2014-04-11 13:25
Haressta el ganar - tar nog stopp för eran del mot FCB det gör det ju alltid :).
2014-04-11 13:24
Bruce Buck: "Of course we will let Courtois play. To deny him the opportunity would be paranoid and unpleasant, behaviour we are above.

Verkar som att det finns människor inom Chelseas ledning som har en fantastisk hederlighet. Bara att bocka och buga om denna inställning behålls. Hoppas verkligen att vi undviker infekterade relationer men den klubb vi egentligen behöver ha mest goodwill med.
Atlético Antonio López
2014-04-11 13:21
@zoran:

Kul att nu nämner den, var och snokade där för någon vecka sedan.
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2014-04-11 13:20
Enligt Radio Marca kommer returen spelas på Calderón.
Atlético zoran
2014-04-11 13:18
@daniel77:

Ah..jag minns alltjämt din utmärkta artikel om hur Real Madrid-supportrarna efter den där Barcelona-matchen som slutade 0-6 på Calderón. Det är därför du är en legend på den här redaktionen.
2014-04-11 13:17
" Chelsea chief exec Gourlay: 'It's quite simple, Courtois can play against Chelsea. That was never in doubt'. "

Blir bara fler och flera frågetecken. Om man ska se det här som ett tecken på att Chelsea inte hade några intentioner på att stoppa Courtois är det såklart positivt på alla sätt.
Annons: