/spanien/atletico/forum/382.aspx/spanien/atletico/forum/382.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid josémariaGutiérrez
2014-04-22 10:13
Lycka till ikväll!
Spelar ni likt andra stormatcher i år så ser jag inte att Mourinhos mannar har något att hämta på Calderon. Madridderby i finalen skulle vara en drömfinal och ett lyft för hela staden.
Atlético Chewie
2014-04-22 09:53
Semifinaler spelar man inte, man vinner dem.
Atlético Sportuga (Portugal-Red)
2014-04-22 09:46
@zoran:

ska försöka....men är så nervös
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2014-04-22 09:10
@paniagua:

Tack för uppmärksamheten. Detta är nu ändrat.
Atlético zoran
2014-04-22 09:00
@Sportuga (Portugal-Red):

Njut av den här dagen istället. Den är unik.
Atlético paniagua
2014-04-22 08:48
@Elegant Zidane 5:

My point exactly
Atlético paniagua
2014-04-22 08:47
.
2014-04-22 08:13
måtte denna dagen gå fort.....
Real Madrid Elegant Zidane 5
2014-04-22 01:05
paniagua

Atlético leder ligan fyra poäng före Barcelona och sex poäng före Real Madrid. Real har dock en match mindre spelad.
Atlético paniagua
2014-04-22 00:33
Inte för att jag vill vara den som är den och kritisera, men "inför"-artikeln är full med faktafel och bör korr-läsas.
-Atletico var sist i semifinal 1971
-Torres för första gången tillbaka på 7 år
-Atleti leder ligan 4 poäng före Real
Är t.ex. 3 faktafel som jag kan dra upp på rak arm utan att ha lusläst artikeln.
2014-04-21 22:34
jävlgt skönt att daet varit påsk hade glömt bort att det är måndag idag, slapp vara nervös en hel dag innan hehe
Atlético Antonio López
2014-04-21 22:31
Ja, Real i en final satt inte fel sist, varför inte.
Real Madrid NoPenaltyNoPessiNoUefalonaNoVictory
2014-04-21 21:21
Se till nu att ni slår ut CHELSEA!! Så hoppas vi på en hel spansk final!!! Vore väldigt kul. Lycka till Madrid bröder! HALA MADRID
Atlético Antonio López
2014-04-21 20:57
Vi kan vänta oss ännu ett speciellt tifo under morgondagen så var inte sega med att slå igång matchen innan avspark :).
Atlético Antonio López
2014-04-21 16:31
erkano/

Länktips. Bilden kommer från Atletis officiella FB-sida.
Atlético eduardo c
2014-04-21 16:30
@erkano

Dom skrev det på atletis officiella sida och så tweetades det ut.
Det skrevs "Arda tiene el alta" med andra ord "arda har gröntljus från läkaren"

Så imorn blir det THIS IS ATLETI! ;)
Barcelona erkano
2014-04-21 15:41
Eduardo C @ Hur vet du det ?
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Antonio López
2014-04-21 15:15
Söt bild
Atlético eduardo c
2014-04-21 11:44
Verkar som att Arda is back!
Atlético acerci
2014-04-21 07:28
@Karl Pilkington (red):

Grande! Vilken räddare du är!

Erkano,

Jag håller med dig. Jag hoppas också vi vinner ligan!
Atlético zoran
2014-04-21 00:32
@erkano:

Lugn, nu gäller Chelsea hemma. En sak i taget.
Atlético Karl Pilkington (red)
2014-04-20 23:50
@acerci

Here you go!

Brukar ligga ute en dryg timme efter avslutad match.
Barcelona erkano
2014-04-20 22:53
Varför ? Pga att jag vill vårat bästa ! vi ska vinna ligan. That's it biaatch
Atlético Conserva el Calderón!
2014-04-20 22:35
erkano jag vill inte se dig här mer.
Barcelona erkano
2014-04-20 22:31
NEJJJJJ
Barcelona erkano
2014-04-20 22:15
Va händer med Barca ? Det är förvisso mkt bra att dom förlorar för våran favör. Men tycker synd om dom . Men Vi måste bara vinna ligan nu
Atlético Antonio López
2014-04-20 21:52
Marca verkar för övrigt väldigt säkra i sin sak om att Atlético kommer starta med Courtois mot Chelsea. Båda klubbarna ska tydligen pratats vid och varit överens bägge två. Inte för att det hade gjort någon skillnad men alltid bättre utan hard feeling så att säga.
Atlético zoran
2014-04-20 18:22
@ADCS (red):
Tro mig, Aleksandar Mitrovic är inte redo för spel i Atlético. Han är stor, stark och väldigt svårfångad när han agerar target, men det saknas en hel del i hans spel som måste förbättras avsevärt för att han ska passa in på ett bra sätt i Atléticos spel. Hans stora utmaning i framtiden kommer bli att utveckla farten och djupledsspelet. Mitar är väldigt medioker i djupet, något som man måste ha för att spela på den här nivån. Mycket av det har att göra med hans avsaknad av fart.. Han är för långsam. Vidare måste han utveckla sin avslutningsförmåga. Han missar helt enkelt för många målchanser i nuläget, men det är något jag är helt övertygad om att han kommer utveckla. Han har den mentala styrkan. Samtidigt visar han emellanåt prov på dumheter, som nu senast när han vägrar ta sin tränare i handen efter att ha blivit utbytt eller när han spottar mot Club Brugges supportrar. Ett annat problem är att alla icke EU-spelare måste prestera på en gång i Spanien då man bara har tre platser att fylla. En sak är i varje fall säker: han skulle bli hatad av motståndarna, men älskad av Atleti-supportrarna om han lyckades, precis som Diego Costa, men i nuläget är det för tidigt. Om Atlético ska spela på ungefär det sättet som man spelar på just nu så ser jag egentligen ingen annan spelare än Romelu Lukaku som skulle passa in bättre, men han är inte lika klinisk som Diego Costa. Kan meddela att Atleti faktiskt tittar på honom, men jag antar att det blir väldigt svårt. Personligen gillar jag Carlos Vela, inte bara för att han kan spela som anfallare, utan för att han kan användas på olika sätt i anfallet, men han kostar €30 miljoner. När vi ändå pratar serbiska spelare så måste jag bara nämna Dušan Tadic i Twente. Hans kontrakt går ut 2015 och Twente måste sälja honom i sommar pg.a. deras ekonomiska situation. Med tanke på Atléticos ytterbackar och det faktum att Tadic är mer av en playmaker så skulle han passa väldigt bra längs en kant i Atlético. Ingen skapar lika många målchanser i hela Europa, även om det är Eredivisie. Bra inläggsspelare, mycket god teknisk förmåga med boll, en spelare som alltid samarbetar med sin ytterback, men ingen målskytt. Han skulle passa in väl i spelsystemet, men måste uppenbarligen jobba på den defensiva biten. Om Arda gick från lönnfet till en krigare på ett år i Atlético..
Atlético Conserva el Calderón!
2014-04-20 18:08
Oavsett om Costa kommer bakom Ronaldo/Messi i Pichichin så kommer han att vinna "inhemsk skyttekung".
Atlético acerci
2014-04-20 17:26
Min egen match krockar med tisdagens CL-möte, att se matchen i efterhand samma kväll, är det möjligt? Någon med erfarenhet? En stor och varm rödvit kram till användbart tips!

AndeeI,

Gärna en annan gång! Bor i Gbg men hemstaden med familj osv är Västerås så är ofta där.
Annons: