/spanien/atletico/forum/378.aspx/spanien/atletico/forum/378.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2014-04-25 02:56
@Antonio López:

Vore ju aningen cpskadat, minst sagt :D

Bara DIF och Boca Jrs jag ej kan minnas matcher mot(OM man genom ett mirakel far se en Klubb VM final dvs.)
Barcelona KristoferDelija
2014-04-25 01:58
@zoran:

Haha kung Costa 5 år. Radomir Antic sa annars i serbisk tv inför matchen Atletico-Chelsea att han han hade pratat med ledningen i Atletico och att de sa att man tänker INTE sälja en enda stjärna.
Atlético paniagua
2014-04-25 00:41
@Harresta el Granero:
Nu menade jag inte att vi skulle få just Howard Webb, utan kanske en domare med samma kvalitet som han. Å andra sidan dömer ju kanadensiska domare när Kanada spelar OS-final i hockey...så varför skulle det inte funka i fotboll?
Atlético zoran
2014-04-24 23:31
@KristoferDelija:

Det tog honom evigheter (typ 5 år..) att lära sig tala spanska så man förstår honom. Finns ingenting att oroa sig för. Atlético lever före, under och efter individuella spelare. Allt har sin tid.
Atlético zoran
2014-04-24 23:28
@rawkus [siempre contra la peste blanca:

Med tanke på att Turbo sade att det vore en fröjd att spela mot Atlético i Klubblags-VM strax efter segern igår så börjar jag själv tro att han postar här på forumet under Erkanos namn.
Atlético Antonio López
2014-04-24 23:19
rawkus/
Haha har Atlético då lyckats med att möta alla dina lag om det skulle inträffa?

Grattis!
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2014-04-24 22:08
Igar vann Cruz Azul CONCACAF CH L. Hur knasigt vore det om Atleti skulle kamma hem CH L och sedan stallas mot Azul i en final i Klubb VM? ;O
Atlético Antonio López
2014-04-24 20:18
Vad är chansen på att man kan köpa tillbaka El Tigre om Costa lämnar? Inser egentligen att det är nära noll men den mannen kommer alltid ha min respekt som fotbollsspelare och person.
Real Madrid Harresta el Granero
2014-04-24 18:51
@paniagua:

Lite svårt att låta Howard Webb döma en Chelsea match i Champions League...
Real Madrid Harresta el Granero
2014-04-24 18:48
@KristoferDelija:

Han kan nog knappt engelska. Skulle nog själv applådera tillbaka ifall fansen hyllar mig. Alltså, inget att lägga stor vikt åt.
Atlético Antonio López
2014-04-24 16:02
Sportuga/
Något i den stilen, klubben har varit till salu under hela säsongen. Är du intresserad så har deras redaktion uppdaterat om det flitigt så artiklarna finns där. Sist jag kollade tror jag det handlade om upp till 7 köpare.

Kanske har de råd att behålla Postiga efter lånet till Lazio.
Barcelona KristoferDelija
2014-04-24 15:00
Tycker ni man ska dra stora växlar den här videon med Costas reaktion med Chelsea fansen?
Atlético Sportuga (Portugal-Red)
2014-04-24 14:01
Antonio / Jaså har dom hittat en en rik oljebaron eller haha
Atlético Antonio López
2014-04-24 12:57
Sportuga/
Underbart, skönt för spelarna med lite tuggodis innan returen i London. Blir väl Atléticos chans att vinna över fladdermössen nu när bl.a. Costa, Falcao, Messi och Cristiano ska spela där nästa säsong.
2014-04-24 12:52
valencia på söndag.....vad tror vi om den matchen då ?
2014-04-24 11:41
Karl / japp bjuder på lite "humor" istället :)
Atlético Karl Pilkington (red)
2014-04-24 11:32
Svin på planen, syftar jag på. Inte som medmänniskor i samhället i allmänhet. Men vi släpper det.
2014-04-24 11:07
@Karl Pilkington (red):

jag menade att om vi kallar fotbollspelare för svin, vad ska vi då kalla dom lixom ? tycker det är rätt hårda ord, sen är dom både från Brasilien & dom har ett anant sätt att vara på gott & ont , än kyliga nordbor, det glömmer vi ofta bort
2014-04-24 10:58
Men jaa.... Både Costa och Pepe är schyssta killar. Men på planen har de upprepade gånger betett sig illa. Varför censurera detta och "lyfta fram" deras bra kvaliteter? Båda två är oerhört bra fotbollsspelare, men man kan vara ett svin på planen ändå. Förstår inte vad problemet är, och kan väl tycka det är lite olämpligt att blanda in pedofiler i jämförelsen....
Atlético paniagua
2014-04-24 09:54
Man märker ju hur UEFA väljer att prioritera: Real och Bayern får Howard Webb, vi och Chelsea får....Jonas Eriksson. Lite skillnad i kvalitet på domare där. Somliga är mer jämlika än andra.
2014-04-24 08:17
Överlag tycker jag det är bättre att lyfta fram Både Costas & Pepe bra kvaliteer ogillar att spelare kallas för svin, visst både dessa herrar för sig inte "perfekt" på plan, men jag skulle aldrig kalla dom för svin

svin är pedofiler och politer som hittar på FAS3
2014-04-23 23:24
@eduardo c

Han börjar absolut bättra sig, och det är positivt. Och det är, vad jag förstått, en hyvens kille vid sidan av plan. Har all respekt för honom. Men han har betett sig illa emellanåt, det behöver man man inte förneka :)
Atlético eduardo c
2014-04-23 23:20
@Antonio Lopez Ja precis, jag håller med, diego har skärp till sig. Ska jag vara helt ärlig så var det ett tag sen jag både såg honom filma eller dra en loska, rätta mig ifall jag har fel. Men som sagt han är i centrum nu vilket han inte riktigt var innan, jag tror folk börjar se honom som den grymma fotbollsspelaren han egentligen är, och den där "svin"-stämpel som Karl så fint kallade det, börjar suddas ut.
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Antonio López
2014-04-23 23:08
eduardo/
Mindre filmningar, stämplingar & spottloskor vore inte fel. Något som han dock blivit bättre på under den senaste tiden.

Med det sagt så är Pepe ett redigt jävla svin.
Atlético eduardo c
2014-04-23 23:00
@karl Pilkington Äsch nu tar du i, han är en charmig kille, folk gillar han mer och mer. Top-striker med attityd och vinnarmentalitet, vad mer kan man begära. ;)
Barcelona erkano
2014-04-23 22:38
De klart . Vi möter Real i finalen och visar dom vem som är störst i Madrid och Spanien !!!
2014-04-23 22:20
@eduardo c

Han är ett svin. Vårt svin. Stampar på folk, spelar fult, filmar. Listan kan göras lång. Hade han inte spelat i vårt lag hade vi också hatat han. Nu tycker jag inte han är i exempelvis Pepes nivå men visst har han ett par, objektivt sett, osympatiska drag. Men en helvetes bra fotbollsspelare. Precis som Pepe, skall sägas.....
Atlético eduardo c
2014-04-23 21:38
@Karl Pilkington Vad är det för fel på Diego Costa?
Barcelona erkano
2014-04-23 21:31
Förlåt .. Kunde ej hålla mig.

PARTIDO A PARTIDO!*

*ändrat av admin....
2014-04-23 21:30
@erkano

Tycker vi ska undvika att kasta sten i glashus genom att kalla andra spelare vidriga när vi har Diego Costa i vårt lag....
Annons: