/spanien/atletico/forum/374.aspx/spanien/atletico/forum/374.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Karl Pilkington (red)
2014-04-30 17:56
Återigen... när en maräng kommer in och talar om för en att det är kört, då vet man att hoppet verkligen är ute. Vet att ADCS redan stängt av för den säsongen, jag tror vi alla gör bäst i att följa hans fotspår. Proteterna har talat.
2014-04-30 17:54
dubbel
BuzzCola
2014-04-30 17:52
@Måns [Madridista:

Ja, och Chelsea har bättre strikers än något annat lag i Europa.
Måns [Madridista]
2014-04-30 17:49
För er skull så håller jag tummarna med att ni inte bryter ihop psykiskt d.v.s när Atletico åker ut mot Chelsea ikväll. Jag menar, om inte ens Luis Suarez, Sterling, Gerrard, Sturridge knappast var ett hot mot London-lagets defensiv som är deras adelsmärke så skall ni knappast ha alltför höga förhoppningar på att sådana som Costa, Koke o.s.v. kan störa Chelsea :)
Atlético Garra
2014-04-30 16:54
@zoran:

Hehe sjukt, ingen skam den där Ancellotti!
Atlético zoran
2014-04-30 16:09
Så här motiverar Cholo spelarna ikväll.
Atlético bel0
2014-04-30 15:26
Någon som vet ett bra ställe man kan se matchen via mobilen?
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Cholismo
2014-04-30 15:23
Direkt från London Underground... Har stött på flera rödvita, denna tog ändå priset. En familj (Atletico sådan) med barnen som hade varsin matchtröja, en med Diego Costa hemmaställ och han andra som hade bortastället med ingen mindre än..... This is.... Ardaaa! :) Byte några snabba ord sen var det och dra skilda vägar. Har BARA stött på en Chelsea supporter och då har jag varit på stan i flera timmar nu. Verkar som att de gömmer sig?! Snart kör vi! GANAR! :)
Atlético Cholismo
2014-04-30 15:23
Direkt från London Underground... Har stött på flera rödvita, denna tog ändå priset. En familj (Atletico sådan) med barnen som hade varsin matchtröja, en med Diego Costa hemmaställ och han andra som hade bortastället med ingen mindre än..... This is.... Ardaaa! :) Byte några snabba ord sen var det och dra skilda vägar. Har BARA stött på en Chelsea supporter och då har jag varit på stan i flera timmar nu. Verkar som att de gömmer sig?! Snart kör vi! GANAR! :)
Måns [Madridista]
2014-04-30 14:48
Hejdå! Naturligtvis så syftar jag på att ni troligtvis kommer vara chanslösa mot Grande Mou
Real Madrid Ben-ze-ma
2014-04-30 14:12
Tror på seger för er ikväll.
Atlético Sportuga (Portugal-Red)
2014-04-30 11:09
klockan 20.00 går man i sin vackra tröja på sig mot en Pub här i malmö....lär nog vara ensam om det bland alla blåa
2014-04-30 10:53
Aldrig varit såhär taggad... Ganar, ganar, ganar y volver a ganar, ganar, ganar y volver a ganar.......
Atlético Sk018
2014-04-30 10:28
Fler uppsalaiter?! Fler själv Uppsala under Valborg för att kunna kolla i lugn och ro :D
2014-04-30 10:09
@Chewie:

känner igen det där, även om jag som Portugis i maLMÖ inte bryr mig ett dugg om pinnaslagsmål ;)
Atlético eduardo c
2014-04-30 09:17
Nopp, inte bara du kakan, är så galet nervös och taggad!!. Jag bor i Uppsala där Valborg förvandlar staden till en festival. Men när atleti spelar semi i CL så spelar det ingen roll, gömmer mig i Stockholm. Såg filmen där Filipe snackar om hur taggade dom är och hur taktiken kommer att spela roll och att det kommer att avgöras på misstag. Så jag hoppas verkligen allt går vår väg ikväll.
Atlético Chewie
2014-04-30 08:56
Svårt att förklara för sina vänner som inte är intresserade av sport att man inte kan umgås på Valborg på grund av att båda lagen man håller på spelar viktiga matcher ikväll. Atleti samt sista slutspelsmatchen mot NY Rangers för Flyers.
2014-04-30 08:09
vågar man drömma.....klart man gör mot finalen för faaaaaaan !
Atlético Kakan_Atletico
2014-04-30 07:29
Bara jag som sitter med magknip just nu? Shiit vad nervös jag blivit, hör inte till vanligheterna. Märks att det är en stor match som väntar!
Atlético eduardo c
2014-04-30 00:42
Uefa vill se en madrid final och gillar inte Mourinhos spel, det betyder att vi får domarna med oss imorn, skönt det. Konspirationsteorier for the win
Real Madrid Moustiere
2014-04-30 00:33
Gud vad jag inte vill att ni ska vinna imorgon, och det är inte för att vara elak och hånfull, utan för att jag är livrädda för er i år. Står ni på andra sidan i Lissabon finns det ju ingen i ert lag som inte kommer offra livet för den matchen, samt att Simeones närvaro borde klassas som dopning, och den viljan och inställningen är inget jag vill springa in i när vi jagar La Décima.

Med det sagt, mina känslor för Chelsea är ju rätt obefintliga och jag diggar underdogs så det gör väl inget om ni visar Europa att Madrid är världens bästa fotbollsstad för tillfället =P
BuzzCola
2014-04-29 23:44
@erkano:

Jag hoppas spelarna gör allt för att vinna. Inte en boll i mål bakåt imorgon och vi är vidare på straffar. :D
Barcelona erkano
2014-04-29 23:29
Gud vad jag vill krossa Real i finalen !!!
Atlético Kakan_Atletico
2014-04-29 22:51
@BuzzCola:

Partido a partido!

Angående matchen imorgon så tror jag att det kan bli rätt stängd.. Och tråkig. Men intressant!!
Atlético Conserva el Calderón!
2014-04-29 22:50
Btw, minns ni? 'UT med Ancelotti världens sämsta tränare!!' - efter Barca 'Världens bästa taktiker hala Ancelotti!' - efter Bayern
Atlético Conserva el Calderón!
2014-04-29 22:48
GE OSS REAL I FINALEN. Nu mer än NÅGONSIN!!!
Atlético gurra1993
2014-04-29 22:26
Okej
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2014-04-29 22:20
gurra1993: Koke, Juanfran och Insua.
Atlético gurra1993
2014-04-29 22:13
Vilka spelare i atletico riskerar att bli avstängda i en eventuell final vet att koke är en iallafall ?
BuzzCola
2014-04-29 21:52
Real fullständigt leker med Bayern. Ronaldo är nog ändå världens bästa fotbollsspelare trots allt, åtminstone när de spelar kontringsfotboll, då är han helt makalöst överdådig.

Väldigt nervös inför imorgon. Chelsea slog Liverpool som varit PL's bästa lag och starkast offensivt med 2-0 ganska enkelt ändå. Mourinho verkar alltid ha de där korten i rockärmen som gör att alla hatar honom. Men jag är optimistisk och säger i princip till alla, "Ni ska få se, Atlético kommer bli CL-mästare" och nu när Bayern är borta och Chelsea står inför morgondagens drabbning så är det möjligt. Vi slår från underläge, Chelsea är favoriter, och det är vad Atlético behöver för att vinna. Men låt Chelsea föra spelet!!!! Gör inte en PSG och tappa allt på Stamford Bridge. Kontra sönder dem och ställ bussen framför mål hellre än att Willian och Hazard ska kunna springa fria i 2 mot 2 situationer om vi tappar boll på offensiv planhalva.

Tänk er - vi vinner mot Real i Lissabon och på allvar sätter ner foten i fotbollsvärlden som mästare. Bäst i Spanien, bäst i Europa, bäst i världen och framförallt det viktigaste - BÄST I MADRID!

TRO PÅ LISSABON!
Annons: