/spanien/atletico/forum/367.aspx/spanien/atletico/forum/367.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético gurra1993
2014-05-03 15:32
Haha Skåne ? Kanske Danmarks mittpunkt :)
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Kakan_Atletico
2014-05-03 15:04
Skåne är väl Sveriges mittpunkt?
Atlético ADCS (red)
2014-05-03 14:54
Dock har jag inga problem att komma överens om en geografisk mittpunkt i Sverige som passar alla. Alt tex Örebro, Västerås, Linköping mfl..

Eller om någon ensamboende kanske vill ta ansvaret för att madrassövernattning i dennes vardagsrum för de Atléticobröder på forum som kanske har det knapert (ekonomiskt) att hitta boende i den ort vi träffas och ser finalen.

I vilket fall som helst... så vore det kul att inte se en sån final själv. Slängde bara ut ett förslag....

Atlético gurra1993
2014-05-03 14:30
Haha ja alla får ju komma till Stockholm :)
Atlético ADCS (red)
2014-05-03 14:26
Kan inte alla bara komma till Stockholm så kollar vi på finalen och sen går vi ut tillsammans? Hela jävla forumet alltså? Med matchens tyngd i klubbens historia så skulle vara episkt att alla på forumet träffas efter 10 år på SF.

Alternativt att alla åker hem till Zoran :)
Atlético zinko zinko
2014-05-03 14:11
@ belgaren Stödjer du inte ens i derbytider? Har ju en historia i klubben så för mig är det snarare tvärtom. Intresset är nog i dagsläget högre för HFF. Speciellt nu med superettan. Men gick ju på alla matcher i div2 med så. Dock finns ju en parallell klubbarna emellan...är ju ingen slump att båda går bra just nu
Atlético Garra
2014-05-03 13:07
@acerci:
Kom ner till O'learys i brunnsparken till finalen, vi är redan ett gäng där och ägaren tar hand om oss bra haha.
Atlético acerci
2014-05-03 12:55
@Limpowitch:

Flygarns Haga tror jag den heter. De gånger jag har varit där har han och hans kompisar i rödvita tröjor varit där :) Jag är på att se match någon gång! Finalen eller någon kvarstående ligamatch.
Atlético AndeeI
2014-05-03 12:31
Finns det ett gäng som ska se finalen i Stockholm? Jag kan lätt tänka mig o glida ner till Göteborg annars, tycks ju vara ett gäng som ska se matchen därnere.
Atlético belgaren
2014-05-03 12:03
@zinko zinko

Kul, där ser man! På lokal nivå är det HFF, så klart. Ska dock sägas att jag inte alls följer de på samma sätt som jag följer Atlético.

@acerci

Verkar ju som att det finns ett gäng i GBG alltså. Slå ihop allihopa o ta över en bar till finalen kanske ;)
Atlético Limpowitch
2014-05-03 11:55
@acerci Vad heter baren du brukar hänga på? Bor nämligen också i Göteborg och brukar hänga på Restaurang Viktoria men där brukar jag vara ensamt Atletico fan! Hade varit gött och se CL-finalen med lite andra atleti i Gbg
Atlético acerci
2014-05-03 11:28
@zinko zinko:

Jag och Nahro har hängt i Jönköping som, vad vi trodde, ensamma rödvita ett par år. Nu har båda dock flyttat. Göteborg för mig. Här har jag hittat en bar i Vasastan där en från de rätta delarna av Madrid jobbar, brukar snacka lite med honom och hans kompisar när jag är där och ser på matcher. Tänkte nog försöka se finalen där.
Atlético zinko zinko
2014-05-03 09:27
@belgaren Är också rödvit i Jönköping, trodde jag var rätt ensam. Men är du grönvit på lokal nivå, så skulle vi ha svårt att komma överens. Derby idag, HUSQVARNA FF mot victoria!
Atlético Blyger
2014-05-02 21:43
Ah, har äntligen hittat och beställt den svart-grå bortatröjan från 2012-13 (?), så satans svår att få tag på, och så hittar jag den på outlet på atletis egen hemsida :-) sååå snygg!! Att lägga till samlingen. Att ha på sig under FINALEN och resten av säsongen (bytar med dagens himmatröja så klart)!
Atlético zoran
2014-05-02 20:56
Det känns ju rent generellt som om Kalmar, Växjö, Stockholm och Skåne är Rojiblanco-land i Sverige..
Atlético lipps
2014-05-02 20:20
Antonio López, då är vi förmodligen grannar ;) det behövs verkligen fler, tråkiga sambon håller på Barcelona..
Atlético Antonio López
2014-05-02 20:08
Hmm, lipps du befann dig ca 20 meter från min bostad i Kalmar när du skrev inlägget. Behövs fler rödvita i K-town!
Atlético lipps
2014-05-02 18:05
Någon som vet när tiden för Malaga-matchen bestäms?
Atlético Garra
2014-05-02 17:47
Absolut, ni är välkomna till O'learys i brunnsparken på finalen den 24 maj! Haha! :) Vi hörs ju av innan här på forumet om inte annat. :)
Atlético Chewie
2014-05-02 17:29
Garra jag bor också i Göteborg, får man joina nästa match ni ska titta? Alltid kul att titta med likasinnade!
Atlético belgaren
2014-05-02 17:03
@Garra
Det kanske skulle va nåt. Känner inte till någon annan rödvit i Jönköping så det kanske är dags o röra på sig haha :)
Atlético el niño para siempre!
2014-05-02 16:36
Erkano/ Lita inte på allt du läser. Speciellt inte på någon tidning från England. Och speciellt inte Sun Sport
Atlético Garra
2014-05-02 15:35
Vi är ett gäng på 5-7 pers som alltid träffas på O'learys i GBG, dom flesta är gamla rävar som hållit på Atlético sens 80-talet. Vi har till och med fått ett eget VIP bord varje gång vi är där! :) Desto mer desto roligare! Jag är den rakade killen med Godin tröjan!
Atlético belgaren
2014-05-02 14:53
Ingen supporterträff på g till finalen? Stockholm/Göteborg? Nu när det kommit många nya fans senaste halvåret kanske det är dags att mobilisera alla svenska colchoneros :)
Barcelona erkano
2014-05-02 13:32
Edit ; 32 miljoner pund
Barcelona erkano
2014-05-02 13:29
Det är klart Costa till chelski för 39 miljoner pund !
Atlético Cholismo
2014-05-02 11:36
@Antonio Lopez Tänkte precis länka den, då jag faktiskt syns i lite mer än en sekund. Dock är kvaliten ej så bra trots med 720p HD. Kolla @2,27 (I mörk blå jacka med ljusblå skjorta) Precis när kameran riktas mot fansen så kan ni se mig, klättrandes på en blå stolpe och filmar det hela! Inte nog med att man var på plats och såg den oförglömliga upplevelsen, utan man är även med i Atletico Insider! Grande! :)
Atlético Antonio López
2014-05-02 11:19
ATM Insider är nu ute, är inte tillräckligt teknisk för att erbjuda en länk via mobilen men ni lär väl kunna hitta den på ett eller annat sätt.
Atlético el niño para siempre!
2014-05-02 11:19
Vi har de senaste veckorna mött Barcelona två gånger i Champions League-kvartsfinal. Chelsea två gånger i CL-semifinal. Valencia. Vi ska möta Barcelona i den sista matchen på säsongen. Vi ska möta Real Madrid i Champions League-final. Ändå är det Levante borta som är den ABSOLUT VIKTIGASTE matchen på hela säsongen. Nu jävlar se vi till att vinna den matchen så vi kan ta hem La Liga på hemmaplan!! ¡¡ATLÉTI TE AMO!!
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2014-05-02 10:13
@Jahtletico: Finns en chans att jag åker dit, om jag hittar billigare flyg än 8600...
Annons: