/spanien/atletico/forum/366.aspx/spanien/atletico/forum/366.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Chewie
2014-05-04 12:04
Jag vill ladda ner och se om EL-finalen mot Fulham men är fast på 72 % sedan månader tillbaka. Är det någon som har den på sin dator och vill dela med sig på något sätt? Tack på förhand :)
Atlético gurra1993
2014-05-03 23:16
Ja Zoran du borde ju vara med i alla ET blir ju så mycket bättre med nån som kan spansk fotboll :)
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Elnacho
2014-05-03 22:07
Jag måste säga att det var fantastiskt kul att se Euro Talk i veckan där både den fantastiskt grymma Zoran var med och även Jonas Eriksson, en av mina stora förebilder inom fotbollen då jag också är fotbollsdomare. Väldigt bra och intressent avsnitt!
Atlético eduardo c
2014-05-03 19:42
Fan vad nice att barca tappade!

@ADCS

Grym idé, Vi får köra en stockholm gathering i finalen, så drar vi o badar i sergelsfontänen efter, för att fira en bra CL-säsong(jag spekulerar inte, menar bara att vi har gjort en bra CL- säsong, det som spelar roll nu däremot är matchen mot levante). Så fixar vi ihop den svenska Peñan och låter den leva för evigt!
Atlético Paulo Assunção
2014-05-03 19:09
Även jag bor i Jönköping! Vi får ta och se någon match ihop på Harrys eller något :)
Atlético gurra1993
2014-05-03 18:37
Haha Zoran svävade iväg lite i Mitt huvud :)
Barcelona erkano
2014-05-03 18:20
Barca tappade poäng!!! AUUPA ATLETIIII !!!
Atlético Kakan_Atletico
2014-05-03 18:16
@Cholismo:

Han har enbart nickat bort Barca.
Atlético zoran
2014-05-03 18:07
@gurra1993:

LEVANTE.
Athletic MTRL
2014-05-03 17:54
Vad kan man få för en biljett på Camp nou 18/5 sektion Lateral 1a G rad 18 Il be there
Atlético Cholismo
2014-05-03 17:52
JAAAAAAAA! 2-2 Getafe i 92:a minuten. Angel Lafita står för 2 mål, Angel som för några säsonger sedan intresserade Atletico kanske kanske har nickat guldet till Atletico.
Atlético belgaren
2014-05-03 15:53
@zinko Jag håller mig uppdaterad men följer inte matcherna live osv. Är inte uppvuxen här i stan men föredrar HFF framför södra! Att träffas så många som möjligt från forumet vore skitkul. Kanske början till den svenska peñan också? Stockholm eller Gbg spelar ingen roll för min del, Jönköping är ju mitt emellan..
Atlético gurra1993
2014-05-03 15:37
Asså om Simeone vinner dubble. I år å senare vm för klubblag har han ju vunnit alla titlar man kan vinna. Och de med Atletico asså med Atletico de ska ju inte gå. EL, europeiska supercupen spanska kubben lagliga cl å vm för klubblag. Best coach ever. Eller han saknar ju spanska supercupen.
Atlético gurra1993
2014-05-03 15:32
Haha Skåne ? Kanske Danmarks mittpunkt :)
Atlético Kakan_Atletico
2014-05-03 15:04
Skåne är väl Sveriges mittpunkt?
Atlético ADCS (red)
2014-05-03 14:54
Dock har jag inga problem att komma överens om en geografisk mittpunkt i Sverige som passar alla. Alt tex Örebro, Västerås, Linköping mfl..

Eller om någon ensamboende kanske vill ta ansvaret för att madrassövernattning i dennes vardagsrum för de Atléticobröder på forum som kanske har det knapert (ekonomiskt) att hitta boende i den ort vi träffas och ser finalen.

I vilket fall som helst... så vore det kul att inte se en sån final själv. Slängde bara ut ett förslag....

Atlético gurra1993
2014-05-03 14:30
Haha ja alla får ju komma till Stockholm :)
Atlético ADCS (red)
2014-05-03 14:26
Kan inte alla bara komma till Stockholm så kollar vi på finalen och sen går vi ut tillsammans? Hela jävla forumet alltså? Med matchens tyngd i klubbens historia så skulle vara episkt att alla på forumet träffas efter 10 år på SF.

Alternativt att alla åker hem till Zoran :)
Atlético zinko zinko
2014-05-03 14:11
@ belgaren Stödjer du inte ens i derbytider? Har ju en historia i klubben så för mig är det snarare tvärtom. Intresset är nog i dagsläget högre för HFF. Speciellt nu med superettan. Men gick ju på alla matcher i div2 med så. Dock finns ju en parallell klubbarna emellan...är ju ingen slump att båda går bra just nu
Atlético Garra
2014-05-03 13:07
@acerci:
Kom ner till O'learys i brunnsparken till finalen, vi är redan ett gäng där och ägaren tar hand om oss bra haha.
Atlético acerci
2014-05-03 12:55
@Limpowitch:

Flygarns Haga tror jag den heter. De gånger jag har varit där har han och hans kompisar i rödvita tröjor varit där :) Jag är på att se match någon gång! Finalen eller någon kvarstående ligamatch.
Atlético AndeeI
2014-05-03 12:31
Finns det ett gäng som ska se finalen i Stockholm? Jag kan lätt tänka mig o glida ner till Göteborg annars, tycks ju vara ett gäng som ska se matchen därnere.
Atlético belgaren
2014-05-03 12:03
@zinko zinko

Kul, där ser man! På lokal nivå är det HFF, så klart. Ska dock sägas att jag inte alls följer de på samma sätt som jag följer Atlético.

@acerci

Verkar ju som att det finns ett gäng i GBG alltså. Slå ihop allihopa o ta över en bar till finalen kanske ;)
Atlético Limpowitch
2014-05-03 11:55
@acerci Vad heter baren du brukar hänga på? Bor nämligen också i Göteborg och brukar hänga på Restaurang Viktoria men där brukar jag vara ensamt Atletico fan! Hade varit gött och se CL-finalen med lite andra atleti i Gbg
Atlético acerci
2014-05-03 11:28
@zinko zinko:

Jag och Nahro har hängt i Jönköping som, vad vi trodde, ensamma rödvita ett par år. Nu har båda dock flyttat. Göteborg för mig. Här har jag hittat en bar i Vasastan där en från de rätta delarna av Madrid jobbar, brukar snacka lite med honom och hans kompisar när jag är där och ser på matcher. Tänkte nog försöka se finalen där.
Atlético zinko zinko
2014-05-03 09:27
@belgaren Är också rödvit i Jönköping, trodde jag var rätt ensam. Men är du grönvit på lokal nivå, så skulle vi ha svårt att komma överens. Derby idag, HUSQVARNA FF mot victoria!
Atlético Blyger
2014-05-02 21:43
Ah, har äntligen hittat och beställt den svart-grå bortatröjan från 2012-13 (?), så satans svår att få tag på, och så hittar jag den på outlet på atletis egen hemsida :-) sååå snygg!! Att lägga till samlingen. Att ha på sig under FINALEN och resten av säsongen (bytar med dagens himmatröja så klart)!
Atlético zoran
2014-05-02 20:56
Det känns ju rent generellt som om Kalmar, Växjö, Stockholm och Skåne är Rojiblanco-land i Sverige..
Atlético lipps
2014-05-02 20:20
Antonio López, då är vi förmodligen grannar ;) det behövs verkligen fler, tråkiga sambon håller på Barcelona..
Atlético Antonio López
2014-05-02 20:08
Hmm, lipps du befann dig ca 20 meter från min bostad i Kalmar när du skrev inlägget. Behövs fler rödvita i K-town!
Annons: