/spanien/atletico/forum/362.aspx/spanien/atletico/forum/362.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético zoran
2014-05-06 12:02
@Antonio López:

Simeone har redan sagt nej till Manchester United trots att de ville dubbla hans lön.

Btw, idag kommer Simeone till..TWITTER. Ja, ni läste rätt..
Atlético Antonio López
2014-05-06 11:16
Är det nu spekulationerna börjar? Eller de kanske kommer inför finalen. Vad tror ni media kommer köra för story för att rubba Atlético inför finalen? Cholo till United känns lite uttjatad, tror det blir Mono Burgos till Mandril.
Atlético Sportuga (Portugal-Red)
2014-05-06 10:28
Det är slut först när den tjocka tanten sjungit klart
Atlético Garra
2014-05-06 00:27
Liverpool får ses som ett exempel. Blev rädd när jag såg vad som hände, tänkte direkt på Atlético. Mardrömscenario!
Atlético eduardo c
2014-05-05 23:32
Mm helt sjukt, sånt som händer när flera lag slåss om titeln in i det sista. Fattar inte att folk kände sig så säkra om vem vinnaren skulle vara redan när det var 5 omgången kvar.... Jepp, bara matchen mot Malaga som gäller.
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético zoran
2014-05-05 22:58
Såg ni vad som hände med Liverpool mot Crystal Palace ikväll?

Det är därför "partido a partido" och "final tras final" är den ENDA vägen att gå.

Därför gäller Málaga och bara Málaga för tillfället.
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2014-05-05 20:17
Paniagua: Syftade på denna länk, blev lite fel även om artiklarna handlade om samma grej.
Atlético Karl Pilkington (red)
2014-05-05 20:09
Det är, "strikt objektivt", ofattbart att man med Pepe i sitt eget lag kan komma in på ett annat lags forum och gnälla på andras psykbryt och provokationer.
Atlético Antonio López
2014-05-05 16:54
@Er Storebror [Madridista:

"Strikt objektivt" är ett väldigt underligt ordval med tanke på ditt nick som enbart skapades för att kunna hetsa här. Vad är du för sorglig liten typ egentligen, vet inte om jag ska känna sympati eller avsky för dig. Stackare.
Atlético Jahtletico
2014-05-05 15:08

Är det någon som försvarat det? Förstår inte riktigt vad du är ute efter, ett erkännande? Jo, den typen av agerande är ju inte försvarbart vilket lag man än håller på, det hör inte till fotbollen punkt slut. Att det är Diego Costa förvånar nog däremot ingen här inne i alla fall. Och det är väl just sådana situationer jag som supporter ofta befarar att han ska hamna i.

Rent objektivt så föredrar jag sådana här, låt oss kalla dem "dueller" framför provokativa filmningar (se länktips)
Atlético paniagua
2014-05-05 14:56
@Alexander Ivanovski(red):

Vad är det som inte är helt oväntat? Hänger inte riktigt med i vad du syftar på.
Atlético paniagua
2014-05-05 14:52

I sådant fall borde bägge bli avstängda eftersom de är lika goda kålsupare båda två. Vem som började är som att fråga vad som kom först, hönan eller ägget. Frågan är varför du kommer in på vårt forum och snackar om detta. Är du Levantesupporter? Annars vet inte jag vad du har med detta att göra. Känns som att det är emellan Atletico och Levante.
Er Storebror [Madridista]
2014-05-05 14:27
Herregud, strikt objektivt så borde Diego Costa bli avstängd i efterhand efter hans psykbryt/provokation. Till och med ni måste medge detta :)
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2014-05-05 13:49
Inte helt oväntat.. Google Translatea gärna artikeln om ni inte förstår..
Atlético Antonio López
2014-05-05 13:40
erkano/
Måste vara idioter som sitter i ledningen som betalar mycket till Atlético som har kontrakt med Diego till juni. Blev plötsligt lugn av nyheten du gav nyss :) Diego går ingenstans.
Atlético lipps
2014-05-05 12:32
Atlético, Real och Barca spelar kl 19 på söndag allihop..
Barcelona erkano
2014-05-05 12:09
Det sägs att Diego Ribas ska till besiktas 90% klart. Turkarna betalar mycket. Och Atletico ska ha tackat ja till erbjudandet. Turkisk källa
2014-05-05 12:07
altlså jag måste ha missat det, harreal 1 match mindre spelad ?
Atlético Antonio López
2014-05-05 11:24
olleulv/
Det stämmer, tror även att det är de två sista omgångarna som spelas samtidigt.
Atlético Jahtletico
2014-05-05 10:15
Elche vann borta mot Malaga med 1-0 och en var en man färre i 20 min och två man färre i 10 minuter. Blir så himla nervös av sånt här. Dessa på pappret enkla matcher känns nästan värre än Barcelona i sista omgången. Jag hoppas verkligen att "en match i taget"- mentaliteten är så hårt inpräntad att spelarna inte går och dagdrömmer om kvällen i Lissabon (man är ju trots allt bara människa). Ska för övrigt bli kul att se en gammal personlig favorit, "Nacho" Camacho träda in på Vicente Calderon till helgen!

Dagarna går så himla långsamt nu, leda ligan i början av maj utan att kunna njuta! Glädjefylld ångest, kan man uttrycka sig så?
Atlético olleulv
2014-05-05 09:59
Spelas sista omgången samtidigt?
Atlético olleulv
2014-05-05 09:42
Även om man kan hoppas på en viss psykologisk fördel över att Real kryssade istället för förlorade igår så tror ju jag att Barca kommer göra allt för seger och har förhoppning om guld i sista omgången. Mår dåligt!!
2014-05-04 23:49
vilken sjuk omgång....först gör vi en riktig skitmatch sen gör Valencia något jag inte trodde dom skulle göra, det kommer bli väldigt nervöst ett tag framöver nu, men det är fan härligt ändå vi leder ju fortfarande :D
Atlético olleulv
2014-05-04 22:56
JA, det är väl bara att tacka. Såg mörkt ut innan!
2014-05-04 22:54
Jisses.... jisses jisses jisses.

Förväntade mig ABSOLUT ingen hjälp från Valencia i kväll. TACK!

Ett kryss på Camp Nou.... det kan vi absolut fixa.
Atlético olleulv
2014-05-04 22:51
ORKAR INTE!
Atlético olleulv
2014-05-04 22:50
INTE MER NU!
Atlético lipps
2014-05-04 22:50
Så... Håll 2-2 nu då!!!
Atlético olleulv
2014-05-04 22:45
Just det... missade den aspekten att Real går om.
2014-05-04 22:45
Kryss är bäst av anledningen att real då är före barcelona inför sista omgången om de vinner sina två bortamatcher innan dess. de möter då espanyol på hemmaplan, ett espanyol som såklart inte kommer vilja att barca vinner ligan. då vet barcelona att real vinner matchen, och barca har inte ligan i egna händer.

om valencia håller ut och vinner ikväll har barca ligan i egna händer. då vinner de om de slår elche och sen slår oss.

vi har helt enkelt större chans att ta poäng på camp nou mot ett barcelona utan motivation än mot ett barcelona som är en vinst ifrån en ligatitel.
Annons: