/spanien/atletico/forum/353.aspx/spanien/atletico/forum/353.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Garra
2014-05-15 23:36
@Cholismo:

Vi är ett gäng som kommer vara där, bara dyka upp och sätta sig med oss. Du kan inte missa oss och skulle ni vara fler så gör det inget, bara att komma! :)
O'learys vid kungssportsplatsen INTE AVENYN. :)
Barcelona Forza GS
2014-05-15 16:42
Galatasarays president bekräftade alldeles nyss att man tänker spela en vänskapsmatch mot Atletico under försäsongen där alla intäkter går till folket i Soma där gruvolyckan inträffade här om dagen.
Atlético Luff
2014-05-15 16:04
Jag kommer till Norrtull jag med! Se Atléti torska ligan i sista omgången gör man kanske bara en gång i livet.

Kommer Zoran!?
Atlético zoran
2014-05-15 13:19
@paniagua:

Atlético ska tydligen ha en verbal överenskommelse med Rakitic sedan mitten av december, men Sevilla lär ju knappast vilja sälja honom till Atlético. Under tiden har Real Madrid blandat sig i det hela och i och med det så föredrar han själv spel i Real Madrid över Atlético. Simeone vill i varje fall värva honom, men det lär bli väldigt svårt.
Atlético eduardo c
2014-05-15 12:31
Yo! Atletico Supporters i Estocolmo! Jag har gjort ett facebook event för matchen på lördag. Det kommer att vara på O'learys i Nortull. Attenda, det blir kul! Så tar vi hem det här. https://www.facebook.com/events/310821595735444/?fref=ts
Atlético olleulv
2014-05-15 10:49
Tryck över bröstet!!! KOmmer börja lipa oavsett utgång på lördag!
Atlético el niño para siempre!
2014-05-15 10:21
Men det hade också och göra med Adrians chans mot Malaga. Kan inte släppa det, Fyfan va nära... Tror Atlético kommer göra mig psykiskt sjuk
Postat via SvenskaFans-appen
2014-05-15 10:18
Han hade varit perfekt bredvid Gabi! Men först Barca!!! Jävlar va nervöst det är hela tiden. Kunde inte sova i förrgår...
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2014-05-15 10:05
För att förlänga Zorans inlägg om Correa så spelade San Lorenzo 1-1 mot Cruzeiro inatt och är klara för semifinal i Copa Libertadores.
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2014-05-15 09:57
paniagua: Atlético vill ha spelaren och det sades att man var överens med Rakitic men Sevilla ville inte sälja.

Därefter kom intresset från Madrid och enligt flera medier skall han vilja gå dit istället.
Atlético paniagua
2014-05-15 09:15
Det låter bra :-)

@el niño para siempre:
Rakitic är kung! Jag hoppas det som sades i studion före matchen stämmer, dvs att Atleti är ute efter honom. Men jag har inte hört ngt om det. Hur ligger det till Zoran? Du brukar ju ha koll på sånt.
Atlético AndeeI
2014-05-15 09:09
Eduardo
Jag tycker det låter riktigt bra.
2014-05-15 09:08
Jävla va bra han är Rakitic.
Atlético eduardo c
2014-05-15 00:24
@panigua Vi kan boka bord för lite uppvärmning sen så rör vi oss mot läktaren och tar över den, vad sägs om det?
Atlético eduardo c
2014-05-15 00:24
@andeel Jag kan fixa imorn så postar jag länken här
Atlético paniagua
2014-05-15 00:06
@AndeeI:

Jag är med, fast jag skippar bordssittandet. Jag vill sitta på "läktaren". Där finns inga bord.
Atlético zoran
2014-05-15 00:05
Rakitic är ju en väldigt bra fotbollsspelare, men döljer han något?
Atlético Conserva el Calderón!
2014-05-14 23:31
Sevilla!
Atlético AndeeI
2014-05-14 23:22
Eduardo. Det låter bra. Styr du upp det?
Atlético gurra1993
2014-05-14 23:17
Jag är på
Atlético eduardo c
2014-05-14 23:12
@andeel Det låter riktigt bra, värma upp lite. Vad sägs om att fixa Facebook event eller nått, så att vi vet hur många vi blir på Norrtull?
Atlético Antonio López
2014-05-14 22:07
Haha, alla är väl supportrar till en viss punkt. Se länktips.
Atlético AndeeI
2014-05-14 20:33
Då säger vi Norrtull. Vi borde ju onekligen ses en stund innan matchen börjar för att värma upp? Vi borde nog även boka ett bord? Så frågan är, hur många är vi?
Atlético Blyger
2014-05-14 19:55
Atlético Chewie
2014-05-14 19:13
Tack Zoran, av det man har sett så skulle han vara en supervärvning.
Atlético zoran
2014-05-14 18:02
@Chewie:
Förväntar mig inga nyheter kring det innan säsongen är färdigspelad. Den övergången är i mångt och mycket helt beroende på hur långt eller när San Lorenzo åker ur Copa Libertadores (de spelar returen inatt mot Cruzeiro och leder med 1-0). De vill nämligen ha honom under hela Copa Libertadores vilket de även satte upp som ett krav. Finalerna spelas den 6 och 13 augusti, så i värsta fall kan det bli så att han stannar till augusti i San Lorenzo om de går vidare mot Cruzeiro. En sak är i varje fall säker: det finns en verbal överenskommelse mellan klubbarna om spelaren och han vill spela i Atlético, precis som CASLA:s president har klargjort. Gil Marín vill ha honom och viktigast av allt: Simeone vill ha honom.
Atlético Chewie
2014-05-14 17:48
Något nytt om Correa Zoran?
Atlético eduardo c
2014-05-14 17:43
Norrtull låter bra
Atlético zoran
2014-05-14 17:43
@Antonio López:

Situationen just nu är mer eller mindre:

1) Chelsea vill köpa honom och är beredda att betala hans utköpsklausul om så skulle behövas. I England påstår man att Chelsea redan är överens med Atlético om en övergång, men i Spanien har inte klubbarna kommit överens om en övergång. Jorge Mendes pressar dock för en övergång, något som är väldigt uppenbart då han är ute efter sin provision. Sporting Braga ser också gärna att han lämnar för spel i Chelsea då det skulle innebär att de får 20% av övergångssumman.

2) Från Atlético-håll så säger man att Diego Costa inte har skrivit under någonting med någon. Han har för närvarande även ett nytt kontraktsförslag liggandes på bordet och man har förhandlat med honom om ett nytt kontrakt sedan februari i år. Diego Costa skulle inte ha någonting emot att stanna ytterligare en säsong.

Diego Costa bestämmer alltså själv om han vill stanna eller lämna.

Viktigast av allt: Diego Costa spelar de två "finalerna". Han är tillbaka efter sin skada.
Atlético acerci
2014-05-14 17:12
Jag avvaktar ifall ligafinalen ses i Göteborg, är möjligtvis på annan ort. Annars är jag med, har dock ingen erfarenhet av Olearys i Gbg.
Annons: