/spanien/atletico/forum/345.aspx/spanien/atletico/forum/345.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Garra
2014-05-18 22:19
@Cholismo:

Kan inte se klippet men hoppas du hade skoj och kanske vi ses på lördag?
Atlético akeesson
2014-05-18 22:13
Kunde inte riktigt förstå igår att vi verkligen vunnit. Visst kom det någon tår, men det kändes ändå märkligt.

Idag gick det upp för mig, grät som en bebis under större delen av paraden. Fy fan vad mäktigt!!!

Undrar dock lite över varför koke inte fick någon värdig presentation? Fansen sjöng dessutom hans namn, utan att de ropade upp honom. Någon idé?
Atlético Sportuga (Portugal-Red)
2014-05-18 22:10
CAMPEOEEEES sorry lite sent men så är det när ens gamla Mobil inte låter en logga in på SF hehe
sjukt galet att sitta på ett Fullsmockat Sir Tobys i malmö var själv där med vår vackra tröja på satt brevd en Cule som var hur ball som helst och grattade mig till segent så skit nu i ett par snorungar på deras forum här.

Blev en hel del tårar vid slutsingnalen om man säger så....nu tar vi CL oxå !!!!
Aupa Atleti
Atlético paniagua
2014-05-18 22:03
@AndeeI:

Förvisso. Jag tycker bara att man kan förvänta sig mer av en redaktionsskribent. Det vore en helt annan sak om det var en bitter förortsfjortis med noll förmåga att att se helheten, men av en skribent på en forumsredaktion bör man kunna förvänta sig lite mer objektivitet och vidsynthet. I synnerhet Barca-redaktionen bör ju vara väldigt försiktig med att gnälla på domare med tanke på den historik av vunna matcher och titlar som deras lag lyckats åstadkomma tack vare just tveksamma domslut.
Atlético Kakan_Atletico
2014-05-18 21:48
NU ÄR HAN PÅ SCENEN!!!
Atlético Kakan_Atletico
2014-05-18 21:46
JA! Var fasen är KOKE? Var med på bussen...
Atlético bel0
2014-05-18 21:46
Jag tyckte jag såg koke i bussen?? Var är han!?
Atlético Chewie
2014-05-18 21:41
Hemskt det som hände i Osasuna-Betis matchen
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Chewie
2014-05-18 21:30
Ja var är Koke!? Han måste ha svimmat.
Atlético lipps
2014-05-18 21:28
Missade jag koke eller vart tog han vägen?
Atlético eduardo c
2014-05-18 21:24
Aa haha Mono Burgos en riktig sköning
Atlético AndeeI
2014-05-18 21:21
Paniagua
Strunta i det, det är inte vårt problem att Barca redaktionen är bittra :)
Atlético AndeeI
2014-05-18 21:20
Fy fan va cool Mono Burgos är :)
Atlético Antonio López
2014-05-18 21:17
Costa haha, inte särskilt subtilt finger.
Atlético Chewie
2014-05-18 20:57
Vilket folkhav!!!!
Atlético paniagua
2014-05-18 20:50
Jag tycker Barca-redaktionen gör bort sig kungligt och tappar all värdighet när de bittrar sig över domarens insats i sin matchanalys och pekar på det som avgörande för ligan. De borde lära sig av sina fans som har varit här inne och gratulerat och inte sagt ett ord om Messis bortdömda mål. Jäkligt ovärdigt, Barca-red. Skäms på dig, Michael! Hur många poäng detta år har ditt lag vunnit på tveksamma domslut? Hur många titlar de senaste åren har ditt lag vunnit pga av tveksamma domslut? En spansk sporttidning sammanställde en statistik över straffsparkar i ligan. Atleti är det lag som fått flest solklara straffsparkar nekade. Barca är det lag i EUROPA som fått flest straffsparkar tilldelade, en del jäkligt tveksamma. Om Atleti fått de straffsparakar tilldelade som de förtjänade (och gjort mål på dem förstås, det vet man ju aldrig), så hade de haft 7 poäng mer och Messis mål hade varit betydelslöst för ligan hade redan varit avgjord. Att dra slutsatsen att Barca vunnit matchen om målet godkänts är ju också jäkligt förhastat. Vad är det som säger att Atleti inte hade gjort 1 eller 2 mål till om matchbilden svängt pga av Messi-målet. Minns att Atleti hade Barca mot repen i början av andra halvlek, tills kvitteringen kom. Sen drog man sig tillbaka och bevakade ledningen. Om offsidemålet godkänts kunde samma sak ha skett. Vem vet och vi kommer aldrig få veta. vad vi vet är att tveksamma domslut har en tendens att jämna ut sig över säsongen. Återigen, skäms på er Barcared. Ni borde kunna ta en förlust (eller ett oavgjort resultat) med lite värdighet.
Atlético Silverlund
2014-05-18 20:50
Såg ni Koke på bussen.... Fatta hur stort detta är för honom!
Atlético Silverlund
2014-05-18 20:47
Och där kom tårarna igen... Campeones!! Smaka på det!!!!
Atlético Antonio López
2014-05-18 20:43
Klubben streamar även festen från den officiella hemsidan. (Utan reklamavbrott och diverse andra störande moment)
Atlético Kakan_Atletico
2014-05-18 20:41
Fyfasen grabbar. Detta är stort, riktigt jäkla stort!! Herregud. Börjar fanemig gråta igen. CAMPEONES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Atlético Kakan_Atletico
2014-05-18 20:33
Bra drag på DJn!!
Atlético Bob_Hund
2014-05-18 20:29
Nån som vet varför Raya jagade ett segermål som galna mot Getafe? De ville verkligen sparka ner Getafe. Lite skumt 2 småklubbar från samma stad.
Atlético Silverlund
2014-05-18 19:55
Up and running, Zoran....Skönt! Tack till dig och hela redaktionen för rapporteringen detta magiska år! Hoppas ni orkar fortsätta i samma stil!
Atlético zoran
2014-05-18 19:41
Om du klickar in dig på den här länken så ska även du från metropolen kunna se firandet. Det fungerar nu, men de har en annan länk bara. Det finns inget viktigare än det här ikväll. Inte ens om ni väntas bli föräldrar får ni missa det här. LOL..
Atlético Silverlund
2014-05-18 19:40
OK, tack Alexander!
Atlético Silverlund
2014-05-18 19:38
Ser att det inte bara är jag som inte får igång länken från Telemadrid... Hoppas den funkar för jag vill inte missa firandet, även om det är hemifrån. Ta vara på ögonblicket, alla!! Mvh från ett Altléticofan sedan 2002 boendes i metropolen Lilla Edet...:)

Atlético Alexander Ivanovski(red)
2014-05-18 19:37
Uppdatering: Atlético sänder firandet live från och med 20:00! på sin egen hemsida!
Atlético Cholismo
2014-05-18 19:35
@Olleulv Där ser man! Har sedan tidigare bott där i cirka 7år. Var i Falköping bor du? Nu när man växt upp och flyttat till Göteborg inser man vilken tråkig stad, Fkp, är!
Atlético 1891_1903
2014-05-18 19:34
@lipps:

Är i Barca, funkar inte här heller
Atlético belgaren
2014-05-18 19:26
@ cholismo & eduardo

Låter hur gött som helst. Styrs det upp till nästa final så räkna med mig!

Får också bara "forbidden"..
Annons: