/spanien/atletico/forum/341.aspx/spanien/atletico/forum/341.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Antonio López
2014-05-24 15:09
Och så går vi tillbaka till Mirandas fräknar igen.

Här har du en påse med uppmärksamhet du efterlängtar Måns, ut och lek nu.
Måns [Madridista]
2014-05-24 15:07
@Antonio López:

Det har du alldeles rätt i, jag kan väl försöka liva upp stämningen här inne:

Var beredda med att torka tårarna när vi tar hem La Decima ikvälll, måste ändå medge att era spelare är privilegierade som får agera som statister när vi skriver historia :)
Barcelona Arendagan
2014-05-24 14:54
Lycka till i kvällens final. Hoppas ni tar det
Atlético Chewie
2014-05-24 14:07
Garra då ses vi där! Jag och tjejen kommer!
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético CosaFai?
2014-05-24 13:54
Hade varit roligt om man fick se matcherna såhär ut ur Simeones/Burgos perspektiv :)
Atlético acerci
2014-05-24 13:37
En fin dag att vinna Champions League på.

Upptaktsläsning? Bland annat denna artikel om El Cholo's första lyckade tränarår hemma i Argentina, skriven 2008. Journalisten förutser att Cholo ska stå i en CL-final 2010 med sitt Atletico. Nog för att det är fyra år för sent, men en rätt fin förutsägelse får jag lov att säga :)
Atlético Antonio López
2014-05-24 13:14
Det var dött med diskussioner nu denna speciella dag, försökte bara bidra haha.
Atlético Conserva el Calderón!
2014-05-24 13:07
Lopez@ wow, that's an awkward thing to say
Atlético Antonio López
2014-05-24 13:01
Miranda har fräknar.
Atlético Garra
2014-05-24 12:36
För er som är i gbg så ska vi träffas på o'learys brunnsparken (Östra Hamngatan) typ en 30 minuter innan matchstart, join us! (bara ståplatser, finns ej lediga bord)
Atlético Chewie
2014-05-24 11:32
Ingen i Göteborg som ska kolla ute?
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2014-05-24 00:47
Ursäkta om jag inte slängt upp något firande eller införrapport. Har haft lite problem med hälsan men de kommer upp så fort det går.
Atlético Jahtletico
2014-05-23 21:49
Sitter 20 min utanför Lissabon och har kollat på tv i flera timmar där de har någon slags finalvaka, det rullar en text på tvn där det står "Diego Costa vai jogar" som jag google translatade till Diego Costa kommer spela. Oklart om de menar från start. Önskar jag kunde bättre spanska och portugisiska, men sitter ändå och njuter av bilderna och stämningen som tvn erbjuder :)
Imorgon på dagen ska jag in till Lissabon och känna av stämningen på riktigt, kanske ta en sväng förbi arenan och andas samma luft som våra hjältar, matchen ses på storbildsskärm på ett torg i centrum, kanske får man fira med andra ditresta Atlético fans som inte fick biljett! Om någon annan är i samma sits så får vi stämma träff tycker jag!
Atlético Antonio López
2014-05-23 20:58
Costa under dagens träning.
Atlético Antonio López
2014-05-23 20:34
Mer moderkakor åt folket! Damer och herrar, Costa och Arda har fått grönt ljus och båda kommer troligtvis finnas med åtminstone på bänken!
Atlético Antonio López
2014-05-23 19:05
Beklagar sorgen, önskar dig och oss alla en lycklig lördagkväll.

Atleticoo2014/
Alla supportrar välkomnas alltid med öppna armar i detta forum, ett tips är bara att du väljer rätt tröja. För tillfället använder du kusinerna från Bilbao´s hemmaställ.
Atleticoo2014
2014-05-23 18:52
oavsett om vi förlorar imorogn eller inte så har vi vunnit iallafall..hur det än slutar så är vi inga förlorare.....forza atleticooooooo...

Ny på forumet så hälsar er alla o hoppas man är välkomen=)
Atlético zoran
2014-05-23 18:12
Tro mig, jag vill inte sitta på en begravning i en skog. Jag hade varit i Lissabon nu om så inte var fallet. Kan även bli så att jag missar matchen i värsta fall.
Atlético Antonio López
2014-05-23 16:25
Skönt det!

Förstår för övrigt att du vill vara lite för dig själv nu under finalen men tycker du inte att du börjar går för långt nu?
Atlético zoran
2014-05-23 16:17
Just hos mig är det lugnt. Här finns inga översvämningar att tala om. Vattennivåerna har sänkt sig, men inte i delar av Serbien och Bosnien. Värst drabbat är Doboj, Bijeljina och Maglaj i Bosnien och Obrenovac utanför Belgrad i Serbien. Jag är på rätt sida, även om man kan se att vattnet förstört en del på vägen hit.
Atlético Antonio López
2014-05-23 15:01
Hur är det i "ditt" område med översvämningarna och allt Zoran?
Atlético CosaFai?
2014-05-23 14:55
Zoran/
Rulli har jag hört endel om, undra om han är redo för att spela för oss.
19 år bara om jag minns rätt? Intressant rykte :)
Atlético zoran
2014-05-23 14:51
Saúl ska ingenstans. Inter kommer inte betala €15 miljoner för Mario. Annars är de seriösa nyheterna att Atlético hade ett möte med Ángel Correas agent under gårdagen för att slutföra hans kontraktsförhandlingar. Nästa vecka reser San Lorenzos president till Madrid för att slutföra övergången. Atleti är också seriöst intresserade av Gerónimo Rulli från Estudiantes som Thibaut Courtois ersättare om Chelsea inte förlänger lånet. Där har ni lite information som jag tyvärr inte kan posta i Altas y Bajas eftersom jag sitter mitt i ingenstans..
Atlético CosaFai?
2014-05-23 14:44
Det hade varit tråkigt att förlora två atletico-produkter, är otroligt nyfiken på hur Saúl hade funkat i vårat lag.
Nån/några spelare måste man väl sälja? Cholo vill väl ha en mindre och tajtare grupp.
Undra hur det blir med Guilavogui, Leo, Saul, Asenjo, Oli, Ruben Perez. Ska bli ett väldigt intressant transferfönster :)
Atlético belgaren
2014-05-23 14:32
Funderade lite över Sosa också med tanke på allt som hänt i Ukraina. Kan inte tänka mig att han jättegärna vill tillbaka, och Cholo har ju onekligen ett gott öga till honom. Nu vet jag inte hur hans kontrakt med Metalist ser ut men jag tror att han köps loss!
Atlético CosaFai?
2014-05-23 14:30
*Everton sägs vara väldigt intresserade av Saúl.

*Inter sägs vara väldigt intresserade av Mario.

Inte behöver man väl sälja spelare nu när man är i CL final och har vunnit La Liga? Och har man planerat att signa Sosa?
Ska Diego Ribas verkligen lämna Atletico?
Atlético Antonio López
2014-05-23 11:28
rawkus/
Haha det hade varit något, en forumresa till Tacoland!

---
Skön reklam med Arda i huvudrollen.
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2014-05-23 05:41
@Antonio López:

Cancun för i helvete! Vi har dessutom fontänen som det badades i den gangna helgen ;D
Atlético Antonio López
2014-05-22 22:36
Gött! :)
Atlético lipps
2014-05-22 20:54
Inte så stor chans förmodligen! Drar med sambon också :)
Annons: