/spanien/atletico/forum/339.aspx/spanien/atletico/forum/339.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Sergis mål tycker jag
2014-05-31 18:42
Gilla VM-krönikan 1994 på Facebook!
Atlético Cholo es un dios
2014-05-31 15:55
Vilken roll får Correa tror ni? Sker en utlåning eller blir han en startspelare?
Otroligt intressant spelare verkar det som iallafall
Atlético gurra1993
2014-05-31 14:56
Sjukt roligt att vi har fler i truppen är real:)
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético bel0
2014-05-31 14:15
Kul att alla Atletico spelare som blev uttagna till Spaniens 30 mannatrupp även fick åka med till VM!
Atlético CosaFai?
2014-05-31 11:58
I brist på forums inlägg så får ni en rolig video här :)
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2014-05-30 23:46
@Kjellerman: Tror inte Atlético vill betala €10 miljoner för Sosa som har 1 år kvar på sitt kontrakt.

Annars har du rätt i det du skriver.
Atlético Kjelleman
2014-05-30 23:08
Miranda kommer att söka Spanskt pass, Simeone vill ha Sosa kvar som saknar EU pass som även Gimenez och Correa saknar, sedan vill man värva Navas eller Rulli i målet ,Firmino på mittfältet och Bacca eller J.Martinez i anfallet alla saknar EU pass. Det går inte riktigt ihop hur gärna man än vill ha några av dom om det inte går att hitta någon farfars far eller liknande som kommer från Europa så det går att fixa pass lite snabbt
Atleticoo2014
2014-05-30 23:04
:D
Barcelona KristoferDelija
2014-05-30 22:14
Aldrig Arda räknar jag som en självklarheten:)
Atleticoo2014
2014-05-30 21:50
delija: glöm inte bort kiiing ARDAAA:)
Barcelona KristoferDelija
2014-05-30 21:27
Sjukt ifall Atletico får Rakitic! Tänk Atletico gå runt på en offensiv trio med Rakitic, Correa och Costa.

Angelito blir en utav fotbolls världens intressantaste spelare att följa. Killen är 95 och med den potentialen e sjuk.
Tycker dock han mer lik Suarez än Aguero men jag tycker Correa har faktiskt bättre bollkontroll än Suarez.

Behåller Atletico någon utav Courtios eller Costa samt de nyfövärven och nån breddspelare så kommer Atletico kunna göra minst lika bra säsong under Cholo.
Atlético Robin G
2014-05-30 20:42
Tuuung han ee Correa. Kan bli sjukt braa.

Atlético zoran
2014-05-30 19:52
No offence, Thiagoneee, men han ser ju inte lika glad ut att träffa dig. Kan det ha varit att han kände av tröjan du bar under jackan? Hehe, nej då, jag skojar bara..
Real Madrid Thiagoneee
2014-05-30 19:34
Grabbar idag träffade man världens bästa målvakt. Så lycklig man känner sig.
Moratientes - Tjugoett
2014-05-30 18:48
Kontakta mig om du är älskar la liga och vill vara skribent på Facebook i sommar!

MVH
Moratientes
Fredde (Atletico)
2014-05-30 18:47
Sitter och drömmer såhär i Silly Season tider, ser att Roberto Firmino ryktas till oss, helt underbart om han kommer! Då kan vi sälja Cebolla och ersätta med Firmino. Då finns Arda, Koke, Firmino, Raul Garcia och kanske Oliver, sen läste jag om Rakitic, då borde det väl bli Rakitic - Gabi i mitten som kan ersättas av Mario Suarez och Tiago sen tycker jag att Saul lånas ut en säsong till och sen kommer och ersätter Tiago. Vilket underbart mittfält!
Atlético Diegol Costa
2014-05-30 15:53
Vet någon vart belgiska landslaget är? Vill gärna hälsa på Courtois
Atlético eduardo c
2014-05-30 15:52
Tack zoran för all update! Haha sjukt att Barca är beredda att langa upp 60 mille för koke, koke är ett atleti barn med atleti hjärta. Enda anledningen för han att acceptera ett sådant erbjudande är för att hjälpa klubben ekonomiskt. Soldado är en guldklimp enligt mig. Han har gjort en katastrof säsong i England och vill förmodligen bara komma hem till säker mark för att bevisa vad han egentligen kan åstadkomma, och med spelare som koke gabi, Arda bakom sig, blir det nog inte så svårt.
Atlético daniel77
2014-05-30 15:40
Klas89 Och Pinto som andremålvakt? :D Personligen anser jag att Asenjo bör fortsätta söka lyckan i en annan klubb.
Atlético Chewie
2014-05-30 15:36
Förmodligen så vill inte Asenjo lira andrafiol och Simeone verkar inte tro på honom nog för att han ska få vara förstamålvakt.
Atlético Klas89
2014-05-30 14:59
Det känns som att jag missat något nu. Men om både Courtois och Aranzubia lämnar, varför inte plocka tillbaka Asenjo?
Atleticoo2014
2014-05-30 13:50
ja miksom går man o säger att ma. vill spela för ärkerivalen då är det självklart han blir hatad.. återstår o se vart han hamnar nu när rykten cirkulerar lm att hollylona lagt ett bud för att göra barnungen messi nöjd...
Atlético zoran
2014-05-30 12:43
Här har ni 21 uppdateringar av spelare som kan vara på väg in respektive ut. Jag har aldrig haft så mycket jobb sedan jag började med den här typen av uppdateringar. Anledningen till att Atlético-supportrarna inte tycker om Agüero är för att han var en enorm idol i röd-vitrandiga kretsar. Ingen hade en så bra relation med supportrarna innan han förstörde det hela genom att bråka sig bort från klubben till den grad att han inte ens tog avsked från klubben som hjälpt honom att utvecklas i den grad han gjorde i Atlético. Att han sedan, bakom stängda dörrar bad på sina knän för att spela i Real Madrid av alla klubbar utan att behöva byta agent (Jorge Mendes hade kunnat ordna en flytt dit, men han valde att stanna hos IMG) gör saken ännu värre. Det som fick bägaren att rinna över var när han snackade om hur Independiente var den enda klubben han bryr sig om (det förstår jag, de gav honom möjligheten som 15-åring på seniorlagsnivå) samtidigt som han ignorerade allt Atlético hade gjort för honom samt det faktum att Atlético betalade och därmed finansierade stora delar av Independientes nya arena i och med Kuns övergång till Spanien. Atlético betalade uppemot €23 miljoner för en 17-årig Agüero som hade enorma problem med anpassningen till livet och fotbollen i Spanien. Man hjälpte honom att bli det han är idag. Därför är han hatad i Atlético-kretsar. Så här i efterhand känns det lite som om han ångrar vissa saker, men man kan aldrig vara säker med Agüero som då var influerad av Maradona.
Valencia Amunt
2014-05-30 12:14
Sen finns det ju spelare som inte ser allt i pengar också. Kunt Aguero är inte en av dem
Atlético Antonio López
2014-05-30 10:46
Om så var fallet*
Atlético Antonio López
2014-05-30 10:39
Kjelleman/ Det är fullt acceptabelt som så var fallet, då skulle nog ingen supporter bry sig. Falcao är t.ex. Fortfarande älskad i Atléticokretsar. Kunt däremot, han bestämde sig för att lämna genom att meddela detta till klubben och supportrar genom sin hemsida att han sticker. Detta efter att han några veckor innan det lovar att fullfölja sitt kontrakt. Veckorna därpå flörtar han öppet med Real Madrid och inser givetvis hur detta frustrerar Atletisupportrar. Att han flyttar är det ingen som bryr sig om men sättet han gör det på är svinigt. Aldrig vill jag se honom i rödvitt igen, spottar man på klubben på det viset är man för evigt avvisad enligt mig.
Atlético gurra1993
2014-05-30 10:23
Aguero sa väll att atletico bara var ett jobb för Han ?
Atlético Kjelleman
2014-05-30 09:56
Jag förstår inte varför vissa hatar Aguero m.fl. Atletico kan idag inte konkurrera med dom rika klubbarnas löner och kunde det ännu mindre då Aguero lämnade.Han skrev på för Atletico för han ville spela där men sen kom City med ett bud som han inte kunde motstå , med en lön som han kan försörja sig och hela släkten resten av livet + att City kunde erbjuda spel i CL vilket Atletico inte kunde göra ,inte ens spel i EL
Vill det riktigt illa så kan mer än halva truppen försvinna i sommar då blir det många att hata, nästan ett heltids jobb
Atleticoo2014
2014-05-30 09:55
visste inte han var hatad faktiskt....
Atlético Kjelleman
2014-05-30 06:34
Självklart skulle det vara bra om Aguero kom tillbaka , en underbar spelare
Annons: