/spanien/atletico/forum/335.aspx/spanien/atletico/forum/335.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético ColinZeal.se
2014-05-25 04:31
@KristoferDelija:

Sorry, har sjukt svårt för folk som frivilligt, mot logiskt tänkande, väljer att "tro" på något så påhittat som en gud. Jisses. Var det gud som låg bakom din framgång?

Nej, det var DU. "gud" hade inget med det att göra. Skärpning.
Spanien Osito
2014-05-25 03:57
@rawkus [siempre contra la peste blanca:

Inte bara att ni föll på mållinjen, ni gjorde det mot Real Madrid som jag personligen har lite svårt för. Jag hoppas att ni lyckas behålla laget så gott det går. Framförallt Felipe, DG, Courtois och "Cholo".

Den sistnämnde är årets tränare tillsammans med Rudi Garcia.

Att ni tog hem ligan mår fotbollen bra av, på många sätt och vis.

Absolut, någonting ska allt bli till:D
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2014-05-25 03:48
@Osito:

Tack broder! Syns pa Mex-forumet. Dags att dra ihop en VM-special? ;)
Spanien Osito
2014-05-25 03:11
Ni är säsongens lag! Väldigt synd att ni inte tog hem Champions League, det hade varit pricken över i:et. Men ni ska vara stolt över klubben, det ni åstadkommit och alla spelarna/ledarna.

Må ni ta hem det nästa säsong!
2014-05-25 03:06
@Hashomi:

Nu blir jag nyfiken pa ditt tidigare nick, haha :)

Fan, har det gatt sa lang tid redan?? :O
Illgner
2014-05-25 03:02
Måste säga att Atletico var det sista laget jag önskade se Real vinna mot. En fantastiskt säsong från ett fantastiskt lag. Hade jag inte varit Real fan sedan den gode R Carlos förehavanden hade jag till 100 % stått bakom A Madrid oavsett motstånd.

För övrigt är det lite lustigt att bli så sura över den där Madrid 2004, han kan ju i princip vara någon som är ute efter att smutsa ner Real. Tror (och hoppas) att de flesta Real-fans är imponerade över Atleticos säsong.

Nåväl, kan vara mitt första inlägg på SF på 7-8 år. Ta det för vad det är..
Real Madrid Hashomi
2014-05-25 02:52
rawkus

Din gamle räv, detta är ett nytt konto för mig, men jag har sett dig här inne och i Milans forum i mer än 10 år. Är det någon jag lider med en dag som denna så är det du.

Vill även hylla Zoran som är en favorit hos mig.

Stort grattis till ligatiteln, jag tror inte ens ni själva fattar hur stort det är. Ni slår europamästarna på Bernabeu och vinner ligan, något som egentligen är svårare än CL en säsong som denna.

Ni går till historien och har en plats i alla fotbollsfans hjärtan, även mina madridista vänner älskar det ni står för. Ni må ha förlorat finalen men ni har vunnit något som är mycket större än det.

Ni är inte längre en förlorar klubb som blir hånade, ni är fruktade Atletico Madrid, ikväll och för all framtid.
Real Madrid Kajanus
2014-05-25 02:50
All heder till er och den säsong som laget nu har bakom sig. Spansk fotboll fortsätter att ligga steget före alla andra länder och ligor. Ni visar att motivation och sammanhållning kan slå klass flera dagar i veckan. Jag hoppas att de ekonomiska problemen som Atletico brottas med går att lösa och att ni fortsätter att sätta skräck i Europas topplag.
Nu njuter vi av den stundande festen i Brasilien och så ses vi i höst igen.
Väl mött, vänner! : )
2014-05-25 02:38
Hur fan kommer det sig att det ALLTID är Barca vs Real tjaffs pa varat forum?

Ett fenomen i sig ;O
Barcelona KristoferDelija
2014-05-25 02:02
Bat/ Haha du behöver inte tro Gud men visa lite respekt och häv inte ut i forumet.
Vi ska inte göra detta till ett kristen forum haha men visa lite respekt.

Men Atletico fansen tror enbart på Cholisimo;)
Barcelona Chrisicito
2014-05-25 02:00
Trist förlust, men ert lag gar gjort en fantastisk säsong, så säger grattis till denna fina säsong ni har gjort!

Hoppas ni kommer vara kvar i Europas toppskick!
Valencia Bat
2014-05-25 01:53
@KristoferDelija:

Gud är verklig, där varsågod.
Real Madrid Hashomi
2014-05-25 01:51
Ni gör en fantastisk säsong och kommer aldrig att glömmas av någon fotbollsintresserad. Ni har redan cementerat er plats i historieböckerna trots denna förlusten.

Real Madrid Iker Casillas #1 - I MED OCH MOTGÅNG!
2014-05-25 01:47
Grym jävla säsong gör ni!
Det var 50/50 inför denna match och grymt jämt blev det.
Nu var det dock så att Real drog det längsta strået och vi får hoppas att Atleti inte tappar för mycket och går ned i dvala igen. Ni behövs!
Barcelona KristoferDelija
2014-05-25 01:38
Grande Atletico er säsong har vart en njutelse att se och magisk säsong.
Simeone och Atletico ger hopp till fotbollen.
ColinZeal.se/ Pajas visa lite respekt till oss kristna.
RaulLegend
2014-05-25 01:37
@Bästelona y M3ssi y BernaLeo:

Ni barca fans kan hålla käften. Ni är fan inne på Puertan och läser 24/7. Sen skriver ni om oss i ert ruttan forum. Äckligaste laget på jorden, leker snälla mammaspojkar.

Grattis Atletico till er fina säsong. Ni har spelat så underbart och ni har förtjänat varje match ni har vunnit.
Barcelona grande jw
2014-05-25 01:33
Jag stod nere på Nou Camp och skanderade Atletico med 90 000 andra barcasupportrar när ni vann ligan förra helgen. Dåliga förlorare är det värsta jag vet men dåliga vinnare är snäppet värre. Usch och tvi för det Realsupportrar som skämmer ut sig här.

Ni var förtjänta vinnare idag och jag hoppas ni fortsätter charma fotbollsvärlden en lång tid framöver och bygger vidare på den era ni nu startat. Med Simeone vid rodret kan inte mycket gå fel. Vilken man alltså!
Real Madrid Forzan #10
2014-05-25 01:32
Madridista since 2004 En krypto-cules som försöker skapa intriger. Pajas är bara förnamnet.
Real Madrid Forzan #10
2014-05-25 01:29
Barcelona koeman92
2014-05-25 01:28
Barcelona Bästelona y M3ssi y BernaLeo
2014-05-25 01:24
Ni har vunnit mitt hjärta! Jag anser att ni är klasser bättre än Real, och Barca också för den delen, men ni förlora oförtjänt idag... Ingen Costa eller Turan, i mina ögon era absolut bästa spelare, dock saknade Real Xabi också. Spela om finalen imorgon och ni tar den! Helt säker på det.

Sen så märks det ganska tydligt att det är stor skillnad mellan supportrarna. Ni vinner ligan på CN och arenan hyllar er, samt så gratuleras ni här inne på SF. Real, gör helt tvärtom. Kommer in hit och hånar och provocerar, pinsamma maränger!
Real Madrid El Dioso
2014-05-25 01:21
Tänkte skriva till er att ni var värdiga motståndare och hade jag varit AM fan då hade jag varit något oerhört stolt med det man har åstadkommit. Grattis till en fantastisk säsong.

Upptäckte att en korkad människa vid namn "madridista since 2004" skrivit lite saker hörinne. För det första är han varken Real fan eller svarar för Real. Vi tar avstånd från (lite krsst uttryckt) luffaren. För det andra så är han inte MadridiStas "since 2004" utan han är född 2004. Så det är en 10- åring vi snackar om.

Tack för säsongen och denna match.
Moratientes - Tjugoett
2014-05-25 01:21
Kan inte ni bara banna den där Madridista since 2004, skämmer ut mig och alla real supportrar. Förstår inte varför han hatar så mycket. Borde fira istället för att provocera. Klasslösa åsna
Barcelona yeezus
2014-05-25 01:19
Fantastiskt lag, fantastiskt spel och fantastisk tränare. Håll hårt om Simeone!
Principe17
2014-05-25 01:16
Det är fullständigt obegripligt att Realsupportrar hänger på detta forum, dryga timmar efter deras åtråvärda vinst. Gå och underhåll varandra i nån grotta nånstans istället.
Ps. Diego Simeone asså, den mannen går inte av för hackor.
2014-05-25 01:04
Finner det sjukt att Realfans hänger pa andra forum, en kväll da laget bärgat en historisk titel.

Är firandet av samma slag som de "mäktiga" supportrarna som inte ens orkade överrösta Atletifansen, inte ens när 10e bucklan höjdes mot skyn?

Kan första att nagon som fenbart följt laget sedan 10 ar tillbaka och saledes missat precis ALLT av storheten, inte riktigt hajar och hellre hänger framför datorn än kutar ut och sjunger, jublar osv.

Jag firar ännu den 18 ariga ligatorkans slut - detta en hel vecka i efterhand. Hur kan nagon INTE fira 10e CH L redan minuterna efter matchen?
Real Madrid mojo
2014-05-25 00:58
Hade PSG tagit sig vidare tror jag det hade varit en mer intressant semifinal (chealsea har ju inget anfall).
Atlético eduardo c
2014-05-25 00:57
Hör upp! atletisupportrar! Ignorera andra inlägg som försöker att få oss att må dåligt över var vi har åstadkommit i år.

När vi träffades på Olearys i Nortull förra lördagen så hade vi ingen annan önskan än att skapa en Sverige Peña (Norge har en för övrigt).

Vi var ca 8 pers från forumet som träffades, och jag antar att fler träffades i göteborg. Jag kommer att anordna ett facebook event för att spana in intresset, grundregeln för peñan är att man minst är 50 pers.

Bland annat så är tanken att folk från Sverige samlas och drar till madrid och ser en match där atleti spelar, kanske fånga en liga match och en CL-match. Jag antar att redaktionen har gjort sånna här trips förut, bara att nu så kör vi hela sverige peñan.

Jag och Andeel, har snackat om det ett bra tag. och känner att det är dags. Jag kommer att självklart behöva redaktionens hjälp, bla zoran, alexander, viktor osv.

Jag hoppas detta går igenom, så att vi fixar en stabil peña, nu när vi är som starkast, huvudet högt grabbar och tjejer.

Vad tycker ni?

/e

Atlético Karl Pilkington (red)
2014-05-25 00:57
Tycker inte ni real-supportrar behöver be om ursäkt för segern och betona att det skedde med hjälp av tur, för det tycker jag inte en stämmer. Ni spelade bättre än oss och det var rättvist när man summerar matchen i sin helhet. Vad man dock bör ha i beaktning när man gör sin matchanalys är att ni var två minuter från nederlag och att marginaler ofta avgör matcher. Att det känns oerhört surt och bittert för oss nu beror inte på att vi känner oss beslulna på titeln - era spelare förtjänar den efter en god insats.
RaulLegend
2014-05-25 00:52
@Karl Pilkington (red):

Vadå ogillade i hela fotbollsvärlden? Vi alla vet att nästan varje fotbollspelares dröm att spela antingen i den vita tröjan eller barcas fula tröja, du måste hålla med om det.
Annons: