/spanien/atletico/forum/329.aspx/spanien/atletico/forum/329.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Kjelleman
2014-05-30 09:56
Jag förstår inte varför vissa hatar Aguero m.fl. Atletico kan idag inte konkurrera med dom rika klubbarnas löner och kunde det ännu mindre då Aguero lämnade.Han skrev på för Atletico för han ville spela där men sen kom City med ett bud som han inte kunde motstå , med en lön som han kan försörja sig och hela släkten resten av livet + att City kunde erbjuda spel i CL vilket Atletico inte kunde göra ,inte ens spel i EL
Vill det riktigt illa så kan mer än halva truppen försvinna i sommar då blir det många att hata, nästan ett heltids jobb
Atleticoo2014
2014-05-30 09:55
visste inte han var hatad faktiskt....
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético Kjelleman
2014-05-30 06:34
Självklart skulle det vara bra om Aguero kom tillbaka , en underbar spelare
Atlético Conserva el Calderón!
2014-05-30 01:20
Fück Aguero
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2014-05-30 01:12
Förresten, för er som inte sett Correa spela så finns här ett bra videoklipp!
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2014-05-30 00:47
@CuleAK: För att göra en lång historia kort så förlängde han sitt kontrakt, sa att han skulle stanna och sen bråkade sig ifrån klubben. Han gick även ut och sa flera gånger att han ville till Real Madrid vilket kunde hänt om han bytt till Jorge Mendes som agent.
Barcelona CuleAK
2014-05-30 00:28
Vad har Aguero gjort för att göra er så missnöjda på honom? Jag trodde att han var ett stort fan av er.
Atlético gurra1993
2014-05-30 00:06
Kunt aguero är fan inte välkömmen
Atleticoo2014
2014-05-29 23:59
varför just det svaret då?? som sagt börjat följa atletico nyligen så vad som hänt innan har jag ingen koll på...
Atlético Antonio López
2014-05-29 23:27
Agüero skulle kunna komma tillbaka krypandes på sina knän och böna och be hela nästa säsong om att återvända utanför Vicente Calderon. Ändå hade han fått samma svar, helvete heller.
Atleticoo2014
2014-05-29 22:27
en dröm är o få tillbaka aguero om costa lämnar.. visst kommer nog inte hända men man vet aldrig heller med fotboll. han har spelat här innan o med denna säsong vi haft måste de väl locka lite oxå om han ändå vill till spanien:) Om David Villa lämnar hade jag kunnat se mig demba i atletico tröjan. med lukaku i chelsea samt om man köper costa kan man säkert fixa fram en bytes affär med chelsea.. aguero/demba i anfallet. vad tror ni grabbar:)
Atleticoo2014
2014-05-29 22:18
japp de stämmer han är officiellt klar för dortmund..
Atlético Kakan_Atletico
2014-05-29 21:32
@belgaren Jaha! Jag tror att Adrian kommer att stanna. Om Leo lånas ut eller ej är väl 50/50 just nu. Beror antagligen helt på vad som händer i sommar. EDIT: Immobile uppges vara klar för Dortmund..
Atlético belgaren
2014-05-29 20:38
@Kakan
Menar om man ersätter även Villa, utöver Costas potentiella ersättare. Alltså om vi kör på en trupp med 4 anfallare; Costas ersättare, Villas ersättare + Adrian och Leo. Eller om Leo lånas ut/Adrian säljs, eller om man kör på en ersättare till Costa och låter Adrian och Leo vara backups.
Finns ju många varianter att laborera med och blir intressant att se hur de väljer att lösa det! :)
Atlético Kakan_Atletico
2014-05-29 17:47
@belgaren

Vi lär inte sitta med ett anfall bestående av Adrian o Leo nästa säsong. Det vore ett enormt steg bakåt då ingen av dem håller någon vidare klass just nu.

Håller med dig helt angående FIlipe. Vi såg ju när han var skadad, när vi mötte Real i cupen. Gick ju åt helvete.. Alla spelare vi har just nu blir svåra att ersätta. Alla som kommer in nu i sommar måste vara beredda att offra en hel del blod svett o tårar för att kunna lira under Cholo, och det är det långt ifrån många som gör.
Atleticoo2014
2014-05-29 14:34
costa borde visa hjärta för klubben o stanna en säsong till:) han kommer aldrig bli älskad av en klubb som han blir k atleticooo:))
Atlético belgaren
2014-05-29 14:32
Den som är absolut svårast att ersätta är Filipe i mina ögon. Ingen skugga över Siqueira men jag tror aldrig vi hittar en vänsterback av samma kaliber igen, om han lämnar. Det han gör för våran offensiv är oersättligt. Costa är inte alls lika svår att ersätta.

Blir intressant att se vad som händer om både Costa och Villa lämnar, om man värvar in två ersättare eller om man nöjer sig med en och ger Leo och Adrian större utrymme.
Atlético CosaFai?
2014-05-29 13:27
Om Villa lämnar Atletico.. Lämnar han då som bosman eller får man en viss summa?
Atlético Kakan_Atletico
2014-05-29 13:08
Kom att tänka på en sak. Vi förlorade ju inte en ända match under ordinarie speltid under årets CL säsong..
Atlético Kakan_Atletico
2014-05-29 10:37
Gabi, vilken hjälte! Där snackar vi hjärta!!

Underbart jobb med Altas y bajas Zoran, sjukt bra!

Angående Lukaku, finns det inte möjlighet att köpa loss honom om Costa lämnar? Ryktas kosta "bara" 20 miljoner euro.
Atlético Sk018
2014-05-29 10:23
@Zoran Sjukt stort av Gabi! Beundransvärt! DET är en spelare som verkligen inte växer på träd.
Atlético Antonio López
2014-05-29 09:33
Tack för de fina orden Nenovic, alltid trevligt att läsa!
Atlético El_pepino i Ardas skägg
2014-05-28 23:48
Är det fyra dagar sedan säsongen tog slut? Fyra? Och jag är redan helt slut av alla spelarflyktrykten....
Nenovic
2014-05-28 23:43

Vill bara hylla ert lag och det ni har gjort under denna säsongen, inte bara för er själva utan för fotbollen i stort. Det Atletico har gjort under denna säsongen anser jag går till en av dem största bedrifterna i modern fotbollshistoria. Som tränare själv vet jag hur tufft det är att få spelarna att jobba så som Atleticos spelare gör, det är verkligen beundransvärt jobb Simeone har gjort med laget. Lider verkligen med er över den snöpliga förlusten men som Juanfran sa så är jag övertygad om att ni kommer till final igen med Cholo som tränare.
Har hittar ett klipp som påminner om Atleticos lag, och hur dem framställs.
Atlético Nahro
2014-05-28 22:50
Oj jäklar vilket hjärta, vilken kapten! Organisatoriskt på planen har han ju varit den viktigaste spelaren vi har haft den här säsongen. Att han inte ens tar plats i landslagstruppen till VM är en gåta. Han petar Busquets alla dagar i veckan - till och med, med en spricka i revbenen.
Atlético zoran
2014-05-28 20:34
Hörrni. Jag tycker inte vi ska klanka ner på Sergio Ramos även om Madrid-tidningarna såklart vill köra sin kampanj för att ge tillbaka. Däremot tyckte jag det vore trevligt att nämna det faktum att Gabi spelat sista månaden med en spricka i revbenen och samtidigt varit en av Atléticos bästa spelare. Han lät varken medspelare, media eller supportrar få reda på det. Läkarteamet mörkade allt för hans skull. När man är en supporter ute på planen, lagkapten och har jobbat för drömmen så måste det nämnas. Han är så stor, Gabriel Fernández.. @Jawen, Tack, vi gör vårt bästa. Det är bara synd att vi inte kan jobba med det här på heltid. Då hade det blivit det vi vill få det till.
Atlético Jawen,
2014-05-28 19:31
Hallå där!!

Ville egentligen bara ge redaktionen ett rejält lass beröm för alla grymt högkvalitativa artiklar som läggs upp. Lätt det bästa på SF - med råge!

Alltid lika trevligt att läsa och Sillyn ska bli spännande att följa!!

Mvh

Jawen (som länge följt Atlético på lite avstånd:)

Atlético RK!
2014-05-28 18:39
A | P

Han är en överskattad spelare som varit dålig större delen av säsongen, och nu på slutet gör några avgörande nickmål och då kallas bäst i världen.
Real Madrid A | P
2014-05-28 17:54
Daniel

2 mål mot Bayern i semi, 1 mål som sänkte er totalt. Han har varit minst topp 3 i världen. Du glömmer visst fort?
Atlético Kakan_Atletico
2014-05-28 17:23
Vi är inte ens i Juni och redan nu så är mer än halva laget "på väg" bort.. Kommer bli en fruktansvärd sommar detta!

Något som får en att skina upp är såklart att Correa är klar, ser fram emot att få se honom på Calderon!
Annons: