/spanien/atletico/forum/328.aspx/spanien/atletico/forum/328.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Thiagoneee
2014-05-30 19:34
Grabbar idag träffade man världens bästa målvakt. Så lycklig man känner sig.
Moratientes - Tjugoett
2014-05-30 18:48
Kontakta mig om du är älskar la liga och vill vara skribent på Facebook i sommar!

MVH
Moratientes
Fredde (Atletico)
2014-05-30 18:47
Sitter och drömmer såhär i Silly Season tider, ser att Roberto Firmino ryktas till oss, helt underbart om han kommer! Då kan vi sälja Cebolla och ersätta med Firmino. Då finns Arda, Koke, Firmino, Raul Garcia och kanske Oliver, sen läste jag om Rakitic, då borde det väl bli Rakitic - Gabi i mitten som kan ersättas av Mario Suarez och Tiago sen tycker jag att Saul lånas ut en säsong till och sen kommer och ersätter Tiago. Vilket underbart mittfält!
Atlético Diegol Costa
2014-05-30 15:53
Vet någon vart belgiska landslaget är? Vill gärna hälsa på Courtois
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético eduardo c
2014-05-30 15:52
Tack zoran för all update! Haha sjukt att Barca är beredda att langa upp 60 mille för koke, koke är ett atleti barn med atleti hjärta. Enda anledningen för han att acceptera ett sådant erbjudande är för att hjälpa klubben ekonomiskt. Soldado är en guldklimp enligt mig. Han har gjort en katastrof säsong i England och vill förmodligen bara komma hem till säker mark för att bevisa vad han egentligen kan åstadkomma, och med spelare som koke gabi, Arda bakom sig, blir det nog inte så svårt.
Atlético daniel77
2014-05-30 15:40
Klas89 Och Pinto som andremålvakt? :D Personligen anser jag att Asenjo bör fortsätta söka lyckan i en annan klubb.
Atlético Chewie
2014-05-30 15:36
Förmodligen så vill inte Asenjo lira andrafiol och Simeone verkar inte tro på honom nog för att han ska få vara förstamålvakt.
Atlético Klas89
2014-05-30 14:59
Det känns som att jag missat något nu. Men om både Courtois och Aranzubia lämnar, varför inte plocka tillbaka Asenjo?
Atleticoo2014
2014-05-30 13:50
ja miksom går man o säger att ma. vill spela för ärkerivalen då är det självklart han blir hatad.. återstår o se vart han hamnar nu när rykten cirkulerar lm att hollylona lagt ett bud för att göra barnungen messi nöjd...
Atlético zoran
2014-05-30 12:43
Här har ni 21 uppdateringar av spelare som kan vara på väg in respektive ut. Jag har aldrig haft så mycket jobb sedan jag började med den här typen av uppdateringar. Anledningen till att Atlético-supportrarna inte tycker om Agüero är för att han var en enorm idol i röd-vitrandiga kretsar. Ingen hade en så bra relation med supportrarna innan han förstörde det hela genom att bråka sig bort från klubben till den grad att han inte ens tog avsked från klubben som hjälpt honom att utvecklas i den grad han gjorde i Atlético. Att han sedan, bakom stängda dörrar bad på sina knän för att spela i Real Madrid av alla klubbar utan att behöva byta agent (Jorge Mendes hade kunnat ordna en flytt dit, men han valde att stanna hos IMG) gör saken ännu värre. Det som fick bägaren att rinna över var när han snackade om hur Independiente var den enda klubben han bryr sig om (det förstår jag, de gav honom möjligheten som 15-åring på seniorlagsnivå) samtidigt som han ignorerade allt Atlético hade gjort för honom samt det faktum att Atlético betalade och därmed finansierade stora delar av Independientes nya arena i och med Kuns övergång till Spanien. Atlético betalade uppemot €23 miljoner för en 17-årig Agüero som hade enorma problem med anpassningen till livet och fotbollen i Spanien. Man hjälpte honom att bli det han är idag. Därför är han hatad i Atlético-kretsar. Så här i efterhand känns det lite som om han ångrar vissa saker, men man kan aldrig vara säker med Agüero som då var influerad av Maradona.
Valencia Amunt
2014-05-30 12:14
Sen finns det ju spelare som inte ser allt i pengar också. Kunt Aguero är inte en av dem
Atlético Antonio López
2014-05-30 10:46
Om så var fallet*
Atlético Antonio López
2014-05-30 10:39
Kjelleman/ Det är fullt acceptabelt som så var fallet, då skulle nog ingen supporter bry sig. Falcao är t.ex. Fortfarande älskad i Atléticokretsar. Kunt däremot, han bestämde sig för att lämna genom att meddela detta till klubben och supportrar genom sin hemsida att han sticker. Detta efter att han några veckor innan det lovar att fullfölja sitt kontrakt. Veckorna därpå flörtar han öppet med Real Madrid och inser givetvis hur detta frustrerar Atletisupportrar. Att han flyttar är det ingen som bryr sig om men sättet han gör det på är svinigt. Aldrig vill jag se honom i rödvitt igen, spottar man på klubben på det viset är man för evigt avvisad enligt mig.
Atlético gurra1993
2014-05-30 10:23
Aguero sa väll att atletico bara var ett jobb för Han ?
Atlético Kjelleman
2014-05-30 09:56
Jag förstår inte varför vissa hatar Aguero m.fl. Atletico kan idag inte konkurrera med dom rika klubbarnas löner och kunde det ännu mindre då Aguero lämnade.Han skrev på för Atletico för han ville spela där men sen kom City med ett bud som han inte kunde motstå , med en lön som han kan försörja sig och hela släkten resten av livet + att City kunde erbjuda spel i CL vilket Atletico inte kunde göra ,inte ens spel i EL
Vill det riktigt illa så kan mer än halva truppen försvinna i sommar då blir det många att hata, nästan ett heltids jobb
Atleticoo2014
2014-05-30 09:55
visste inte han var hatad faktiskt....
Atlético Kjelleman
2014-05-30 06:34
Självklart skulle det vara bra om Aguero kom tillbaka , en underbar spelare
Atlético Conserva el Calderón!
2014-05-30 01:20
Fück Aguero
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2014-05-30 01:12
Förresten, för er som inte sett Correa spela så finns här ett bra videoklipp!
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2014-05-30 00:47
@CuleAK: För att göra en lång historia kort så förlängde han sitt kontrakt, sa att han skulle stanna och sen bråkade sig ifrån klubben. Han gick även ut och sa flera gånger att han ville till Real Madrid vilket kunde hänt om han bytt till Jorge Mendes som agent.
Barcelona CuleAK
2014-05-30 00:28
Vad har Aguero gjort för att göra er så missnöjda på honom? Jag trodde att han var ett stort fan av er.
Atlético gurra1993
2014-05-30 00:06
Kunt aguero är fan inte välkömmen
Atleticoo2014
2014-05-29 23:59
varför just det svaret då?? som sagt börjat följa atletico nyligen så vad som hänt innan har jag ingen koll på...
Atlético Antonio López
2014-05-29 23:27
Agüero skulle kunna komma tillbaka krypandes på sina knän och böna och be hela nästa säsong om att återvända utanför Vicente Calderon. Ändå hade han fått samma svar, helvete heller.
Atleticoo2014
2014-05-29 22:27
en dröm är o få tillbaka aguero om costa lämnar.. visst kommer nog inte hända men man vet aldrig heller med fotboll. han har spelat här innan o med denna säsong vi haft måste de väl locka lite oxå om han ändå vill till spanien:) Om David Villa lämnar hade jag kunnat se mig demba i atletico tröjan. med lukaku i chelsea samt om man köper costa kan man säkert fixa fram en bytes affär med chelsea.. aguero/demba i anfallet. vad tror ni grabbar:)
Atleticoo2014
2014-05-29 22:18
japp de stämmer han är officiellt klar för dortmund..
Atlético Kakan_Atletico
2014-05-29 21:32
@belgaren Jaha! Jag tror att Adrian kommer att stanna. Om Leo lånas ut eller ej är väl 50/50 just nu. Beror antagligen helt på vad som händer i sommar. EDIT: Immobile uppges vara klar för Dortmund..
Atlético belgaren
2014-05-29 20:38
@Kakan
Menar om man ersätter även Villa, utöver Costas potentiella ersättare. Alltså om vi kör på en trupp med 4 anfallare; Costas ersättare, Villas ersättare + Adrian och Leo. Eller om Leo lånas ut/Adrian säljs, eller om man kör på en ersättare till Costa och låter Adrian och Leo vara backups.
Finns ju många varianter att laborera med och blir intressant att se hur de väljer att lösa det! :)
Atlético Kakan_Atletico
2014-05-29 17:47
@belgaren

Vi lär inte sitta med ett anfall bestående av Adrian o Leo nästa säsong. Det vore ett enormt steg bakåt då ingen av dem håller någon vidare klass just nu.

Håller med dig helt angående FIlipe. Vi såg ju när han var skadad, när vi mötte Real i cupen. Gick ju åt helvete.. Alla spelare vi har just nu blir svåra att ersätta. Alla som kommer in nu i sommar måste vara beredda att offra en hel del blod svett o tårar för att kunna lira under Cholo, och det är det långt ifrån många som gör.
Atleticoo2014
2014-05-29 14:34
costa borde visa hjärta för klubben o stanna en säsong till:) han kommer aldrig bli älskad av en klubb som han blir k atleticooo:))
Annons: