/spanien/atletico/forum/311.aspx/spanien/atletico/forum/311.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético CosaFai?
2014-07-10 19:15
När man ändå pratar om orealistiska värvningar så borde vi plocka in Schweinsteiger, hade funkat perfekt på vårat mittfält.
Atlético gurra1993
2014-07-10 18:46
Tycker vi har gjort ett riktigt bra tranförfönster hittills
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético anton_atleti (red)
2014-07-10 18:18
Andeel: Mientras otros duermen, nosotros soñamos
Atlético zoran
2014-07-10 17:43
@Conserva el Calderón!:

Vi får se vad som händer, det här kom verkligen från ingenstans, trots att Atlético har tittat lite närmare på honom och han uttalat sig positivt om klubben. Han skulle i varje fall lånas ut till en SPANSK klubb under sin första säsong..om det nu sker.
Atlético zoran
2014-07-10 17:41
@Conserva el Calderón!:

Han är en linjemålvakt och det gillar varken Simeone eller tränarstaben. Har svårt att se att det skulle hända.
Atlético zoran
2014-07-10 17:36
@denilsonfan:
Miranda väntar på sitt spanska pass och har gjort det i ungefär 1,5 år. Han kommer med stor sannolikhet att få det någon gång mellan i år och nästa år. Det återstår att se vad som händer med José María Giménez, men det mesta tyder på att han lånas ut i nuläget. Atlético vill inte att han missar ovärderlig speltid som i så fall stoppar upp hans utveckling. Correa är den tredje spelaren som är icke EU, men han kommer också att lånas ut med väldigt stor sannolikhet. Inte nu för han har sex månader av återhämtning framför sig, återhämtning som ska göra att han är redo för toppfotboll om allt går som det ska. 2008 fick den Europeiska unionens domstol igenom ett förslag om att turkiska spelare inte skulle räknas som icke EU-spelare. Därför räknas inte Arda som icke EU-spelare trots att Turkiet inte är med i EU. När det gäller afrikanska spelare så räknas inte de heller som icke EU. De tillhör de så kallade AVS-staterna (77 länder). AVS-staterna omfattar tre regioner: Afrika, Västindien och Stillahavsområdet.
Atlético Kakan_Atletico
2014-07-10 16:44
Mandzukic har alltså en lön på cirka 3 millar euro per säsong. Låter som ett kap! Känner mig mer och mer nöjd med värvningen!

Chicharito känns som ett bra komplement till Mandzukic. eller?
Atlético Antonio López
2014-07-10 16:34
Griezzman har iaf varit mitt förstaval hela tiden. Vet inte vad realistiskt innebär med denna klubb...
Atlético AndeeI
2014-07-10 16:24
Realistiskt. Vi är väl inga drömmare :)?
Atlético paniagua
2014-07-10 16:06
...för önskedrömmer vi, så skulle jag gärna se James i Atleti. :-)
Atlético paniagua
2014-07-10 16:04
@Andeel

Menar du ur ett önskedrömsperspektiv, eller realistiskt?
Atlético AndeeI
2014-07-10 15:48
Och vem vill ni se bredvid Mario Mandžukic?
Atlético Chewie
Nu när Mandzukic är klar känner man ju att han borde ha haft rakatic bakom sig.. Det är jävligt synd att vi gick miste om honom.
Atlético AndeeI
Mario Mandžukic tror jag personligen är en riktigt bra värvning. Än så länge verkar det som att vi gör ett riktigt bra fönster sett till våra förutsättningar, och med flyktande spelare, och spelare som eventuellt sticker.
Siqueiera tror jag kommer slå, om nu Filipe spelar i Chelsea nästa säsong. Correa har framtiden framför sig. Skulle vi nu signa Ansald och Iturbe är jag mer än nöjd. Vad säger ni på forumet om Oblak? Vet för lite om honom.
Atlético Antonio López
2014-07-10 15:37
Rawkus/
Ja, Malaga och Cagliari kanske man kan buda över men svår konkurrens. Kul att han finns med på tapeten iaf.
Atlético Antonio López
2014-07-10 15:34
Denilsonfan/
Som turk ska det inte behövas, Arda tar alltså inte upp en av de icke-EU platserna. Så länge som Correa inte finns i truppen är alltså en plats ledig, Thomas skulle isåfall kunna få en chans första halvan av säsongen om han nu tar upp en av de platserna.
Real Madrid 112+ years
2014-07-10 15:29
Grattis till ett bra köp! Mandzukics huvuspel är makalös såväl i mottagningar, skarvningar eller avsluta själv.
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2014-07-10 13:37
Samma tidning nämner även Chicharito och Atleti... ...samt duktige mittbacken Hector Moreno, som dck blir borta ca halvaret.
2014-07-10 13:37
Fran Record.mx:

GUILLERMO OCHOA

El arquero Mexicano, mostró un gran nivel con atajadas que llamaron la atención del mundo entero, principalmente después del partido disputado frente a Brasil, el guardameta que es agente libre después de terminar contrato con el Ajaccio de Francia despertó el interés de diversos clubes europeos.

Clubes que habrían mostrado interés:

Malaga (España)

Real Sociedad (España)

Olympique (Francia)

PSG (Francia)

Atletico de Madrid (España)

Caligari (Italia)
Atlético denilsonfan
2014-07-10 13:19
Att Arda Turan har ett pass betvivlar jag inte men menar du att han redan har fått spanskt ? Vet du förresten om Thomas Partey har spanskt pass? Annars måste han försvinna från truppen i sommar också.
Atlético Conserva el Calderón!
2014-07-10 12:14
Står för övrigt att vi har snappat upp Ochoa, kan detta stämma?
Atlético CosaFai?
2014-07-10 12:05
VA!? Är vi intresserade av Scuffet? Det trodde jag aldrig skulle hända, fan vad kul!
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2014-07-10 12:01
@Chewie: Vi möter Galatasaray på bortaplan i Izmir (Turkiet)

@denilsonfan: Man hoppas på att han snart skall kunna få det.

Atlético Antonio López
2014-07-10 11:55
Conserva/
Förstår din poäng och håller med men inte kan du väl vara bitter över Courtoislånet under 3 säsonger :)? Kan inte tänka mig att Atleti skulle nå samma höjder utan han i mål de senaste säsongerna.
Atlético Conserva el Calderón!
2014-07-10 10:40
Hur kan vi köpa Scuffet!? Det ultimata hade varit om vi hade lånat honom i 3-4 säsonger från Udinese och whipps vi har gett dem en målvakt som är större en Buffon. Kom igen nu ledningen..
Atlético Antonio López
2014-07-10 10:28
denilsonfan/
Arda har ett pass han, låt inte skägget lura dig.
Atlético Chewie
2014-07-10 10:15
Någon som har koll på om denna matchen är på hemmaplan? Såg den i försäsongsartikeln.
06.08.2014: Träningsmatch. Obekräftad motståndare.
Atlético denilsonfan
2014-07-10 09:44
Hej allihopa. En tanke, är det så att om vi plockar in Gaitan så kommer vi låna ut Gimenez? För varken Miranda, Arda eller nyss nämnde Gimenez har väll EU-pass? Antar att det är Gimenez som får flytta på sig då.... Eller är till exempel Miranda nära att kvittera ut ett spanskt pass?
2014-07-10 04:23
Som Serie A fantast sa kan jag säga att Scuffet är sjukt jävla intressant!! Vagar man hoppas??
Atlético gurra1993
2014-07-10 00:42
Maxi!!!!!
Postat via SvenskaFans-appen
Annons: