/spanien/atletico/forum/299.aspx/spanien/atletico/forum/299.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético olleulv
2014-07-29 10:30
Hade egentligen inte tänkt kommentera något kring Black Bat. . Men snälla vänner. Kan vi inte bara strunta i ett sånt inlägg och prata vidare om intressanta saker. Flera av inläggen blir av tråkig karaktär och det är väl under den kvalité som bör råda här inne. Nog om det.

Kan man ändra sin inloggningsadress här på forumet?

Griezmann!!
Atlético paniagua
2014-07-29 10:03
Vet vi något nytt angående ryktena om Lavezzi förresten?
Atlético skogstorparen
2014-07-29 09:50
Håller med Pelle_r, många forum har allt för mycket hat etc!
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético paniagua
2014-07-29 09:48
Jag förstår inte detta. Det har ju spårat ut helt. Att ni låter en obalanserad förortsfjortis få er att "komma igång". Varför spärras bara inte Black Bat från forumet så är allt löst? Jag blev hotad om att blockas för en betydligt mildare sak och utan att kasta personliga förolämpningar och hot omkring mig som det här stackars barnet som ännu inte funnit Zen inom sig gör och då är jag ändå medlem av Atleticoforumet. Vad gör admin? Kanvi gå tillbaka till att prata fotboll, supporterkultur, spelare och annat som hör hemma är.
Atlético Limpowitch
2014-07-29 08:58
Black Bat mår du bra eller? Känns som om du är en 14 åring som inte har speciellt tur med tjejerna och så råkar du samtidigt heja på Valencia. Ingen bra kombo, men varför ta ut det på La Liga mästarna? Avundsjuk eller? Och våra rödvita pyjamaser? Säger en kille vars favo lag har en fladdermus på bröstet på sina svart vita fågelskits tröjor!
Atlético Pelle_r
2014-07-29 02:37
Det skrivs otroligt intressanta och lärorika inlägg på detta forum, speciellt för en grabb som vill lära sig så mycket som man kan om den klubb som ligger närmast hjärtat. Är minst inne och uppdaterar forumet och artiklarna tre gånger om dagen och blir lika glad varje gång jag ser att det hänt något nytt. Kan vi därför försöka ignorera dessa individer som endast är ute efter att skapa hat och istället fortsätta hålla detta forum snyggt. Mvh Pelle
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2014-07-29 02:16
@Black Bat:

Tack för din tid här på forumet, den har verkligen varit underhållande.
Atlético Chewie
2014-07-29 02:01
Black bat....
Valencia Black Bat
2014-07-29 01:53
Rawkus Våga säga så till min favoritklubb in real life fitthuvud. Spärra mig från forumet tack. Oh glömde, ta på dina rödvita fula pyjamas. Jag tänkte lämna men du är ju lite trög och måste ha sista ordet. Det gäller också till de 4 som gillade kommentaren. Förvänta mig inte detta av er. NI BORDE SKÄMMAS!
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2014-07-29 01:43
@rawkus: Skall du se matchen på plats imorgon?
Spanien Osito
2014-07-29 00:36
Ni är ett av lagen som agerat bäst i hela Europa på transferfönstret. En stor eloge!
Atlético ADCS (red)
2014-07-28 23:07
@Frodo 21:

Sådär ska det se ut när man kommer till ett annat lags forum. Tycker också det vore kul med fler större lag i Spanien som kan slåss med Real Madrid och Barcelona. Det skulle om inte annat ge de dem två stora tuffare matcher och mer slit på truppen istället för självklara poäng. Bara rubba dom tillräckligt för att veta att ligan ska springas, svettas och spelas in, inte joggas in.
Valencia Frodo 21
2014-07-28 22:55
hej allesammans

ni skulle bara ignorerat black bats inlägg från första början, det hade varit det bästa. Ni märker att det är ett barn som lever i en fantasivärld som skriver.

han talar verkligen för sig själv och ni borde lägga er energi på att prata om det viktigare som händer kring er klubb.

lycka till i år och jag hoppas att valencia hittar tillbaks till gammal storform så vi kan åter igen utmana, skulle utveckla ligan med fler som kan utmana.

Så kanske vi får tyst på PL-fansen som säger att ligan består av två lag, ni bidrog till det starkt förra året.

Lycka till och vi möts på plan ;-)
Atlético ADCS (red)
2014-07-28 22:50
@Black Bat:

Det blir oftast så när man inte förstår vad logik innebär. Adios and good ridiance från campeones en pijama.
Atlético Elnacho
2014-07-28 22:49
Herregud Black Bat, försvinn till ditt eget forum och kom tillbaka när du har något vettigt att komma med!
Valencia Black Bat
2014-07-28 22:42
Börjar få ont av eran logik

Adios pijama amante
Atlético ADCS (red)
2014-07-28 22:35
@Black Bat:

Visar inget annat än du inte vet vad en röd tråd betyder. Jag vet exakt vad UFO och Messi är. Vad det exakt har att göra med ditt argument om Valencias så kallade storhet, undviker helt mitt förstånd, och förmodligen ditt också.
Valencia Black Bat
2014-07-28 22:32
ADCS

Visar din okunnighet. Angående UFO-saken, du skrev att UFO tacklade Messi.
Atlético ADCS (red)
2014-07-28 22:28
black bat//

1. LOL!
2. LOL!
3. LOL!
4. LOL!
5. LOL!
6. LOL!
7. Ehh?

Ni är den största klubben i Spanien på att leta efter halmstrån för att rädda hedern. Inget annat. Inte har du någon källa heller på de flesta av dina halmstrån. Detta är fotboll. Man vinner pokaler och titlar. Inte obskyra påståenden som ingen annan inom fotboll bryr sig ett dugg om. I rest my case.
Valencia Black Bat
2014-07-28 22:19
Adcs

1. Vi har producerat fler talanger än er
2. Ni har blivit nedflyttade fler gånger än oss.
3. Vi har slutat trea fler gånger än er medans ni varit en mittenlag.
4. Jag har hört EXPERTER säga att Valencia är tredje bästa klubben i Spanien.
5. Fler supportrar?? Det är inte sant. Valencia-regionen har mest ekonomiska problem av vad jag har hört
6. Vi har större arena
7. Jag älskar UFO-n som tacklade Messi(?)

Ni får vänta tills 00:00. Varför? Jag skriver aldrig här då.
Atlético ADCS (red)
2014-07-28 22:05
black bat//

Du kanske ska lära dig först hur man går in ett annat lags forum och formulerar vad man skriver innan du blir våt i ögat som en hemlös katt.

Det finns ingen som helst logisk eller anledning för dig att komma till Atléticos forum och skriva att vi nästan ska bli ett mittengäng kommande säsong. Det kunde du ha gjort på erat eget forum.

Sen att folk på detta forum inte tar dig seriöst och reagerar skämtsamt på det du skriver som en klackspark är jag väldigt glad över. På andra forum hade du fått höra ett och annat.

Till skillnad från andra lag så har vi ett öppet forum där var tar fotbollsdiskussioner med andra. Många på detta forum väldigt insatta i fotboll och du kan få en bra diskussion om du vet hur man öppna ett samtalsämne, dock inte den onödiga nonsens du skrev.

Sen fortsätter du med att Valencia är Spaniens tredje största klubb. Vilket visar på du också är villig att ljuga för att nå dina mål. Atlético har fler ligatitlar, fler spanska cuptitlar och fler internationella titlar.

Dessutom vann Atlético ligan förra säsongen, spelade final i CL, vann Copa del Rey 2013, man vann Europa League och UEFA Super Cup 2012, mann van även Europa League och UEFA Super Cup 2010. När sist vann Valencia någonting av värde?

Du kan fortsätta drömma om guldkossor och gröna ängar som inte existerar, medans Atlético radar upp titlar och pokaler.

Tack för mig
Valencia Black Bat
2014-07-28 21:20
3-5-2

Seriöst? Avundsjuk? Enligt dig så är man avundsjuk om man inte gillar någon. Jag kan faktiskt säga varför jag tror att ni slutar femma.
Atlético 3-5-2 (f.d. Tigern)
2014-07-28 21:10
Black Bat: Jag tror dom är avundsjuka på något, mer eller mindre alla ökennamn kommer till pga avundsjuka av något sorts slag.

Men nu är dagen snart slut så då slipper vi se dig här inne ju.
Atlético Kakan_Atletico
2014-07-28 21:07
@Black Bat:

Men vänta. Om ni inte slår oss i någon kategori, varken förr eller nu. Vad bör ni kallas då?
Valencia Black Bat
2014-07-28 21:00
Tänk varför ni kallas för Patetico Madrid.
Atlético 3-5-2 (f.d. Tigern)
2014-07-28 20:41
Ge Atleti Lavezzi så är jag nöjd :)
Atlético eduardo c
2014-07-28 20:03
Lavezzi skulle vara kanon, med risk för att jag nu blir lite för girig :P men tänk den snabbheten på dom redan vassa kontringarna atleti har. Sjukt.
Atlético RK!
2014-07-28 19:48
@Karl Pilkington (red):

Det finns dock en kategori som de "leder", vilket är La Ligas maratontabell. Där ligger de 21 poäng före med två säsonger mer spelade än Atletico. Huruvida den statistiken ska tolkas som bättre eller sämre än Atleticos låter jag vara osagt. Är det genom detta de menar att Valencia skulle vara större än Atletico, så är det emellertid ganska pinsamt. Ingen vettig människa skulle hävda att en klubb med 24 betydande titlar (10 liga, 10 cup, 1 cupvinnarcup, 1 interkontinentalcup, 2 ueafacup) samt två förlorade europacupfinaler, är mindre än en klubb med 15 betydande titlar (6 liga, 7 cup, 1 cupvinnarcup, 1 uefacup) samt två förlorade europacupfinaler.
Atlético Karl Pilkington (red)
2014-07-28 19:19
@Black Bat

Det är roligt att du skriver det där. Valencia är nämligen varken större än Atleti i publiksnitt, antal supportrar, antal ligatitlar, antal cuptitlar, antal medlemmar, omsättning, UEFA-ranking eller nuvarande sportslig framgång. Ni vinner inte i någon kategori såvida vi inte pratar antal skadedjur i omklädningsrummen.
Atlético Kakan_Atletico
2014-07-28 18:14
@Alexander Ivanovski(red):

Hoppas innerligt på den sistnämnde. Cazorla känns för slö o loj för att lira hos oss.
Annons: