/spanien/atletico/forum/294.aspx/spanien/atletico/forum/294.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético rawkus [siempre contra la peste blanca]
2014-08-06 03:06
Lavezzi, aka Rockstar....
Atlético Kakan_Atletico
2014-08-05 17:50
Angående Schürrle så skrev ju Zoran att minst två spelare till måste säljas för att det ska gå att köpa loss honom. Antar att detsamma gäller Kagwa/Chicha.

Men både Guila och Cebolla är ju påväg bort så...
Atlético El_pepino i Ardas skägg
2014-08-05 15:46
Alltså, det känns ju som lite orimliga rykten som dyker upp nu. Hur mycket pengar har vi kvar att värva för egentligen? Känns redan som vi gjort av med det vi har haft för den här sommaren...
Vore ju glatt om det gick att göra en sammanställning för vad vi fått in på försäljningar (på ett ungefär) och vad vi handlat för. Funderat på att styra ihop en sådan själv, men känns som ett svårt projekt pga att man inte har kunskap om alla tredjepartsäganden i de affärerna.
Atlético eduardo c
2014-08-05 12:31
Chicharito och kagawa, 25 Mill pund för båda, intressant. @belgaren, angående peñan, det är på g, vi ska ta tag i det nu när folk har kommit tillbaks från semester och vm är slut osv. Vi verkar ha fått in en del mail om anmälan i alla fall.
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético belgaren
2014-08-05 11:45
Ja, får nog bli bortatröjan i år för min del. Inte helt överens med kragen på hemmatröjan.

Hur går det peñan förresten, kommer det någon vart med anmälningarna? Folk får ta sig i kragen nu hehe!
Atlético Chewie
2014-08-05 01:52
Fattar inte heller rutan. Den kanske är tacksam för domaren som ser siffran tydligt men för oss fans som köper tröjan är den ju hemsk!
Atlético Kakan_Atletico
2014-08-04 21:47
Den rutan som är på ryggen på årets tröjor. Så jäkla ful!! Vi hade väl det bara i CL förra året?
2014-08-04 18:54
@mecus:

Har El Tgres alla tröjor(alltsa alla lag han representerat) - Real blir självklart undantaget. Pa tok för dyr som toapapper :/
Atlético mecus
2014-08-04 18:42
Men ack så svårt att ha Falcao hängandes på väggen dock
Atlético Antonio López
2014-08-04 18:00
Om någon undrar varför Mono Burgos valde målvaktskarriären istället för utespelare.
Atlético Sk018
2014-08-04 17:22
@Alexander
Tackar!
2014-08-04 16:35
Maste halla med paniagua här: Hellre att en lirare som Falcao är ärlig, än snackar en massa skit för att sedan krypa till Real.

Däremot hoppas jag han A: Blir svindyr och B: Tokfloppar. Tyvärr är min Tigre för jävla bra för att floppa, oavsett vart pa planeten han spelar boll ;O
Atlético Alexander Ivanovski(red)
2014-08-04 13:18
Såg att någon frågade om tiderna för Supercupen innan.

19 aug- 23:00 på Bernabeu
22 aug klockan 22:30 på Calderón
Atlético paniagua
2014-08-04 11:15
Vad gäller Falcaos eventuella övergång till Real, så kommer det ju knappast som en överraskning. Han har ju aldrig hållit hemligt att han haft (har?) Real Madrid som favoritlag och vill spela där. Övergången till Monaco var, om jag förstod det rätt, egentligen bara en kosmetisk grej eftersom Atletico och Real har en överenskommelse om att inte värva direkt från varandra såvida inte andra klubbar också budar och redan sista säsongen som han spelade hos oss, så var det i princip "klart" att han skulle spela i Real. Jag tackar Falcao för det fantastiska arbete som han gjorde hos oss och önskar honom lycka till vare sig han stannar i Monaco eller går till Real och hyser inget agg mot honom om han går till Real. Han har alltid varit rak och ärlig i vad hans ambitioner är.
Atlético Antonio López
2014-08-04 11:02
Verkar som vår legendariska kapten kan komma att göra Villa sällskap i MLS.

(Ber redan nu om ursäkt för min aftonbladiska rubrik till länktipset.)
Atlético Pelle_r
2014-08-03 22:36
Fantastiskt bra, Arda behövs verkligen. Tack för svar Zoran!
Atlético eduardo c
2014-08-03 19:42
@zoran tack för snabb info, härligt låter riktigt bra. Arda gjorde en kanon säsong, han går inte att ersätta enligt mig, speciellt inte med kagawa
Atlético zoran
2014-08-03 19:38
Ryktet kommer från AMK, men Atlético accepterar inga spelarbyten för Arda.

€41 miljoner eller ingenting.
Atlético Pelle_r
2014-08-03 18:13
Rykten säger att Man U har lagt ett bud på 185 milj Kagawa mot Turan. Någon som kan bekräfta om detta är sanning?
Atlético Antonio López
2014-08-03 17:11
Guilavogui har varit en fantastisk investering. Nu hoppar Arsenal seriöst in i kampen om honom också. AS rapporterar om att Atleti möjligtvis skulle kunna använda detta som ett sätt att få igenom en värvning av Cazorla.
Atlético gurra1993
2014-08-03 16:31
Fyfan va äckligt om han går dit
Atlético gurra1993
2014-08-03 16:31
Fyfan va äckligt om han går dit
Atlético CosaFai?
2014-08-03 15:11
Stämmer det verkligen att Falcao är nära eller skulle vilja gå till Real?
Atlético Nahro
2014-08-03 13:29
Utlåningen av Manquillo till Liverpool blir bara mer och mer ologisk för var dag som går. Vet man vad köpklausulen ligger på efter dessa två år? Och får man någonting i gengäld för att man lånar ut en talang? En Gerrard kanske? Eller en Sturridge?
Barcelona KristoferDelija
2014-08-03 13:21
Har Atletico ingen återköpsklausul på Manquillo?
Atlético mecus
2014-08-03 12:02
och där rök Falcao från min vägg
2014-08-03 03:00
"Trots" att jag är DIF sedan födseln, sa skulle jag verkligen inte ha nagot emot Borges i Atleti. Finns sämre spelare för dyrare pengar och högre löner, kort sammanfattat. Killen kämpar och har ett fint VM bakom sig, men lär inte kosta alltför mycket.
Buga för Dinho
2014-08-02 23:43
@Conserva el Calderón!:

Fast nu undervärderar du Borges speltekniska kvalitéer kraftigt, hans insatser i gruppspelet + slutspelet går inte av för hackor för att uttrycka det milt. Såg en AIK-match under förra året (hejar inte på det laget) och hans passningsfötter, split-vision, rörelsemönster och allt sådant som hör till en mittfältare var osade av klass. Vad jag vill framföra är att costaricanen helt klart är Atletico-material värd namnet, Simeone kan få Borges att bli en mycket kompetent truppspelare.
Atlético Kakan_Atletico
2014-08-02 21:21
Det sistnämnda är så jäkla äckligt, fyfasen!
Atlético Kjelleman
2014-08-02 20:49
Hoppas att Atletico INTE lånar ut Gimenez till Benfica , ska han lånas ut så ska det vara ett lag i Spanien så han snabbare kan få ett EUpass , risken är att det blir samma som med Salvio att någon måste bort.
Men Gimenez är så bra att det är dags att börja spela in honom.
Annars är det synd att Torres som tjänat hundratals miljoner inte kan gå ner lite i lön för att spela i moderklubben
Och Falcao är snart klar för Real Madrid
Annons: