/spanien/atletico/forum/290.aspx/spanien/atletico/forum/290.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Atlético
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético zoran
2014-08-11 20:28
@gurra1993:

Som jag skrev för ett par dagar sedan: han kommer alternera mellan Atlético B (där han är en nyckelspelare) och seniorlaget tillsammans med Lucas Hernández. Med stor sannolikhet kommer han att spela Copa del Rey och inte så mycket mer. Det beror helt enkelt på om de andra anfallarna är skadade eller inte.
Atlético gurra1993
2014-08-11 19:42
Glömde Rg men tycker inte han kan spela ensam striker.
Postat via SvenskaFans-appen
Atlético gurra1993
2014-08-11 19:41
Kommer Hector flyttas upp nu eller å agera tredje fiol bakom Mario å Gimenez ?
Spanien Osito
2014-08-11 19:40
@zoran:

Mycket intressant att höra! Vet att en mexikan vid namn Luis Garcia spelade ett fåtal säsonger för er, men det var många år sedan. Jag skulle i och med detta inte vara förvånad om ni har en stor skara supportrar i taco-land.
Atlético Chewie
2014-08-11 19:37
Raul Jimenez håller på både real och barca :)
Atlético zoran
2014-08-11 19:36
@Osito:

Atlético har en allians och samarbete med Club América och sju andra klubbar i Kina, Thailand, Förenade Arabemiraten, Marocko, USA, Brasilien och Turkiet som går under namnet "A Team For The World". Vad jag kan minnas så öppnade de tre fotbollsskolor i Mexiko under förra sommaren.
Atlético Antonio López
2014-08-11 18:36
Osito/
Så lite!
---

Nöjd över att man lånar ut Baptistao till Rayo, utöver den sportsliga biten där jag tror han kommer göra bra ifrån sig och få tillbaka sitt självförtroende så är det positivt att man fixar relationen med Rayo.
Spanien Osito
2014-08-11 18:20
@Antonio López:

Tack så mycket:)
Atlético Antonio López
2014-08-11 18:18
Osito/
Atlético B spelar i Segunda B.
Spanien Osito
2014-08-11 18:10
@zoran:
Har ni någon akademi eller så I Mexiko? Gama är inte någon av dem som ifjol(!) gjorde avstamp i U-17 landslaget, tror inte ens att han spelade VM:et. Men han gjorde debut i helgen för Toluca. Är ganska förvånad av att ni hittat en spelare i Toluca av alla lag. I Vilken division spelar Atletico B?
Atlético zoran
2014-08-11 14:30
Det verkar även som om Atlético kommer låna in Diego Gama från Toluca under en säsong till Atlético B.
Atlético zoran
2014-08-11 14:02
@Garra:
Det finns enskilda sponsorer som vill investera pengar i spelare. Exempelvis Azerbajdzjan.
Atlético Garra
2014-08-11 13:45
[QUOTE=zoran]Alla är väldigt skeptiska till Reus, inte bara för att han kan välja vart han vill spela eftersom han är så bra, men också för Dortmund inte släpper sina bästa spelare flera åt gången. Vi vet ännu inte hur mycket Atlético får per säsong av Nike i och med det nya kontraktet samtidigt som det mycket väl kan vara så att klubben har skrivit under det där kontraktet om att sälja namnet på nya arenan och så har vi ju externa investerare som ryktats vilja lägga pengar på spelare för att hjälpa Atlético. Klubben klarar inte av den typen av värvningar själv. [/QUOTE] bara så jag förstår rätt, vill rikt folk investera i spelare för Atlético utan något i gengäld?
Atlético zoran
2014-08-11 13:13
@Olí Torres ( F.d.José Antonio Reyes):

Alla är väldigt skeptiska till Reus, inte bara för att han kan välja vart han vill spela eftersom han är så bra, men också för Dortmund inte släpper sina bästa spelare flera åt gången. Vi vet ännu inte hur mycket Atlético får per säsong av Nike i och med det nya kontraktet samtidigt som det mycket väl kan vara så att klubben har skrivit under det där kontraktet om att sälja namnet på nya arenan och så har vi ju externa investerare som ryktats vilja lägga pengar på spelare för att hjälpa Atlético. Klubben klarar inte av den typen av värvningar själv.
Atlético Olí Torres ( F.d.José Antonio Reyes)
2014-08-11 12:07
Bara jag som ställer mig lite skeptisk till en eventuell värvning av Marco Reus? Har vi verkligen resurser till det pch bör inte fokus ligga på värvningar av spelare på abdra positioner? Jag tänker framförallt på en extra anfallare äve om det nu verkar som att vi får in raul jimenez. Att tacka nej till en spelare av Reus kvalité är egentligen väldigt korkat, men samtidigt tycker jag inte att det är helt omotiverat att ifrågasätta en sådan värvning nu efter att Griezmann tagits in
Spanien Osito
2014-08-11 11:52
Jag är mycket exalterad över att se Americas nia om han anländer. Vad jag vet så brukar spelare där dessutom inte vara ägda av ytterligare parter. I helgen stod han för en assist.
Atlético paniagua
2014-08-11 11:29
Rawkus; Detta är riktat till dig eftersom du bor i Mexiko. Igår såg jag filmen "Get the Gringo" och i en scen så är det några fängelsefångar som spelar fussball och, minsann, om inte det ena laget i spelet är målat i rödvitrandig tröja och blå shorts. Är det så att det finns ett mexikanskt lag som har samma dräkt som Atleti, eller kan det vara så att man i Mexiko följer La Liga så mycket att även rekreaktionsspelen är målade i spanska ligalags färger?
Atlético CosaFai?
2014-08-10 19:56
Ja Siqueira kan faktiskt slå inlägg tillskillnad från Filipe och Mandzukic försöker allt han kan för att nå bollen. Det var sällan man fick se de löpningarna från Costa inne i boxen.
+ Bra att ha Mandzukic som straffläggare, kändes oerhört säkert.
Atlético Chewie
2014-08-10 19:53
Fantastiskt spel under stora delar av matchen. Siqueira sköter vänsterbacken med bravur!
Atlético El_pepino i Ardas skägg
2014-08-10 19:51
Tiago! När han styr mittfältet dregglar jag. Vackert!
Atlético CosaFai?
2014-08-10 19:43
Fan vad jag älskar Tiago! Tur att Mourinho inte ville ha honom
Atlético Kawar Garmawi
2014-08-10 19:43
Magiskt samspel mellan Tiago, Griezmann som friställer Hector Hernandez som kan raka in 5:an.

Osjälviskt av Griezmann, Hector kunde även han friställa Griezmann i en tidigare skedde men valde att skjuta själv.

Atlético El_pepino i Ardas skägg
2014-08-10 19:42
Héctor gillar jag. Skarpt. Oslipad juvel.
Atlético Ankan
2014-08-10 19:34
Vilken skillnad idag mot de andra träningsmatcherna!
Atlético gurra1993
2014-08-10 19:31
Fyfan va snabb han var där Siqeriera
Atlético Kawar Garmawi
2014-08-10 19:28
@belgaren:

Var osäker ifall jag såg rätt först... Var nog nummer #5 som jag såg och ej #15.

Fint hockey-assist av Tiago. Rätt ska vara rätt!
Atlético Kawar Garmawi
2014-08-10 19:26
KOKE DIREKT efter... 4-1.
Atlético Alexander Ivanovski(red)
GOLAZO DE KOKE!
Atlético Kawar Garmawi
GOOOOOOOOL GRIEZMANN....

Dock självmål! :P
Atlético belgaren
2014-08-10 19:23
@kawar Ansaldi spelade med #15, Saul är inte på planen!
Annons: